Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Zadania poboczne w GD
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45
(05.05.2017, 19:53:42)Capitan1234 napisał(a): [ -> ]hmm nie ma beczce to myślałem że cały teren przeczesałem ale musiało mi coś umknąć dzięki za wskazówkę

Szukaj w tunelu nad wejściem do GD.

Nie wiem gdzie to napisać, więc napiszę tutaj: Czy kamień ogniskujacy będzie do czegoś potrzebny? Jak oddawałem zadanie to Bezi powiedział, że gdzieś mu się zapodział. Rozmyślałem nad tym jak to się stało i przypuszczam, zeżarło mi go w Górskiej Fortecy, kiedy wciskałem go do piedestału podczas ataku harpii. Zadanie się wykonało, ale boję się czy coś się nie zepsuje potem.

Właśnie sobie przypomniałem o pewnej nurtującej mnie kwestii, mianowicie podczas rozmowy z duchami MO na zamku, Damarok mówi nam, żebyśmy odnieśli jego notatkę o krwiopijcach do Klasztoru. No i tu zaczyna się problem bo z kim mam o tym pogadać? Czy może to jest dostępne tylko dla maga?
Cenna uwaga.
Faktycznie zadanie to jest dostępne tylko dla Maga Ognia, a Damarok sugeruje, że notatkę może oddać każdy.
Zmieniłem teraz tak, że sekcja dialogowa
Bezi//Dobrze wiedzieć.
Damarok//Jeśli je znajdziesz, warto abyś zaniósł je do Klasztoru Innosa.
 //Przynajmniej ktoś by z nich skorzystał.

pojawia się tylko wtedy gdy mamy gildię Mag Ognia i zadanie nie jest ukończone.
W sumie szkoda, że nie jest dostępne to zadanie dla każdego, charakter tego zadania nie wydaje mi się być jakoś stricte gildyjny więc może dobrze by było aby każdy mógł tą notatkę zanieść?
No nie przesadzajmy.
Gra jest skonstruowana tak, żeby ciekawie było ją przejść wiele razy , za każdym razem nieco inaczej.
Witam, mam takie pytanko a mianowicie po rozmowie z Xardasem o świątynie śniącego i dostaniu wytycznych co do wejscia tam odblokowuje mi się dialog z Impernanonem i dostaje zadanie "Trzecia siła" . Dodam ze jestem w gildi myśliwych a z tego co wyczytałem to nie da sie ukończyć tego zadania. I tu moje pytanie czy jak wziąłem tego questa (trzecia siła) to nie popsuje mi to nic w fabule czy najlepiej to wgl tego dialogu nie przeprowadzac z Imperem ??
(22.06.2017, 21:02:30)lukinrov napisał(a): [ -> ]odblokowuje mi się dialog z Impernanonem i dostaje zadanie "Trzecia siła"
problem polega na tym, że generalnie dla innych gildii niż Mroczny na tym etapie gry Imperanona już nie powinno być w grze
jednak jest, jeśli próbujemy rozegrać ŚŚ w R2 i nie zostało zrobione zadanie Czarni Paladyni, a pewnie nie zrobiłeś tego.
Gdybyś zrobił to by się to nigdy nie pojawiło.
To zadanie niczego nie zmienia dla innych gildii, nie występuje gdy Imperanon zniknął i jego nieukończenie nie ma na nic wpływu.

W wersji 1.4 zostanie narzucony dodatkowy warunek i jesli gildia będzie inna niż MZ to dialog inicjujący to zadanie się nigdy nie pojawi.
Theodor (strażnik który chciał zwoje paladynów ) był w zamku ? Podczas wizyty w mieście zaopatrzyłem sie w zwoje u Martina jednak teraz nie moge go nigdzie znaleźć
Theodor jest w okolicy Wieży Mgieł
Ok, tego jeszcze chyba nie było... Dostałem zadanie o znalezienie Valeyisów(czy jakoś tak) i znalazłem je. Ale nie mogę nigdzie znaleźć Choromana - zleceniodawcy. Poproszę o wskazówki, bo wydaje mi się, że obszedłem cały zamek o różnych porach... albo poprosiłbym o ewentualny kod, jeśli okaże się, że wyparował Smutny
On stoi na murze od razu po lewo po wejściu na zamek po taranie. Tam na murze obok takiego namiociku jakby.
Tak właśnie zapamiętałem to... ale stoi tam tylko Trzebor ;/

Nie pamiętam z czym związane było to, więc zamieszczę tu...

Jak zdobyć klucz otwierający pierwsze drzwi w Zamku gdy idzie się do najwyższej wieży?
W sensie te z komnaty Gomeza?
Nie wiem czy tam Gomez urzędował... Jak patrzysz od wejścia to tylne prawe drzwi, tam jest komnata i w niej sa drzwi prowadzace dalej, o klucz do tych wlasnie drzwi mi chodzi.
Nie wiem który to był klucz, ale jeden zdobywało się przez pociągnięcie rogu chyba w komnatach strażników, a drugi na beczkach w pomieszczeniu za tymi co naprawiają zamek.
Koło Bumshaka jest ork Nar-Kash. Nie reaguje na mnie. Nie mogę z nim porozmawiać. Mogę go wyeliinować? Czy może mam jakiś błąd?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45