20.09.2016, 20:04:14
Już mnie ciekawi jak to będzie wyglądać.
JESTEM KIMŚ KTO WYZWOLI CAŁĄ MYRTANĘ
JESTEM ZERTIN PALLADYN INNOSA
JESTEM ZERTIN PALLADYN INNOSA
Epilog - przebieg prac
|
20.09.2016, 20:04:14
Już mnie ciekawi jak to będzie wyglądać.
JESTEM KIMŚ KTO WYZWOLI CAŁĄ MYRTANĘ
JESTEM ZERTIN PALLADYN INNOSA
20.09.2016, 23:00:07
Zakończone zostały prace nad ofertą handlarzy, których będzie 39.
Oczywiście możliwe będą pewne drobne korekty. Ogólną zasadą jest dosyć ścisła reglamentacja towarów. Ponadto aktualnie pracuję nad wdrożeniem skryptowym nowej umiejętności _ PERSWAZJA opartym o poziom posiadanej many max w ujęciu permanentnym.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
21.09.2016, 14:18:27
(20.09.2016, 23:00:07)Memorius napisał(a): Zakończone zostały prace nad ofertą handlarzy Ich zasoby będą zmieniały się w wraz z postępem rozgrywki, czy jednak zostajecie przy jednolitej ofercie od początku do końca? (20.09.2016, 23:00:07)Memorius napisał(a): nowej umiejętności _ PERSWAZJA Brzmi bardzo dobrze. Jestem jednak ciekawy, jeżeli oskryptowanie umiejętności wypali, to czy będzie miała ona większy wpływ na rozgrywkę? Z jednej strony sporo znaków na to wskazuje - choćby Przeznaczenie oparte w dużej mierze na dialogach i sam fakt, że taka umiejętność jest planowana. Z drugiej jednak mam pewne wątpliwości co do jej zastosowania. Jak wiadomo w Przeznaczeniu nie było zbyt wiele opcji wyboru linii dialogowych, a taki skill idealnie nadaje się do tworzenie różnego rodzaju rozgałęzień fabularnych wynikających z rozmów z NPCami.
21.09.2016, 15:53:53
Cytat:Ich zasoby będą zmieniały się w wraz z postępem rozgrywki, czy jednak zostajecie przy jednolitej ofercie od początku do końca? raczej będzie jednolita , choć w kilku przypadkach będzie się drastycznie zmieniać w ramach akcji dialogowych - jedna taka jest już gotowa i wstawiona Perswazja będzie czymś w rodzaju okradania w sensie dostępności i będzie miała wpływ na sposób rozegrania pewnych akcji w grze nie będzie atrybutem związanym ze wszystkimi NPC , bo to by spowodowało nadmiernie rozbudowanie skryptów. Rzecz użyteczna ale nie dominująca w grze opartej tym razem o więcej brutalnych akcji siłowych.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
21.09.2016, 19:38:02
A czy perswazja oparta na poziomie many, nie będzie zbyt szeroko dostępna ? W Przeznaczeniu osiągamy dość dużą ilość many z bonusów nie wydając na ten atrybut żadnego punktu nauki. Może oprócz max many umiejętność skalowała by się dodatkowo o poziom tej umiejętność ? Np. Mamy trzy stopnie perswazji, której uczymy się jak języków budowniczych w gothic noc kruka + dodatkowo na sukces akcji % wpływałaby ilość many ?
21.09.2016, 19:41:05
Perswazja nie będzie umiejętnością do wykorzystania na masową skalę. Ten argument neguje resztę twojej wypowiedzi.
21.09.2016, 19:45:44
ponadto każde użycie Perswazji spowoduje odjęcie pewnej ilości permanentnej many (niedużo -od 1 do 5 max)
oprócz tego Perswazji będzie można użyc podobnie jak kradzieży - podatne NPC przy niższej a odporniejsze przy wysokiej oczywiście testy wykażą ile many max będzie można zdobyć w grze tak aby te poziomy nie były zbyt niskie lub nie do uzyskania.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
21.09.2016, 21:19:37
Informuję, że ruszyliśmy już z pisaniem dialogów i mamy już gotowych sporo kwestii wstępnych - ogólnych oraz dotyczących handlu i nauki.
25.09.2016, 13:51:43
Przygotowanie i skryptowanie dialogów wstępnych idzie bardzo sprawnie i zapewne zostanie ukończone na długo przed terminem, głównie dzięki opanowaniu pomocy skryptowej Wiśni, Michała i Majesa, którzy opanowali pewne niezbędnego do tego podstawy i radzą sobie świetnie.
Większość dialogów wstępnych przygotował Token i Tituf. Dialogi wstępne dla postaci reprezentujących Ciemną Stronę Mocy przygotuję sam w niedługim mam nadzieję czasie.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
26.09.2016, 21:15:12
27.09.2016, 14:54:02
Możecie też dodać możliwość wyperswadowania czegoś siłą, tak dla równowagi.
02.10.2016, 14:21:28
Prace nad Epilogiem posuwają się cały czas naprzód we wszystkich aspektach, przy czym w niektórych gotowość wynosi ponad 95%.
Epilog nie będzie dostępny dla tak zwanych Konsumentów uważających się za Community. Sposób dystrybucji ściśle reglamentowanej gry będzie podobny jak ten zastosowany w wersji G2 Przeznaczenie - Klub, tyle że wyciągnęliśmy pewne wnioski z czasów Klubu i Areny i nie będziemy już tak bardzo łatwowierni w stosunku do wyłudzaczy. Forumowi randomowcy, wisielcy i inne milczki oraz roszczeniowa mentalna gimbaza downloadu nie dostanie.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
07.10.2016, 22:14:00
Na waszym fb pod najnowszym postem jeden użytkownik pytał czy myśleliście o dodaniu poziomów trudności.A wiec co o tym myślicie?Według mnie byłby to fajny dodatek.
![]()
07.10.2016, 22:19:11
Gra i tak jest wystarczająco trudna dla jednych, a łatwa dla innych.
Ponadto jest to Epilog. kto nie wie co to znaczy niech se zerknie w google. pewne nowinki skryptowe jakie się pojawią to tylko ukłon w stronę graczy z zachowaniem całości balansu i gameplaya jaki znany jest z G2 P. Kto wie czy w Epilogu nie pojawią się najpiękniejsze i najbardziej klimatyczne w całej historii G2 księgi. Część z nich jest już tekstowo gotowa a autorem jest Brat Michał. ![]()
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!" |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|