Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Sparrow już odpowiedział z pozycji gracza
z tymi skarbami to była nietypowa historia w czasie tworzenia skryptów, którą pamięta Tituf i doprawdy już do tego nie wracajmy po latach
trzeba było wiele zadań przerabiać w tym zadanie "Róg Myśliwski"
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 08.07.2018
Liczba postów:786
Erwin zauważył, że jeśli źle odpowiedzieć na zagadkę Zamita, dialog nie będzie już, a zadanie pozostanie zawieszone w dzienniku. Istnieją dwa rozwiązania:
Zrobić dialog stały, aż gracz rozwiąże zagadkę
Dokonać anulowania zadania, gdy gracz nie rozwiązuje zagadki.
Jaka jest opcja?
W przypadku opcji 1 wszystko jest gotowe w Skrypty.
Kod PHP:
var int RAETSELGELOEST;
instance DIA_ZAMIT_EXIT(C_Info) { npc = BAU_943_Zamit; nr = 999; condition = DIA_ZAMIT_EXIT_condition; information = DIA_ZAMIT_EXIT_info; permanent = TRUE; description = Dialog_Ende; };
func int DIA_ZAMIT_EXIT_condition() { return TRUE; };
func void DIA_ZAMIT_EXIT_info() { AI_StopProcessInfos(self); };
instance DIA_ZAMIT_HELLO(C_Info) { npc = BAU_943_Zamit; nr = 1; condition = DIA_ZAMIT_HELLO_condition; information = DIA_ZAMIT_HELLO_info; description = "Hej, farmerze! Widzę, że ciężko pracujesz."; permanent = FALSE; };
func int DIA_ZAMIT_HELLO_condition() { return TRUE; };
func void DIA_ZAMIT_HELLO_info() { AI_Output(other,self,"DIA_ZAMIT_HELLO_15_00"); //Hej, farmerze! Widzę, że ciężko pracujesz. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_HELLO_14_01"); //Tak, praca to podstawa dzisiejszej egzystencji. Bez pracy nie ma rzepy, chleba i wina! AI_Output(other,self,"DIA_ZAMIT_HELLO_15_02"); //Widziałem, że w wolnej chwili przesiadujesz z dala od farmerów i czytasz jakieś zwoje!? AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_HELLO_14_03"); //Myślisz, że prosty farmer to przygłup i powinien machać tylko grabiami? AI_Output(other,self,"DIA_ZAMIT_HELLO_15_04"); //Noo... AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_HELLO_14_05"); //Mylisz się! W młodych latach miałem okazję pracować w Klasztorze. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_HELLO_14_06"); //A właściwie to poza nim, kiedy to jeszcze Magowie wypasali swoją trzódkę za klasztornymi murami. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_HELLO_14_07"); //Pomagałem trochę Magom, a ci nauczyli mnie wielu pożytecznych rzeczy. AI_Output(other,self,"DIA_ZAMIT_HELLO_15_08"); //Czyli mam do czynienia ze światłym umysłem... (z powątpiewaniem) AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_HELLO_14_09"); //Nie kpij sobie ze mnie. Ale skoro chcesz wypróbować mój zmysł i oczytanie, mogę cię wyzwać na mały pojedynek. AI_Output(other,self,"DIA_ZAMIT_HELLO_15_10"); //Daruj sobie, ty... AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_HELLO_14_11"); //Nie o walce mówię! Proponuję ci trochę logicznego myślenia! AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_HELLO_14_12"); //Rozwiąż moje trzy zagadki, a uznam, że nie jesteś tępym osiłkiem i bezmyślnym trollem. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_HELLO_14_13"); //Nagrodzę cię rzadką tabliczką, którą znalazłem w pobliskiej jaskini. Już ją przeczytałem... AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_HELLO_14_14"); //A widzę, że tobie przyda się bardzo, chuderlaku... AI_Output(other,self,"DIA_ZAMIT_HELLO_15_15"); //Miałem już do czynienia z niejedną zagadką i często wykorzystuję to, co mam między uszami, dlatego chętnie przystąpię do tego bezkrwawego pojedynku, he he! MIS_Erudyta_Zamit = LOG_RUNNING; Log_CreateTopic (TOPIC_Erudyta_Zamit, LOG_MISSION); b_logstatus(TOPIC_Erudyta_Zamit, LOG_RUNNING); B_LogEntry (TOPIC_Erudyta_Zamit,"Zamit to miłośnik zagadek. Postanowiłem pokazać mu, że czasem kosa trafia na kamień..."); };
instance DIA_ZAMIT_RAETSELN(C_Info) { npc = BAU_943_Zamit; nr = 2; condition = DIA_ZAMIT_raetseln_condition; information = DIA_ZAMIT_raetseln_info; permanent = FALSE; description = "Jestem gotów rozwiązać twoją zagadkę. Słucham."; };
func int DIA_ZAMIT_raetseln_condition() { if((RAETSELGELOEST == FALSE) && (Npc_KnowsInfo(other,DIA_ZAMIT_HELLO))) { return TRUE; }; };
