18.07.2017, 17:39:31
Niech będzie, wersja 1.2 a nie patch, dla mnie ważny jest numerek.
Aaaa, dobra, czytałem to dobre 2 tygodnie temu i musiało mi się pomieszać. A pancerz czasem ciężko odróżnić od HP.
Zaklęcie jest bardzo potężne, taki mroczny odpowiednik bryły lodu, podoba mi się to! Z resztą, póki co mam 2 zaklęcia mrocznych i oba wykorzystuję w pewnych sytuacjach nawet pomimo tego, że mam ponad 400dmg z łuku. Kradzież energii też będę pewnie testował za jakiś czas, jak tylko pojawi się odpowiednia ilość PN. A w ogóle bardzo ciekawi mnie jak będzie sprawdzało się zaklęcie rój - jest ono za 7PN czyli zdecydowanie najwięcej ze wszystkich z 2 kręgu, mam nadzieję więc, że i dla niego znajdę jakieś ciekawe zastosowania.
Tak jak późniejsze zaklęcia mrocznych zapewne będą już bardziej... typowe - zadaj obrażenia, lub przyzwij potforka, tak te z niższych kręgów zdają się być innowacyjne i można z ich pomocą komponować ciekawe taktyki na przeciwników. Duży plus za to dla mrocznego. No i nie wiem kto robił te grafiki, ale tak jak zwoje mroczne niektóre się wyróżniają BARDZO od innych(a niektóre nie) i nie jestem w stanie powiedzieć, czy to mi odpowiada czy nie, tak runy z czerwonymi symbolami dodają jeszcze trochę smaku do tej gildii.
Klimek - jeśli podkradam się do potforka i nie widzi mnie, to jest całkowicie sparaliżowany, gdy jednak biegnie już na mnie, to tylko spowalnia. Testowane jedynie na orkach chwilowo. (nie mogę edytować poprzedniego posta)
Aaaa, dobra, czytałem to dobre 2 tygodnie temu i musiało mi się pomieszać. A pancerz czasem ciężko odróżnić od HP.
Zaklęcie jest bardzo potężne, taki mroczny odpowiednik bryły lodu, podoba mi się to! Z resztą, póki co mam 2 zaklęcia mrocznych i oba wykorzystuję w pewnych sytuacjach nawet pomimo tego, że mam ponad 400dmg z łuku. Kradzież energii też będę pewnie testował za jakiś czas, jak tylko pojawi się odpowiednia ilość PN. A w ogóle bardzo ciekawi mnie jak będzie sprawdzało się zaklęcie rój - jest ono za 7PN czyli zdecydowanie najwięcej ze wszystkich z 2 kręgu, mam nadzieję więc, że i dla niego znajdę jakieś ciekawe zastosowania.
Tak jak późniejsze zaklęcia mrocznych zapewne będą już bardziej... typowe - zadaj obrażenia, lub przyzwij potforka, tak te z niższych kręgów zdają się być innowacyjne i można z ich pomocą komponować ciekawe taktyki na przeciwników. Duży plus za to dla mrocznego. No i nie wiem kto robił te grafiki, ale tak jak zwoje mroczne niektóre się wyróżniają BARDZO od innych(a niektóre nie) i nie jestem w stanie powiedzieć, czy to mi odpowiada czy nie, tak runy z czerwonymi symbolami dodają jeszcze trochę smaku do tej gildii.
Klimek - jeśli podkradam się do potforka i nie widzi mnie, to jest całkowicie sparaliżowany, gdy jednak biegnie już na mnie, to tylko spowalnia. Testowane jedynie na orkach chwilowo. (nie mogę edytować poprzedniego posta)
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!
