Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Zadania poboczne w GD
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45
(12.10.2021, 18:22:19)Tituf napisał(a): [ -> ]No to jeszcze Santinno.

wiadomo gdzie go znajde?
To kupiec z Gildii Kupieckiej. Na farmach szukaj.
Czegoś tu nie rozumiem. Robione jest zadanie z Górniczej Doliny, a gracz pyta kto to jest Santinno? Facepalm
Kto ma na sprzedaż księge król Rhobar I
Gdzie znajdę klucz do zamkniętej komnaty w budynku magnatów? Potrzebuję go do zadania "Przeczucia odnośnie śmierci".
Nie pamiętam, który to.

1.      Studnia w lochach.
2.      Za obrazem – wcisnąć czaszkę w pokoju Engora.
3.      Beczka w pomieszczeniu obok Firefaxa.
4.      Wiezienie – jest w celi i pasuje do lochów.
5.      Kradniemy Parcivalowi po rozmowie z kucharzem.
6.      Dostajemy od Miltena.
Któremu handlarzowi Evertsen sprzedał insygnie Lorda Tymorisin?
Zuris - proszę bardzo
Amulet Angara. Czy jeśli wykonałem już kamienie ogniskujące, a nie znalazłem amuletu w grobowcu to zadania nie wykonam? dopiero teraz mi wpadło to zadanie do dziennika, ale jak idę do jaskini po raz drugi to nie widzę go nigdzie (chyba, że jest ukryty jakoś w co wątpię). Rozdział już 4, może za późno?
Ten amulet ma szkielet mag , który znajduje się w tym grobowcu. Trzeba było go przeszukać. ten szkielet znajduje się w grobowcu od początku i dlatego rozdział nie ma tu znaczenia. Ma znaczenie o tyle, że amulet można oddać Angarowi tylko gdy znajduje się w Górniczej Doline, czyli max w rozdziale IV.
Trochę dziwne, że zadanie to pojawiło się tak późno, wynika z tego, że nie rozmawiałeś, lub nieuważnie rozmawiałeś z Angarem w R II.
Logicznie wygląda to tak - rozmawiamy Angarem i idziemy z nim do grobowca, do którego dostępu nie ma innego niż po linii zadania z kamieniami ogniskującymi. Mając dostęp do grobowca dzięki kamieniom zabieramy amulet z szkieletu i oddajemy Angarowi czekającemu w pewnym oddaleniu. Angar odchodzi wówczas z tego miejsca. Zadanie nie ma wpływu tok głównej fabuły.
(14.08.2020, 18:47:34)N 1kX napisał(a): [ -> ]
(14.08.2020, 18:25:26)Erwin napisał(a): [ -> ]Nie wiem gdzie to napisać. Rzecz dotyczy Przeznaczenia w wersji 1.6.

Gdzie jest amulet Angara?

W krypcie go nie ma i żaden stwór w środku też go nie ma, a zdaje mi się, że powinien mieć go szkielet-mag w środku.
On jest dostępny teraz od 4 rozdziału?
Będę wdzięczny za podpowiedź.

Tak, Ta zmiana została zasugerowana przez rosyjskich testerów i Memorius zatwierdził zmianę.

Jak dobrze pamiętam, to jest w tej jaskini obok krypty.
(09.10.2022, 16:58:59)Erwin napisał(a): [ -> ]
(14.08.2020, 18:47:34)N 1kX napisał(a): [ -> ]
(14.08.2020, 18:25:26)Erwin napisał(a): [ -> ]Nie wiem gdzie to napisać. Rzecz dotyczy Przeznaczenia w wersji 1.6.

Gdzie jest amulet Angara?

W krypcie go nie ma i żaden stwór w środku też go nie ma, a zdaje mi się, że powinien mieć go szkielet-mag w środku.
On jest dostępny teraz od 4 rozdziału?
Będę wdzięczny za podpowiedź.

Tak, Ta zmiana została zasugerowana przez rosyjskich testerów i Memorius zatwierdził zmianę.

Jak dobrze pamiętam, to jest w tej jaskini obok krypty.
No tak rzeczywiście jest to wersja 1.6. Angar stoi wewnątrz zamku i tam daje zadanie, ale nie chce iść ze mną, bo "Musi nabrać sił". Grobowiec jest pusty jaskinia też. Podejrzewam, że raczej maga tam nie było. Pewnie jakieś zadanie ruszy go i nabierze sił a wtedy może i mag się pojawi.
Amulet prawdopodobnie powinien leżeć tam luzem.
Nie pamiętam niestety warunków jakie inicjują całą akcję.
Amulet ma na pewno szkielet mag w krypcie. Jeżeli Angar jest w zamku to pewnie nie znalazłeś go jak był na Wieży Mgieł. Dostać się do krypty można tylko wykonując zadanie z teleportami. Dziwne, że nie masz tego amuletu, pewnie nie przeszukałeś ubitego maga szkieleta a on zniknął, jeśli amulet nie ma przypisanej flagi uniemożliwiającej znikanie ciała.

Jeśli jest tak jak napisałem powyżej to zadanie może uratować wcześniejszy zapis albo kod na amulet.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45