func void DIA_ZAMIT_raetseln_info() { AI_Output(other,self,"DIA_ZAMIT_Raetseln_15_00"); //Jestem gotów rozwiązać twoją zagadkę. Słucham. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_14_01"); //No to posłuchaj: AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_14_02"); //Pewnego dnia farmer postawił owcom miskę z rzepą. Najpierw przyszła jedna owca - zjadła połowę rzepy i dodatkowo jeszcze jedną. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_14_03"); //Potem przyszła druga - zjadła połowę tego, co znalazła i jeszcze jedną rzepę. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_14_04"); //Potem przyszła trzecia i także zjadła połowę tego, co znalazła, i jeszcze jedną dodatkowo. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_14_05"); //Wreszcie przyszedł baran i zjadł połowę tego, co zostało, i jeszcze jedną rzepę, aż wreszcie miska była pusta. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_14_06"); //Ile rzepy było na początku w misce? Info_AddChoice(DIA_ZAMIT_raetseln,"Dwadzieścia pięć.",DIA_ZAMIT_raetseln_frage_1_d); Info_AddChoice(DIA_ZAMIT_raetseln,"Trzydzieści.",DIA_ZAMIT_raetseln_frage_1_c); Info_AddChoice(DIA_ZAMIT_raetseln,"Trzydzieści sześć.",DIA_ZAMIT_raetseln_frage_1_b); Info_AddChoice(DIA_ZAMIT_raetseln,"Czterdzieści pięć.",DIA_ZAMIT_raetseln_frage_1_a); };
func void DIA_ZAMIT_raetseln_frage_1_a() { AI_Output(other,self,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_1_A_15_00"); //Czterdzieści pięć. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_1_A_14_01"); //Nie, nie! Musisz myśleć o zagadce, a nie o butelkach z ginem! Info_ClearChoices(DIA_ZAMIT_raetseln); AI_StopProcessInfos(self); };
func void DIA_ZAMIT_raetseln_frage_1_c() { AI_Output(other,self,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_1_C_15_00"); //Trzydzieści. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_1_C_14_01"); //Noo... tak. Trochę mnie zaskoczyłeś. Jak do tego doszedłeś? Przecież baran... AI_Output(other,self,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_1_C_15_02"); //Daruj sobie te wywody, spieszę się. Jeśli masz jeszcze coś dla mnie, to mów. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_1_C_14_03"); //Dobra, kolejne wyzwanie. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_1_C_14_04"); //Na burcie statku wisi drabinka ze sznura. Ledwie dosięga powierzchni wody. Jej szczeble rozmieszczone są co 30 centymetrów. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_1_C_14_05"); //Ile szczebli zatonie, gdy podczas przypływu morza woda podniesie się o 90 centymetrów? Info_ClearChoices(DIA_ZAMIT_raetseln); Info_AddChoice(DIA_ZAMIT_raetseln,"Żaden.",DIA_ZAMIT_raetseln_frage_2_d); Info_AddChoice(DIA_ZAMIT_raetseln,"Trzy.",DIA_ZAMIT_raetseln_frage_2_a); Info_AddChoice(DIA_ZAMIT_raetseln,"Dwa.",DIA_ZAMIT_raetseln_frage_2_c); Info_AddChoice(DIA_ZAMIT_raetseln,"Jeden.",DIA_ZAMIT_raetseln_frage_2_b); };
func void DIA_ZAMIT_raetseln_frage_1_b() { AI_Output(other,self,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_1_B_15_00"); //Trzydzieści sześć. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_1_B_14_01"); //Nie, nie! Musisz myśleć o zagadce, a nie o butelkach z ginem! Info_ClearChoices(DIA_ZAMIT_raetseln); AI_StopProcessInfos(self); };
func void DIA_ZAMIT_raetseln_frage_1_d() { AI_Output(other,self,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_1_D_15_00"); //Dwadzieścia pięć. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_1_D_14_01"); //Nie, nie! Musisz myśleć o zagadce, a nie o butelkach z ginem! Info_ClearChoices(DIA_ZAMIT_raetseln); AI_StopProcessInfos(self); };
func void DIA_ZAMIT_raetseln_frage_2_a() { AI_Output(other,self,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_2_A_15_00"); //Trzy. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_2_A_14_01"); //Nie, nie! Musisz myśleć o zagadce, a nie o butelkach z ginem! Info_ClearChoices(DIA_ZAMIT_raetseln); AI_StopProcessInfos(self); };
