09.09.2018, 19:54:13
Cytat:to był zabieg celowy i tu zmiany nie będzie
pamiętam jak jeden z testerów przy poprzednich niższych statystykach przebiegał w nim połowę gry
to śmieszne
Hmm to czegoś tu nie rozumiem. Bo skoro te pancerze są dostępne, to raczej w interesie graczy powinno być czy z nich korzystać, czy też nie. Dla mnie osobiście zbroja/szata Beziego to jeden z wielu dodatków do zadań, dla których gram w Przeznaczenie. Bo to jest kwintesencja tej gry. Genialna historia/fabuła, a pancerze są dla tych którzy się tym jarają, bo wiadomo każdy ma inne preferencje. Ja sam gram dla klimatu (swojego) i będąc w Mrocznym Zakonie biegam w szacie od Waltera. Rozumiem jednakże, tych którzy wolą walczyć w zbroi z płytek pełzacza czy jeszcze czymś innym. No, bo przecież dla każdego klimat jest inny, to subiektywna opinia danego gracza. Więc, to chyba nie jest istotne kto w czym łazi? Jeden będzie się lepiej czuł utożsamiając się z gildią, a drugi będzie łaził w czymś innym, bo ma lepsze statystyki. Ja tam bym się tym nie przejmował. No, ale to tylko moje zdanie na ten temat. Memorius jako, że jesteś twórcą, to jeżeli Ci się nie podoba wizja zakładania jakichkolwiek pancerzy, to możesz je wywalić, a zostawić gildyjne. Masz przecież do tego prawo, jak i cały DS za stworzenie tego dzieła.
Tak na marginesie jeszcze dodam, że pancerz straży świątynnej założyłem do walki tylko raz, pomimo, że mogłem go założyć z setem wojownika od razu przy mojej poprzedniej rozgrywce. Pamiętam jak za dzieciaka, gdy pasjonowałem się samurajami zakochałem się w tym pancerzu i ze względu na niego i bagienne ziele dołączyłem do bractwa, teraz zdecydowanie wolałem inne

Ja w każdym razie w niczym nie narzekam, dla mnie Przeznaczenie jest po prostu w każdym calu perfekcyjne.
Cytat:Drogi są dwie.
albo zwiększyć wymagania i koszt w bryłkach rudy na materiał
albo - zostawić lore jak jest i jedynie osłabić ten pancerz do poziomu średnich pancerzy gildyjnych
Ja bym się skłaniał przy pierwszej ścieżce. Wydaje mi się, że pancerz z rudy jest zbyt ważny w historii Gothica, aby był za słaby. (chociaż z drugiej strony, Uriziel jest słabszy niż w 1 części gry i jest to jasno wytłumaczone). Więcej rudy do wykucia, albo jakieś elementy od smoków potrzebne do jego stworzenia i byłoby jeszcze ciekawiej :

Cytat:Szept wykonuje dla nas Harad, gdy wykonamy dla niego pewną przysługę.
No tak, zapomniałem, przez to że skróciłeś jego nazwę, a też pomogłem kowalowi w jego wykuciu :

Pozdrawiam Panowie i miłego wieczoru
