Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.964
(12.03.2022, 07:54:36)Memorius napisał(a): Grę można ukończyć i bez Kostura lecz drogą alternatywną z innym zakończeniem.
Ale traci się naprawdę sporo ciekawych wątków i zadań
„[...] on nie zsyła im piekła, on po prostu mówi prawdę, a oni uważają, że to piekło!"
Dołączył: 05.03.2022
Liczba postów:26
A dupa tam... Alternatywnie to ja mogę kopa w zad sobie dać.
To w co i w jakiej kolejności mam zagrać? Znajdę to na Spine?
Smutas z Gothic Site
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.328
12.03.2022, 09:43:17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.03.2022, 09:44:37 przez Erwin.)
Chyba nie grałeś wcześniej za wiele w modyfikacje do Gothica. Skoro ten kostur mamy od początku gry, to jaki jest problem, żeby zacząć nową grę i samemu sprawdzić kod ?
Dołączył: 05.03.2022
Liczba postów:26
Erwin a co ma granie z umiejętnością sprawdzania kodów? Zapewniam cię, że grałem w dużą ilość modów na przestrzeni tych lat, które spędziłem jako Smutas w Gothic Site.
Smutas z Gothic Site
Dołączył: 11.04.2022
Liczba postów:3
Witam mam problem. Otóż jedyne zadania, jakie mi zostały to Przebudzenie, Nienawiść, Do krwi ostatniej i Szósty Zwiadowca. Po rozmowie z Ur-Shakiem, że powinniśmy podjąć inicjatywę i wymienieniu wszystkich meldunków, jakie były dostępne fabuła stoi w miejscu i żaden npc nie ma opcji dialogowej, aby posunąć ją do przodu. Uprzedzając fakty, wydaję mi się, że wykonałem wszystkie zadania, jakie były do zrobienia.
W Przebudzeniu - Ur-Shak wie o następujących meldunkach - Choroba Duszy - Klan uleczony, Wątek Nekromantówi i Zakonu Ocalenia zakończony - Samuelis nie żyje, a Paladyni Kosma i Damian zostali uleczeni, Miecze Żywiołów posiadam, Zjednoczeni przeszłością - Rytuał trwa Nethbek i Tondral wraz z resztą znajdują się na bagnie, Ur-shak powiadomiony, Rezydencja Magnata - Garingor odzyskał twierdzę wraz z Pielgrzymami, Symbol władzy - Ur-Kosh posiada swój miecz i jest gotowy do walki, Myśliwi i Kopacze - Asghan znajduję się w Kotle z resztą kopaczy i strażników, Kopalnia Kompanii Górniczej - najemnicy nie żyją, kupcy znajdują się w obozie z Clydem, Kusznik zabity dla hordy Jaszczurów z wulkanu, info o Arto i jego braku wrogich planów wobec klanu przekazane, Zwiadowca-Naprowadzacz i Khur-Mar nie żyją, Naczynia Jathnaar dostarczone do Ur-shaka + Wie o Najemnikach z Thorusem na czele, Konwersacja Ingmara z Garingorem zaliczona, Kopalnia złota odbita i jej wątek jest skończony - Grimes przekazał mi 100 bryłek złota, Każdy z Towarzysz otrzymał swój przedmiot - Winogrona dla Grona, Zwój dla Miltena, Szczypce runiczne dla Diego i skręt dla Lestera od Joru, Wątek Druidów zaliczony - Zabójstwo Łowcy, Głupi i głupszy + dostarczenie sztyletu Przeora, Zadania Nordmarczyków, Braci z Wodnego kręgu i zamkowe zrobione.
Jeżeli o czymś zapomniałem, prosiłbym o pomoc
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.964
Szósty Zwiadowca - kluczowe - co tu już zrobiłeś dokładnie?
„[...] on nie zsyła im piekła, on po prostu mówi prawdę, a oni uważają, że to piekło!"
Dołączył: 11.04.2022
Liczba postów:3
Klucz od zewnętrznych drzwi od Pacho już dawno ukradłem, wraz z wyczyszczeniem magazynu, poza zamkniętymi drzwiami. Z tego co wyczytałem 2 klucz do wewnętrznej części, którego potrzebuję zwiadowca ma się zdobyć z czasem, jednak bez rezultatów.
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.964
Po rozmowie z Mutzelburgiem - wystarczy kradzież u Pacho klucza (40 zręczności). To klucz do wewnętrznych drzwi. Powinna teraz pojawić się opcja dalszej rozmowy u zwiadowcy. Jeśli jej nie masz, próbuj kombinować z wyrzuceniem z ekwipunku i podniesieniem itema.
„[...] on nie zsyła im piekła, on po prostu mówi prawdę, a oni uważają, że to piekło!"
Dołączył: 11.04.2022
Liczba postów:3
Ukradłem od Patcho ten klucz, jednak nie wiem czemu zniknął mi z eq. Dla pewności sprawdziłem to o czym mówisz na szybko tworząc nową grę i tam dialog z Mulzelburgiem się pojawił. Mogę prosić o kod na ten klucz ?
Dziękuję bardzo Tituf za pomoc  . Fabuła idzie do przodu.
Dołączył: 14.12.2017
Liczba postów:10
Pytanie na przyszłość odnośnie zadania 'Zasoby kopalni' - czy wykonanie go jest konieczne do ukończenia moda? Prawdopodobnie się zbugowało, i już pal licho ten teleport, ale czy wiążą się z tym jakieś inne rzeczy?
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.964
Tam wystarczy pogadać z trzema kopaczami - i jest to faktycznie tani sposób na teleporter. Ale nie przypominam sobie, żeby to była akcja ważna dla dalszej fabuły. Teleporter można oczywiście też kupić...
„[...] on nie zsyła im piekła, on po prostu mówi prawdę, a oni uważają, że to piekło!"
Dołączył: 14.12.2017
Liczba postów:10
Uzyskałem dwa wpisy w dzienniku, po rozmowach z Reszta nic, chyba że do kopalni dojdzie z czasem ktoś nowy.
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.964
spróbuj u Alberto jeszcze
„[...] on nie zsyła im piekła, on po prostu mówi prawdę, a oni uważają, że to piekło!"
Dołączył: 14.12.2017
Liczba postów:10
Jedynie opcja handlu. Być może przyczyna leży w tym, że rozmawiałem z nim przed wzięciem questa.
No nic, jeśli to tylko teleport, to nie tak źle. Dzięki.
Dołączył: 19.04.2022
Liczba postów:6
Siema mam problem z znalezieniem dwóch ksiąg z zadanie ludzie i księgi posiadam:
-zwyczaje orków
- sztuka wojenna orków
- o pochodzeniu orków
wiem że jedna miała być w jakimś stworku ale chyba nie przeszukałem ptaka i znikło jego truchło
Zostały mi tylko 4 zadania
- nienawiść - oddałem pierścień Askvilowi
-do krwi ostatniej dałem każdemu co chciał dalej nie mam opcji dialogowych
- przebudzenie raportuje Ur Shakowi
|