Easter egg/ciekawostki w Przeznaczeniu
Te proste rymowanki to ukłon w stronę tekstów disco-polowych twórców.
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
Jeśli zabijemy Polikarpa to ziemia się zatrzęsie i pora dnia zmieni się w północ. Jestem ciekaw, czy to wydarzenie wpływa jakoś na dalszy wątek główny?
Odpowiedz
Nie, to jest po prostu event przypisany śmierci Polikarpa w wątku Starożytnego Kultu. Gdy zostaje on zabity podczas rozmowy z Pyrokarem, to ten efekt się właśnie pojawia.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Nie znalazłem tematu stricte pod bugi, więc piszę tutaj. xVergi znalazł błąd, że jak już się wyleczymy ze wścieklizny, to może się zdarzyć, że nagle stracimy jednorazowo, maksymalne punkty życia.

Wynika to z faktu, że gdy jesteśmy zarażani wścieklizną, to do gry jest wstawiany mikroskopijny chrząszcz. Zmniejsza on nam HP co dwie godziny. I jednocześnie jest pewien wskaźnik, który oznacza, czy jest się zarażonym.

I ten chrząszcz jak każdy NPC jest w pewnym "stanie". I w tym stanie zapętlone jest odtwarzanie pewnego skryptu. I w tym skrypcie najpierw jest obniżane HP, a potem sprawdzane, czy gracz jest zarażony. Dlatego nawet, jak gracz się odtruje, to najpierw traci HP.

xVergi nie wiedział, czemu akurat przy bramie traci HP. A to wynika z faktu, że akurat tam był wstawiony lub teleportowany chrząszcz, gdy jeszcze był zarażony. I jak wrócił, to chrząszcz obniżył mu HP, a potem chrząszcz ginie.

Rozwiązaniem jest odwrócenie kolejności wykonywania skryptu. Przygotowałem plik, który trzeba wstawić do folderu "System\Autorun" w folderze z Gothiciem. I działa to tylko z Unionem.

Link.

:)
Odpowiedz
Na podobnej zasadzie z tego co pamiętam jest zrobiona w starym Returningu regeneracja wytrzymałości.

Jest niewidzialny i niewykrywalny chrząszcz, który ma rozpisaną rutynę podążania za graczem, w tym teleportację i w swoim "stanie" ma właśnie też zapętlony skrypt regeneracji.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości