Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: KLASZTOR 2 - postęp prac
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Rozpoczęliśmy wstępne prace nad modyfikacją, która kontynuuje przygody bohatera z Klasztoru.
Modyfikacja powstaje pod szyldem Magical Inquisition Team i niebawem więcej informacji... nara
Toż to naprawdę dobra wiadomość, świetnie będzie was widzieć znowu przy pracy  OK
Coś tam już jest.
Jest wstępnie obrobiony zen, jest muzyka, są pierwsze postacie, pierwsze dialogi, handel i nauka. Przymierzamy się do ustalenia balansu i takich mam rzeczy.
Czyli już coś konkretnego jest zaczęte a znając wasze tempo pracy i sumienność to chyba można spodziewać się moda już wkrótce :>

Czy formuła rozgrywki będzie podobna jak w pierwszej części? Mam na myśli między innymi podejście do rozwoju postaci, gdzie klasyczna sila i zręczność przechodzą na dalszy plan na rzecz magii co było tym ciekawsze, że protagonista nie był nawet czarodziejem.
Cytat:można spodziewać się moda już wkrótce

wkrótce może nie, ale pracujemy nad tym w miarę regularnie, choć są i inne rzeczy do zrobienia, nie tylko na forum


Cytat:Czy formuła rozgrywki będzie podobna jak w pierwszej części? Mam na myśli między innymi podejście do rozwoju postaci, gdzie klasyczna sila i zręczność przechodzą na dalszy plan na rzecz magii co było tym ciekawsze, że protagonista nie był nawet czarodziejem.

opieramy się o doświadczenia z części pierwszej w zasadzie we wszystkich obszarach, choć sam rozwój postaci będzie nieco uproszczony - zresztą nie zapadły jeszcze w tym zakresie ostateczne decyzje.
Część nauki jest już gotowa, wielu lubi alchemię więc to będzie w tradycyjnej postaci, nie będzie też już walki patelnią... W sferze planów jest natomiast łuk lub kusza.
Bardzo wierzę w efekty Waszej pracy :) po całej serii Przeznaczenia i Klasztorze jestem przekonany, że będzie ciekawie :D
Imo totalnie świetną opcją z pierwszej części (jeszcze nie skończyłem, ale chyba już bliżej końca jestem niż początku xD) jest ta wyprawa na tą wyspę gdzie trzeba się obkupić w zwoje i kminić jak te zwoje dobrze wykorzystać, żeby tą wyspę wyczyścić, bo żadna broń poza jakimiś kijami nie jest dostępna. Mega mi się podobało jak musiałem tam kombinować co na kogo rzucić i cały czas się cykałem, że mi się te zwoje skończą, więc starałęm się rozsądnie nimi dysponować. xD
Ogrywany jest aktualnie trzeci wariant pierwszej wersji testowej pod kątem ustawień postaci i rozmieszczenia interaktywnych elementów gry.
Erwin wstawił już też część muzyki, która ponownie jest autorstwa Mistrza von Zieglera.
Cover art stworzył włoski metalowy gitarzysta, inżynier dźwięku i grafik Massimiliano Flak.
W grupie nastąpiły zmiany...
Rolę Michała przejął Memorius i Erwin, dołączył Wiwir.
Czekamy na Lewkooo oraz wszystkich chętnych, którzy gotowi są zaangażować się w projekt.
Bardzo jestem ciekaw jak brak Michała wpłynie na klimat dwójki, bo to on był duchowym przewodnikiem w oryginale.
Będzie to trochę inna gra niż Klasztor 1, ale wielu czeka na to co zdarzyło się z Inkwizytorem po tym jak przeszedł przez ostatnie Drzwi. Klimat będzie inny, bez zdradzania szczegółów, bo i lokacja jest zupełnie inna.
(21.01.2024, 17:53:33)Tituf napisał(a): [ -> ]W grupie nastąpiły zmiany...
Rolę Michała przejął Memorius i Erwin, dołączył Wiwir.
Czekamy na Lewkooo oraz wszystkich chętnych, którzy gotowi są zaangażować się w projekt.

Cześć, tu Damianut.

Współtwórca Gladiatora - modyfikacji do G2NK. Szczęśliwie trafiłem na zrzut ekranu pewnej osoby, która miała zalajkowany Wasz profil na Facebooku i w ten sposób dowiedziałem się, że zaczęliście pracować.

Mogę pomóc dzieląc się informacjami o narzędziach, które mogą Wam przyspieszyć pracę; możliwe też, że znam kogoś, kto mógłby pracować z Wami.

Zacznę od konkretu. Co do pisania dialogu, to polecam Scripts Creator autorstwa Sentariona z teamu Złote Wrota, do automatycznego tworzenia skryptów Daedalusa na podstawie dialogów napisanych przez scenarzystę.

