14.07.2017, 13:57:33
Starzenie idzie na następny ogień, jeśli chodzi o testowanie efektów zaklęć mrocznych. Nie mam niestety póki co PN żeby wszystko sprawdzić, a potem sadze, ze taka krwawa ofiara np się juz nie sprawdzi. Ale na tyle prosto się gra z moim buildem, ze kradzież energii, czy przyzwanie zebacza z wielka chęcią nawet dla klimatu wyprobuje. Zniszczenie ozywienca odpada, luk wygnania jest dużo bardziej poreczny.
Mam wielką rozkminę. Czy patch 1.2 spowodował duże zmiany w magii mrocznych? Wyczytałem gdzieś na forum, że starzenie działa tylko gdy postać nie biegnie w naszą stronę, więc fajnie się skradać do tego zaklęcia. Tymczasem biegam po GD i gdy widzę orka elitę na mnie szarżującego to mogę zaklęcie rzucić. Spowalnia go i powoduje, że ma mało obrony, ale jak dostanie raz z łuku to znów może biegać, choć pancerz dalej ma osłabiony.
Mam wielką rozkminę. Czy patch 1.2 spowodował duże zmiany w magii mrocznych? Wyczytałem gdzieś na forum, że starzenie działa tylko gdy postać nie biegnie w naszą stronę, więc fajnie się skradać do tego zaklęcia. Tymczasem biegam po GD i gdy widzę orka elitę na mnie szarżującego to mogę zaklęcie rzucić. Spowalnia go i powoduje, że ma mało obrony, ale jak dostanie raz z łuku to znów może biegać, choć pancerz dalej ma osłabiony.
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!