func void DIA_ZAMIT_raetseln_frage_2_b() { AI_Output(other,self,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_2_B_15_00"); //Jeden. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_2_B_14_01"); //Nie, nie! Musisz myśleć o zagadce, a nie o butelkach z ginem! Info_ClearChoices(DIA_ZAMIT_raetseln); AI_StopProcessInfos(self); };
func void DIA_ZAMIT_raetseln_frage_2_c() { AI_Output(other,self,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_2_C_15_00"); //Dwa. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_2_C_14_01"); //Nie, nie! Musisz myśleć o zagadce, a nie o butelkach z ginem! Info_ClearChoices(DIA_ZAMIT_raetseln); AI_StopProcessInfos(self); };
func void DIA_ZAMIT_raetseln_frage_2_d() { AI_Output(other,self,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_2_D_15_00"); //Żaden. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_2_D_14_01"); //A niech mnie! Prawdziwy mędrzec mi się tu trafił. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_2_D_14_02"); //Chcesz spróbować jeszcze raz? AI_Output(other,self,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_2_D_15_03"); //Tak, na razie niezbyt się wysiliłeś. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_2_D_14_04"); //Oto ostatnia zagadka: AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_2_D_14_05"); //Dwaj ogrodnicy potrzebują 8 dni, aby opielić ogródek. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_2_D_14_06"); //Jeden ogrodnik jest leniwy, a drugi pełen energii. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_2_D_14_07"); //Żwawy ogrodnik sam opieli ogródek w ciągu 12 dni. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_2_D_14_08"); //Jak wiele dni będzie trwało pielenie ogródka przez leniwego ogrodnika? Info_ClearChoices(DIA_ZAMIT_raetseln); Info_AddChoice(DIA_ZAMIT_raetseln,"20 dni.",DIA_ZAMIT_raetseln_frage_3_b); Info_AddChoice(DIA_ZAMIT_raetseln,"24 dni.",DIA_ZAMIT_raetseln_frage_3_c); Info_AddChoice(DIA_ZAMIT_raetseln,"32 dni.",DIA_ZAMIT_raetseln_frage_3_a); };
func void DIA_ZAMIT_raetseln_frage_3_a() { AI_Output(other,self,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_3_A_15_00"); //32 dni. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_3_A_14_01"); //Nie, nie! Musisz myśleć o zagadce, a nie o butelkach z ginem! Info_ClearChoices(DIA_ZAMIT_raetseln); AI_StopProcessInfos(self); };
func void DIA_ZAMIT_raetseln_frage_3_b() { AI_Output(other,self,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_3_B_15_00"); //20 dni. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_3_B_14_01"); //Nie, nie! Musisz myśleć o zagadce, a nie o butelkach z ginem! Info_ClearChoices(DIA_ZAMIT_raetseln); AI_StopProcessInfos(self); };
func void DIA_ZAMIT_raetseln_frage_3_c() { AI_Output(other,self,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_3_C_15_00"); //24 dni. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_3_C_14_01"); //Taak. Nie wiem, jak ty to liczysz, ale o przypadku chyba nie ma mowy! AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_3_C_14_02"); //Jeśli wszyscy wojownicy na tej wyspie są takimi bystrzakami, to ta wojna nie potrwa długo. B_GivePlayerXP(250); AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_3_C_14_03"); //Bierz! Zasłużyłeś na nagrodę! AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_3_C_14_04"); //To jakaś starożytna kamienna tablica. Nie umiem jej odczytać, ale ty jesteś bystry. AI_Output(self,other,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_3_C_14_05"); //Na pewno ci się to kiedyś uda. CreateInvItems(self,ItWr_StrStonePlate1_Addon,1); B_GiveInvItems(self,other,ItWr_StrStonePlate1_Addon,1); AI_Output(other,self,"DIA_ZAMIT_Raetseln_FRAGE_3_C_15_06"); //Dzięki. Miło było pogawędzić z kimś na poziomie... RAETSELGELOEST = TRUE; B_LogEntry (TOPIC_Erudyta_Zamit,"Zamit zadał mi swoją ostatnią zagadkę i ją także rozwiązałem. Nie jestem wcale taki głupi!"); b_logstatus(TOPIC_Erudyta_Zamit, LOG_SUCCESS); MIS_Erudyta_Zamit = LOG_SUCCESS; Info_ClearChoices(DIA_ZAMIT_raetseln); AI_StopProcessInfos(self); };
Dołączył: 27.05.2016
Liczba postów:1.025
Przenieść zadanie do nieudanych
Dołączył: 08.07.2018
Liczba postów:786
06.08.2020, 11:19:49
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.08.2020, 11:29:08 przez N1kX.)
