Dołączył: 04.01.2025
Liczba postów:10
Jeszcze parę rzeczy mnie trapi, by dobrze wystartować. Czy jest dobrą opcją, grać magiem i np [od częściową broń białą z mieczami kupionymi od Gor Boby, by nie marnować many na ścierwojady, kretoszczury, wilki? Miecze pod manę wydają się też ciekawą opcją, który np w returningu było bardzo mało z tego co pamiętam.
Inna sprawa to bonusy z żywności. Wiem, że Przeznaczenie to nie mod typowy pod builda jak new balance, gdzie PNy mają też swój wkład, ponieważ pamiętam, że kiedyś ludzie radzili rozwijań np siłę max do 60, a potem wlecą bonusy. Ogólnie z żywności wleci max chyba 5/10 punktów, z gulaszy od thekli, snafa i kopacza obok skinnera to będzie koło 7. Tabliczki robią swoje. Ktoś tutaj też pisał, że nie warto pić mikstur za 20 punktów nauki, bo są inne bonusy. I tutaj mam z kalkulatorem mętlik w głowie skąd one są.
Dołączył: 27.05.2016
Liczba postów:1.030
Jak grałem Magiem Wody to już od 2 rozdziału biłem wszystko i wszystkich zaklęciami, maną sie nie przejmowałem bo w grze jest wystarczająco dużo mikstur do kupienia, znalezienia i do zrobienia samemu. Nawet na scierwojady i kretoszczury szła lodowa lanca. 2 rozdział to było kombo bryła lodu + lodowa lanca + przyzwanie stada, bezi był istnym terminatorem z tymi trzema runami
Dołączył: 21.01.2017
Liczba postów:216
Mag Wody ma najmocniejsze czary do grania pod czystego maga w 2R, kazdy inni jest znacznie gorszy, jak gralem Magiem Ognia to niestety szpady po szybkim zjedzeniu wszystkich bonusow lepiej sobie radzily niz dostepne czary, Mroczny Adept chyba nie ma zadnego sensownego ofensywnego czaru do 3 rozdzialu az zostanie magiem jezeli dobrze pamietam?
Dołączył: 21.01.2017
Liczba postów:216
28.01.2025, 15:55:25
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.01.2025, 15:58:33 przez Urudin.)
Sprzedawca (Rupert na gin oraz Zuris na jabko i ser) przy wykonywaniu rutyny dostaje do ekwipunku przedmiot jedzeniowy ktory mozna kupic, co umozliwia podnoszenie statystyk kosztem zlota
Oczywiscie polecam te opcje raczej na n-ta rozgrywke w celu urozmaicenia jej sobie, bonusow w grze i tak jest od zatrzesienia i te dodatkowe jedzeniowe to czyste bicie liczb
Dołączył: 12.06.2023
Liczba postów:29
Ogólnie mam sprawę. Chciałbym dla odmiany przejść Przeznaczenie w wersji 1.5.1. w ścieżce Mrocznego Zakonu i dołączyć do Czarnych Jastrzębi. Jakie są sugestie rozwoju, tj. czyim czeladnikiem opłaca się być i w jakie atrybuty najlepiej zainwestować dla rozwoju?
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.258
Nie bardzo rozumiem, czemu chcesz grać w wersję 1.5. Bardzo prawdopodobne, że będziesz miał problem ze znikającymi postaciami.
Co do rozwoju i czeladnictwa, to Urudin, gdzieś już to opisywał, bo on grał Mrocznym.
Dołączył: 12.06.2023
Liczba postów:29
Tak dla odmiany trochę. Poza tym, nie wiem czy wersja 1.6 znowu nie zwariuje ale na razie wszystko gra.