Po drugiej stronie Mroku - dyskusja i wrażenia
#31
Klasztor to MIT!
Dzięki za mini-recenzję :>
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
#32
(04.05.2024, 23:10:03)Tituf napisał(a): Klasztor to MIT!
Dzięki za mini-recenzję :>

Wiem wiem, wiadomo o co chodzi OK
A co do poziomu trudności - taki był zamysł czy po prostu tak wyszło?  luz2
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Odpowiedz
#33
Od samego początku skłanialiśmy się do wyeliminowania broni 1h i 2h. Kusze dodaliśmy jako pewna alternatywa do rozwoju postaci. A wyszło z tego zabójcze połączenie dla wrogów...  zwojem go!
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
#34
Bardziej niż o walkę, chodziło mi o poziom trudności zadań samych w sobie. Dziennik naprowadzał w większości przypadków, zagadki też jakby prostsze... co się kłóci z tym co znamy od dawna  Faja
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Odpowiedz
#35
Ja tak jak czytam wasze posty, to dodam od siebie (moda jeszcze nie skończyłem, tak dokładniej to nie ruszyłem go dalej od momentu zablokowania się na etapie paczki XD), że dużym plusem, czego nie kojarzę z poprzednich produkcji, jest dodanie questa, w którym pokrótce są opisane wszystkie postacie w dwóch zdaniach. Nie raz z tego korzystałem jak nie pamiętałem imion, albo kojarzyłem postać mniej więcej, ale nie mogłem sobie przypomnieć gdzie jest jej lokalizacja. Kolejność wpisów w dzienniku pomagała mi te postacie znaleźć, bo pamiętałem ścieżkę jaką przechodziłem pierwszy raz jak z nimi gadałem.
Odpowiedz
#36
Dziękuję za dobry mod. Chciałbym wiedzieć, czy planujecie wypuścić więcej modów do Gothic 2?
Odpowiedz
#37
nie planujemy
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 12 gości