Erwin zaproponował następujące:
1. Zamień wizualizację na gówno owcy na gówno (teraz jest tam roślina)
instance ItMi_Owcza_Kupa(C_Item)
{
name = "Owcza kupa";
[b/mainflag = ITEM_KAT_FOOD;[/b]
flags = ITEM_MULTI;
value = 0;
//visual = "ItPl_Strength_Herb_01.3DS";
visual = "W_SHIT.3DS";
material = MAT_LEATHER;
on_state[0] = Use_Owcza_Kupa;
scemeName = "MAPSEALED";
description = name;
text[0] = "Śmierdzi";
text[1] = "błyszczy";
text[2] = "coś jest w środku!";
}; 2. Zadanie z Siranem. Po wizycie u Garonda, w której uznaje on jego niewinność szedłem na mury i spotkałem idącego Sirana, a on chyba powinien się teleportować podczas tej rozmowy do Zjednoczonego Obozu, a nie iść na piechotę.
3. U Dobara jest taki wpis
B_LogEntry(Topic_Bonus,"W zamku w Górniczej Dolinie jest osełka, na której można ostrzyć miecze. Ale żeby mogła działać, trzeba ją nasmarować.");
};
na moje oko, to powinno być raczej tak:
B_LogEntry(Topic_Bonus,"W zamku w Górniczej Dolinie jest osełka, na której można ostrzyć miecze, ale żeby mogła działać, trzeba ją nasmarować.");
};
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.323
No nie do końca, bo wizual tej kupy mi nie przeszkadza, tylko wolałbym żeby ona nie była w kategorii rośliny, czy tam jedzenie jeśli już.
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.968
myślę, że te zmiany można wprowadzić
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.323
Nie wiem gdzie to napisać. Rzecz dotyczy Przeznaczenia w wersji 1.6.
Gdzie jest amulet Angara?
W krypcie go nie ma i żaden stwór w środku też go nie ma, a zdaje mi się, że powinien mieć go szkielet-mag w środku.
On jest dostępny teraz od 4 rozdziału?
Będę wdzięczny za podpowiedź.
Dołączył: 08.07.2018
Liczba postów:786
(14.08.2020, 18:25:26)Erwin napisał(a): Nie wiem gdzie to napisać. Rzecz dotyczy Przeznaczenia w wersji 1.6.
Gdzie jest amulet Angara?
W krypcie go nie ma i żaden stwór w środku też go nie ma, a zdaje mi się, że powinien mieć go szkielet-mag w środku.
On jest dostępny teraz od 4 rozdziału?
Będę wdzięczny za podpowiedź.
Tak, Ta zmiana została zasugerowana przez rosyjskich testerów i Memorius zatwierdził zmianę.
Dołączył: 25.06.2019
Liczba postów:176
Приветствую всех!
Я решил записать видеопрохождение мода.
Надеюсь, Вы не против.
https://www.youtube.com/playlist?list=PL...ZnegnKodWE
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.968
Bardzo ładnie. Przyda się porządny game-play dla Rosjan.
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 25.06.2019
Liczba postów:176
(02.04.2021, 21:34:43)Титуф napisał(a): Очень хорошо. Пригодная игровая игра россиянам пригодится.
Спасибо!
(02.04.2021, 21:34:43)Титуф napisał(a): Очень хорошо. Пригодная игровая игра россиянам пригодится.
А можно открыть тему на ВОПе?
Там где обсуждение мода и прочее по моду?
Dołączył: 08.07.2018
Liczba postów:786
Так конечно. Права то открывать темы у всех есть, только описание оформи хорошо, чтоб у модеров замечаний не было к тебе.
Dołączył: 25.06.2019
Liczba postów:176
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.968
Andr1971 - ты уже играешь и тестируешь Эпилог?
Ты можешь рассказать нам немного об этом здесь.
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 08.07.2018
Liczba postów:786
Я уже более 1.5 года ничего не изменял в Предопределении, никто не жалуется на проблемы мода, может уже разрешите поиграть польским игрокам в обновленную и очищенную от багов версию 1.6?
Ja od ponad 1.5 roku nic nie zmieniałem w Przeznaczenie, nikt nie narzeka na problemy z modemem, może już pozwolę pograć polskim graczom w zaktualizowaną i oczyszczoną z błędów wersję 1.6?
|