Dwór Irdorath
#31
Z tego co pamiętam, to musisz rozkopać grób w jednym z pomieszczeń. Aczkolwiek zrobiłem to przed pójściem do dowódcy, więc nie daję 100% pewności, że właśnie to spowodowało otwarcie się ściany.
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!  Jack  
Odpowiedz
#32
Tak, właśnie teraz odkryłem, nie sprawdzałem kopania tego grobu.
To znowu ja, eh. Tym razem mam problem z wejściem do sal Irdorath (pomieszczenie obok pokoju z recepturą)
Odpowiedz
#33
Cofnij się w okolice mostu.
Odpowiedz
#34
Jak podnieść kratę do wyjścia z sal irdorath? tych w których znajdujemy oko mocy

Doprecyzowując chodzi mi o wyjście z głównej sali
Odpowiedz
#35
Wróć do Ożywieńca i tam się rozejrzyj.
Odpowiedz
#36
Dzięki, znalazłem
Odpowiedz
#37
Podpowie ktoś, jak dostać się do jaskini z trollem jaskiniowym? Pierwsza przeszkoda a ja już rozwalony i nie mam pojęcia co robić. Obleciałem okolicę w poszukiwaniu przełączników czy coś, próbowałem namierzyć coś z łuku ale nic z tego. Jakieś podpowiedzi?
Odpowiedz
#38
to chyba należy iść wzdłuż urwiska szerokim łukiem aż do kołowrotu
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
#39
Nie wiem czy to bug, czy moje niedopatrzenia no ale:
Na Dworze Irdorath w sali z klucznikiem jest pomieszczenie, w ktorym trzeba strzelić z łuku w przełącznik, aby nie zabiły nas kolce. Wchodząc do tego pomieszczenia zamyka się za nami krata a tam czeka na nas Wojownik Cienia. No i właśnie. Było to pierwsze pomieszczenie do którego zszedłem, pogadałem sobie z klucznikiem a potem zauważyłem hasającego za kratą Wojownika Cienia. Profilaktycznie postanowiłem zabić go z łuku, ale gdy strzała przeleciała przez drzwi to opadła krata, która zablokowała przejście. No dobra olałem to i grałem dalej. Rozwiązywałem kolejne zagadki związane z otwarciem tych wrót a te pomieszczenie zostawiłem na koniec. Podczas gry oczywiście beztrosko często zapisywałem grę ale nie zostawiłem sejwa przed rozmową z klucznikiem.

Gdy chciałem w końcu się tam dostać, okazało się że krata nadal jest zamknięta. Z łuku namierzyłem przełącznik, ale strzały nie chciały dolecieć do celu. Oblaciałem całą kryptę w poszukiwaniu jakiegoś guzika, który podniesie mi tą cholerną kratę i gdy ostatecznie nic nie znalazłem to coś zaczęło mi śmierdzieć. Postanowiłem to sprawdzić w inny sposób. Save, nowa gra i szybki teleporcik na kodach do Irdorath. Przebiegam przez te drzwi i okazuje się, że według skryptu krata ma opaść ZA nami, a nie PRZED. :/ Gra chyba wychwytuje też przelatujące strzały jako przechodzącą postać no i prawdopodobnie akurat zjebałem sobie grę. Musiałem ratować się kodami, przeniosłem się przez kratę a dalej już poszło chyba normalnie, uruchomiłem przełącznik wysuwający filar w głownym pomieszczeniu no i oczywiście podniosłem tą nieszczęsną krate za pomocą innego przełącznika.

Czy zdarzył mi się bug czy po prostu jestem słaby?
Odpowiedz
#40
to nie jest bug
tak działa ten trigger - gracz musi się przemieścić w określaonym czasie dalej tak by brama opadła za nim
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#41
Jak widać, pocisk przelatujący przez bramę jest traktowany jako część gracza ^^
Odpowiedz
#42
Nie wiem, myśmy tego nie wymyślili.
Nie mieliśmy ambicji ingerować w takie rzeczy, co nie oznacza że DI nie był zmieniany czy poprawiany.
Był i to pod względem pewnych itemów i rozwiązań nawet dosyć istotnie.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#43
Jak otworzyc drzwi za tą obrotowa kolumna z przyciskiem z obrazkien slonca? Bo po wejsciu do tego pomieszczenia nie wiem jak ruszyc dalej
Odpowiedz
#44
Jeśli to to, co myślę, to wróć się i rozejrzyj uważnie...
Odpowiedz
#45
No szukam szukam i znaleźć nie mogę :/ może jakaś inna podpowiedź?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości