Rozwój postaci - balans
Jeszcze parę rzeczy mnie trapi, by dobrze wystartować. Czy jest dobrą opcją, grać magiem i np [od częściową broń białą z mieczami kupionymi od Gor Boby, by nie marnować many na ścierwojady, kretoszczury, wilki? Miecze pod manę wydają się też ciekawą opcją, który np w returningu było bardzo mało z tego co pamiętam.

Inna sprawa to bonusy z żywności. Wiem, że Przeznaczenie to nie mod typowy pod builda jak new balance, gdzie PNy mają też swój wkład, ponieważ pamiętam, że kiedyś ludzie radzili rozwijań np siłę max do 60, a potem wlecą bonusy. Ogólnie z żywności wleci max chyba 5/10 punktów, z gulaszy od thekli, snafa i kopacza obok skinnera to będzie koło 7. Tabliczki robią swoje. Ktoś tutaj też pisał, że nie warto pić mikstur za 20 punktów nauki, bo są inne bonusy. I tutaj mam z kalkulatorem mętlik w głowie skąd one są.
Odpowiedz
Jakim magiem chcesz grac? Mrocznym? ja jak grałem magiem ognia to do 20 poziomu rozwijałem się jak normalna postać i była to najprzyjemniejsza rozgrywka Przeznaczenia jaką miałem w trakcie. Jeżeli Mrocznym Magiem to tym bardziej polecam tak grać bo będziesz większość gry adeptem tak czy siak.

Mod jest tak zbalansowany że większość many to eliksiry ducha, nie opłaca się zbytnio pchać PN w nie i według mnie tylko utrudnisz sobie początkową rozgrywkę jeżeli tak zrobisz, a nie nabijesz za nie tyle many żeby miało to jakiekolwiek znaczenie w porównaniu z tym co masz z bonusów biorąc pod uwagę całkowitą pulę many i używania czarów. Zwłaszcza że większość gry jest do 2 rozdziału - gdzie praktycznie nie masz dużego wyboru użytecznych czarów, poza chyba Magiem Wody.

Tutaj się rozpisywałem na ten temat: http://druzynaspolszczenia.pl/showthread...#pid113938

Bonusów w grze ktore bedziesz nabywac wraz z questami lub eksploracja masz tyle że PN nie mają aż tak dużego znaczenia, traktuj je jako bazę pod postać niż jako ogólne. Mod oferuje cos kolo 450PN z czego na ostatnie 20 trzeba byc bardzo upartym zeby je wydac.

Jak patrze na przejscie Magiem Ognia to mialem z bonusow do czesci 2 rozdzialu:

52PN
387 Many (z czego 48 bugujac sprzedawcow)
121 Sily (z czego 32 bugujac sprzedawcow)
190 Zrecznosci (z czego 90 bugujac miksture akrobatyki i 16 sprzedawcow)
24% 1h
18% 2h
13% kusza
24% Luk
233 HP
20 Ochrony przed Magia
20 Ochrony przed Ogniem
30 Przed Bronia Biala
30 Przed Strzalami

Gra opiera sie na bonusach wiec w sumie czego bys nie zrobil to eksplorujac swiat gry w koncu ja przejdziesz i tyle.
Odpowiedz
Jak grałem Magiem Wody to już od 2 rozdziału biłem wszystko i wszystkich zaklęciami, maną sie nie przejmowałem bo w grze jest wystarczająco dużo mikstur do kupienia, znalezienia i do zrobienia samemu. Nawet na scierwojady i kretoszczury szła lodowa lanca. 2 rozdział to było kombo bryła lodu + lodowa lanca + przyzwanie stada, bezi był istnym terminatorem z tymi trzema runami
Odpowiedz
Mag Wody ma najmocniejsze czary do grania pod czystego maga w 2R, kazdy inni jest znacznie gorszy, jak gralem Magiem Ognia to niestety szpady po szybkim zjedzeniu wszystkich bonusow lepiej sobie radzily niz dostepne czary, Mroczny Adept chyba nie ma zadnego sensownego ofensywnego czaru do 3 rozdzialu az zostanie magiem jezeli dobrze pamietam?
Odpowiedz
(28.01.2025, 12:19:50)Urudin napisał(a): Jakim magiem chcesz grac? Mrocznym? ja jak grałem magiem ognia to do 20 poziomu rozwijałem się jak normalna postać i była to najprzyjemniejsza rozgrywka Przeznaczenia jaką miałem w trakcie. Jeżeli Mrocznym Magiem to tym bardziej polecam tak grać bo będziesz większość gry adeptem tak czy siak.