Jeśli scenarzysta napisze dialog w ten sposób:


Cytat:Dialogue: Olsa-Bandits
H: Co słychać?
N: Chce załatwić kilku bandytów.
H: Co to za jedni?
N: Później ci wyjaśnię. Pomożesz mi?

C1: Pomogę ci.
C2: Nie mam teraz czasu.
S1: 
H: W porządku, pomogę ci.
N: Świetnie, wiedziałam, że mnie nie zawiedziesz.

BeginQuest: Smak zemsty Entry: Mam zabić bandytów.

S2: 
H: Nie mogę teraz.
N: Daj znać, jeśli będziesz gotowy mi pomóc.

To po wpisu kodu zadania w programie np. TasteOfRevenge, program stworzy następujący kod:

Kod:
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////  Olsa Bandits
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
INSTANCE DIA_Olsa_Bandits (C_INFO)
{
    npc             =     Olsa;
    nr             =     2;
    condition     =     DIA_Olsa_Bandits_Condition;
    information     =     DIA_Olsa_Bandits_Info;
    important     =     FALSE;
    permanent     =     FALSE;
    description     =     "(to do)";
};
func int DIA_Olsa_Bandits_Condition ()
{
    return TRUE;     
};
func void DIA_Olsa_Bandits_Info ()
{
    AI_Output (other, self, "DIA_Olsa_Bandits_15_01"); //Co słychać?
    AI_Output (self, other, "DIA_Olsa_Bandits_12_02"); //Chce załatwić kilku bandytów.
    AI_Output (other, self, "DIA_Olsa_Bandits_15_03"); //Co to za jedni?
    AI_Output (self, other, "DIA_Olsa_Bandits_12_04"); //Później ci wyjaśnię. Pomożesz mi?

    Info_ClearChoices(Dia_Olsa_Bandits);
    Info_AddChoice(Dia_Olsa_Bandits,"Pomogę ci.",Dia_Olsa_Bandits_1);
    Info_AddChoice(Dia_Olsa_Bandits,"Nie mam teraz czasu.",Dia_Olsa_Bandits_2);

};
FUNC VOID DIA_Olsa_Bandits_1 ()
{    Info_ClearChoices(Dia_Olsa_Bandits);
    AI_Output (other, self, "DIA_Olsa_Bandits_15_05"); //W porządku, pomogę ci.
    AI_Output (self, other, "DIA_Olsa_Bandits_12_06"); //Świetnie, wiedziałam, że mnie nie zawiedziesz.

    START_MISSION(TOPIC_TasteOfRevenge, "Mam zabić bandytów.");

};
FUNC VOID DIA_Olsa_Bandits_2 ()
{    Info_ClearChoices(Dia_Olsa_Bandits);
    AI_Output (other, self, "DIA_Olsa_Bandits_15_07"); //Nie mogę teraz.
    AI_Output (self, other, "DIA_Olsa_Bandits_12_08"); //Daj znać, jeśli będziesz gotowy mi pomóc.
};

Dzięki temu oszczędza się czas, a część pracy skryptera jest przesunięta do scenarzysty.
Cześć Damian.
Dzięki. Przyjrzymy się temu creatorowi.
A sam nie chciałbyś coś podziałać z nami?
(23.01.2024, 19:41:56)Erwin napisał(a): [ -> ]A sam nie chciałbyś coś podziałać z nami?

Jestem zaangażowany w różne projekty, więc nie mam czasu, by po prostu dołączyć; ale mogę znać rozwiązania problemów technicznych, jakie się mogą pojawić w trakcie prac, szczególnie skryptowych i doradzić/podać rozwiązanie. I tak jak pisałem, mogę znać narzędzia, albo chętne osoby.

Jestem obecnie w większym lub mniejszym stopniu zaangażowany w: I Gladiator, bo chcę publikacji kolejnych wersji językowych.

I tak wygląda na przykład moje zaangażowane przy Arkonie. Co jakiś czas koordynator zadaje mi pytania - już tak od czerwca. Czasem piszę mu gotowy kod.
Rozumiem.
Jak znasz jeszcze jakieś ciekawe narzędzia, to wrzuć gdzieś tutaj do działu technicznego. Jak miałbyś kogoś chętnego, to przysłałbyś go tutaj, albo niech napisze do mnie na discordzie, a ja go pokieruje.
Myślę, że w kwestii ewentualnych problemów technicznych, które na pewno się pojawią będę do Ciebie pisał na priv też na Discordzie.
Powodzenia przy tych wszystkich projektach  :)
Stron: 1 2 3 4 5