19.03.2017, 09:44:34
Niestety jest wręcz odwrotnie.
Mod na niecałe 40 h w jednym zenie na niemal gotowym materiale wizualizacyjnym powstaje od niemal roku (fakt na "ostro" prace ruszyły od maja - czerwca 2016).
Gdyby tempo prac nad Przeznaczeniem było takie, to gra ukazałaby się w 2018 roku.
Trzeba jednak powiedzieć, że zmiany personalne w Teamie, różne roszady itd poniekąd na to wpłynęły.
Tym razem prawie 80% contentu musiałem zrobić sam i dobrze, że to wspomógł Tituf oraz Michał, którego pomoc skryptowa w ostatniej zwłaszcza fazie jest nieoceniona.
31 marca 2017 definitywnie zamykamy prace nad content Epilogu.
Mod na niecałe 40 h w jednym zenie na niemal gotowym materiale wizualizacyjnym powstaje od niemal roku (fakt na "ostro" prace ruszyły od maja - czerwca 2016).
Gdyby tempo prac nad Przeznaczeniem było takie, to gra ukazałaby się w 2018 roku.
Trzeba jednak powiedzieć, że zmiany personalne w Teamie, różne roszady itd poniekąd na to wpłynęły.
Tym razem prawie 80% contentu musiałem zrobić sam i dobrze, że to wspomógł Tituf oraz Michał, którego pomoc skryptowa w ostatniej zwłaszcza fazie jest nieoceniona.
31 marca 2017 definitywnie zamykamy prace nad content Epilogu.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
"Only The Strong Survive!"