Niestety, siedziałem pół dnia nad tym zagadnieniem i doszedłem do wniosku, że powrót z animacji walki zaawansowanej (>30%) do animacji walki nowicjusza (< 30%) nie jest przewidziany w silniku gry. Cokolwiek bym nie robił, niżej niż animacja zaawansowana już NPC nie zejdzie. Można nawet zresetować Beziego do zera za pomocą Character Helpera a animacja i tak pozostanie. Twórcy gry tworząc ten szkielet nie przewidzieli, że w Nocy Kruka dodają bronie z %, przez co potem nasze punkty mogą spaść poniżej 30%. Poziom walki Nowicjusza mamy jedynie na początku gry, a jak nauczymy się nowego trybu walki, to już finito. Zmieniłem nawet, by przy 60% zaawansowania zamiast animacji Mistrza wystąpiła animacja Nowicjusza, ale skrypt uznał, że w tym przypadku zmieni napis na 'Nowicjusz', ale animacji nie zmieni, bo do takiej nawet chyba nie ma odwołania w komendzie. Niby 0 - Nowicjusz, 1 - Zaawansowany, 2 - Mistrz, ale 0 nigdy nie reaguje.
Przy okazji gdzieś przeczytałem, że zwoje przemiany po odmienieniu nakładają nam najlepszą możliwą broń, a gdy ta dodaje % walki, to statystyki również się bugują i po zdjęciu broni mamy mniejsze staty niż przed przemianą a z inną bronią.
Na eliminację błędu z łukami i kuszami również nie ma, co liczyć, bo w tym przypadku gra nie uznaje broni miotanej leżącej na ziemi jako zdjętej w sensie duchowym. Można jedynie usunąć bonusy dla kusz/łuków.
Co więcej mogę powiedzieć. Musicie się pilnować i uważać na te zagwozdki.
Przy okazji gdzieś przeczytałem, że zwoje przemiany po odmienieniu nakładają nam najlepszą możliwą broń, a gdy ta dodaje % walki, to statystyki również się bugują i po zdjęciu broni mamy mniejsze staty niż przed przemianą a z inną bronią.
Na eliminację błędu z łukami i kuszami również nie ma, co liczyć, bo w tym przypadku gra nie uznaje broni miotanej leżącej na ziemi jako zdjętej w sensie duchowym. Można jedynie usunąć bonusy dla kusz/łuków.
Co więcej mogę powiedzieć. Musicie się pilnować i uważać na te zagwozdki.