Drużyna Spolszczenia
Rozwój postaci - balans - Wersja do druku

+- Drużyna Spolszczenia (http://druzynaspolszczenia.pl)
+-- Dział: SAGA „DESTINY” (http://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=56)
+--- Dział: Przeznaczenie (http://druzynaspolszczenia.pl/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Wątek: Rozwój postaci - balans (/showthread.php?tid=353)



Rozwój postaci - balans - Michał - 18.05.2016

Dobry wieczór wszystkim tu obecnym. Chciałbym zadać pytanie związane z mechaniką Przeznaczenia, a mianowicie: czy ilość maksymalnej many naszego bohatera ma wpływ na coś więcej poza ilością zaklęć, jakie możemy rzucić bez jej odnowienia? Przykładowo szaty, których nie ubierzemy, jeśli nie mamy przynajmniej 50 punktów maksymalnej many albo jakieś bronie, co akurat przewiduję, że nie ma miejsca. Czy alchemia została w jakiś sposób rozbudowana o nowe mikstury, alkohole(?) tudzież skręty? Może do gry dodane zostały jakieś trucizny albo coś w ten deseń? Na koniec jeszcze pytanie z kategorii: Rozrywki miejskie. Jak się sprawy mają w Czerwonej Latarni? Może Bromor zaopatrzył się w nowy nabytek lub niektóre panny są trochę bardziej rozmowne? Dalej Nadja gra pierwsze skrzypce a reszta jest tylko wątpliwą ozdobą? W tej materii brak odpowiedzi będzie zrozumiały, jeśli niewinność i delikatność naszych nieletnich graczy ma zostać podtrzymana. Chyba tacy jeszcze istnieją... gdzieś... może. Z góry przepraszam, jeśli te pytania już pojawiły się na forum, ale słabo dzisiaj u mnie z kojarzeniem.


RE: Ogólny opis modyfikacji - Memorius - 18.05.2016

Cytat:Dobry wieczór wszystkim tu obecnym. Chciałbym zadać pytanie związane z mechaniką Przeznaczenia, a mianowicie: czy ilość maksymalnej many naszego bohatera ma wpływ na coś więcej poza ilością zaklęć, jakie możemy rzucić bez jej odnowienia? Przykładowo szaty, których nie ubierzemy, jeśli nie mamy przynajmniej 50 punktów maksymalnej many albo jakieś bronie, co akurat przewiduję, że nie ma miejsca.

Szaty sa na  kręgi , ale część broni wymaga odpowiedniej ilości many, to fakt


Cytat:Czy alchemia została w jakiś sposób rozbudowana o nowe mikstury, alkohole(?) tudzież skręty? Może do gry dodane zostały jakieś trucizny albo coś w ten deseń?

now mikstury na stole alchemicznym porzucilismy dawno temu, choć mikstur róznych przybyło , głównie questowych
skręty- jak najbardziej - i działa to dobrze
co do trucizn - cos tam jest...


Cytat:Na koniec jeszcze pytanie z kategorii: Rozrywki miejskie. Jak się sprawy mają w Czerwonej Latarni? Może Bromor zaopatrzył się w nowy nabytek lub niektóre panny są trochę bardziej rozmowne? Dalej Nadja gra pierwsze skrzypce a reszta jest tylko wątpliwą ozdobą?


zapewniam że dzieje sie znacznie więcej , znacznie


RE: Dinozaur7 - PALADYN - Token - 02.06.2016

A dlaczego sadzisz, że źle zrobiłeś terminując u Bosoera?


RE: Dinozaur7 - PALADYN - Dinozaur7 - 02.06.2016

Token:
Harad byłby lepszy dla mnie bo uczy wykuwania fajnych mieczy. Gram 1h i musiałem przez 15h z Gladiusem chodzić który niestety jest trochę za krótki. A tak to u Bospera tylko na skórach skorzystałem.


RE: Dinozaur7 - PALADYN - Hosni - 02.06.2016

Dodatkowo skóry skupuje również
Dlatego mogłeś brać ze spokojem Harada


RE: Dinozaur7 - PALADYN - Dinozaur7 - 02.06.2016

To już wiem. No ale trudno się mówi.


RE: Dinozaur7 - PALADYN - Token - 02.06.2016

To bez kucia nie da się zdobyć fajnych mieczyków na ten etap gry?


RE: Dinozaur7 - PALADYN - Dinozaur7 - 02.06.2016

Jeśli chodzi o 1h pod siłę to najlepiej jest kuć. Jest Gladius co ma 50 obrażeń ale i 50 zasięgu. Na szczęście w straży jest fajny miecz rycerski na 60 obrażeń/50 siły z premią do 1h.


RE: Dinozaur7 - PALADYN - Token - 02.06.2016

Ale kucie z kolei cenne PN zabiera...  Język Ciekawe jak się sprawa ma z 2h. Zastanawiam się właśnie kogo wybrać, ale chyba stanie na Constantinie, mimo, że nie będę robił maga na pewno.


RE: Dinozaur7 - PALADYN - Polo - 02.06.2016

Wybór czeladnika nie ma nic wspólnego z rozwojem postaci, jedyne plusy to łuki u Bospera i miecze u Harada, których wykuwania i tak trzeba się nauczyć. Więc możesz śmiało brać kogo chcesz. Ja grając Magiem Wody wybrałem Bospera i dużo na tym nie straciłem.


RE: Dinozaur7 - PALADYN - Token - 02.06.2016

Jak to I TAK trzeba się nauczyć?


RE: Dinozaur7 - PALADYN - Polo - 02.06.2016

No kowalstwa trzeba się nauczyć, wiem, że o tym pisałeś, ale chciałem ci pomóc w decyzji zwierając wszystko w jednym poście.
Koniec tego offtopu, jak masz jakieś jeszcze pytania to w swoim temacie


RE: Token - Token - 02.06.2016

Czyli jak to z tym kowalstwem jest - wojownik nie kując nic swojego nie zajdzie za daleko ze względu na dużo większą moc wykutych w porównaniu z ogólnodostępnymi? I jeszcze - jakie są progi PN w nauce broni?


RE: Token - Polo - 02.06.2016

TO tak, możesz mieć całkowicie wywalone na te unikaty, są być może tylko trochę lepsze od innych broni ale kosztują PN, które można wydać na siłę czy coś. Wojownik może bez nich lajtowo przejść grę. Na drugie pytanie ci niestety nie odpowiem


RE: Token - Filavandrel - 02.06.2016

Zajść daleko i tak zajdziesz, te samodzielnie wykute są po prostu nieco lepsze + mają bonusy do walki danym typem oręża ( zależnie od wykutej broni), co do progu PN w nauce broni to powiem że do 30% jest 5 za 10 PN, dalej nwm