Mod jest tak zbalansowany że większość many to eliksiry ducha, nie opłaca się zbytnio pchać PN w nie i według mnie tylko utrudnisz sobie początkową rozgrywkę jeżeli tak zrobisz, a nie nabijesz za nie tyle many żeby miało to jakiekolwiek znaczenie w porównaniu z tym co masz z bonusów biorąc pod uwagę całkowitą pulę many i używania czarów. Zwłaszcza że większość gry jest do 2 rozdziału - gdzie praktycznie nie masz dużego wyboru użytecznych czarów, poza chyba Magiem Wody.

Tutaj się rozpisywałem na ten temat: http://druzynaspolszczenia.pl/showthread...#pid113938

Bonusów w grze ktore bedziesz nabywac wraz z questami lub eksploracja masz tyle że PN nie mają aż tak dużego znaczenia, traktuj je jako bazę pod postać niż jako ogólne. Mod oferuje cos kolo 450PN z czego na ostatnie 20 trzeba byc bardzo upartym zeby je wydac.

Jak patrze na przejscie Magiem Ognia to mialem z bonusow do czesci 2 rozdzialu:

52PN
387 Many (z czego 48 bugujac sprzedawcow)
121 Sily (z czego 32 bugujac sprzedawcow)
190 Zrecznosci (z czego 90 bugujac miksture akrobatyki i 16 sprzedawcow)
24% 1h
18% 2h
13% kusza
24% Luk
233 HP
20 Ochrony przed Magia
20 Ochrony przed Ogniem
30 Przed Bronia Biala
30 Przed Strzalami

Gra opiera sie na bonusach wiec w sumie czego bys nie zrobil to eksplorujac swiat gry w koncu ja przejdziesz i tyle.

Jak bugowałeś sprzedawców?

Jakie byście dali sugestie do grania Paladynem? Tzn. do kogo na czeladnika, czy do Złodziei czy CJ i jakie ogólne wskazówki nt. rozwoju postaci?
Odpowiedz
Sprzedawca (Rupert na gin oraz Zuris na jabko i ser) przy wykonywaniu rutyny dostaje do ekwipunku przedmiot jedzeniowy ktory mozna kupic, co umozliwia podnoszenie statystyk kosztem zlota

Oczywiscie polecam te opcje raczej na n-ta rozgrywke w celu urozmaicenia jej sobie, bonusow w grze i tak jest od zatrzesienia i te dodatkowe jedzeniowe to czyste bicie liczb
Odpowiedz
Ogólnie mam sprawę. Chciałbym dla odmiany przejść Przeznaczenie w wersji 1.5.1. w ścieżce Mrocznego Zakonu i dołączyć do Czarnych Jastrzębi. Jakie są sugestie rozwoju, tj. czyim czeladnikiem opłaca się być i w jakie atrybuty najlepiej zainwestować dla rozwoju?
Odpowiedz
Nie bardzo rozumiem, czemu chcesz grać w wersję 1.5. Bardzo prawdopodobne, że będziesz miał problem ze znikającymi postaciami.
Co do rozwoju i czeladnictwa, to Urudin, gdzieś już to opisywał, bo on grał Mrocznym.
Odpowiedz
Tak dla odmiany trochę. Poza tym, nie wiem czy wersja 1.6 znowu nie zwariuje ale na razie wszystko gra.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości