18.09.2017, 12:57:01
Nie odpoczniemy od Gothica. I bardzo dobrze!
Na nic innego nie liczyłem. Oczywiście mod będzie firmowany marką Destiny Team?
Na nic innego nie liczyłem. Oczywiście mod będzie firmowany marką Destiny Team?
Korzenie Zła - przebieg prac
|
18.09.2017, 12:57:01
Nie odpoczniemy od Gothica. I bardzo dobrze!
Na nic innego nie liczyłem. Oczywiście mod będzie firmowany marką Destiny Team?
18.09.2017, 13:34:59
Tak, jest kontynuacją przygód Beziego i będzie firmowany logo DESTINY TEAM jako kolejna część , teraz już Destiny Gothic Story.
Zapewne nie należy się spodziewać premiery szybciej niż za rok i niedziel sześć, no chyba że CAŁA ekipa w odnowionym składzie weźmie się solidnie do roboty. Mój czas siedzenia nad tym wszystkim po 10 -12 godzin na dobę w dni wolne po 24 godzinnych służbach minął definitywnie. Aktualnie rozpoczęte zostały prace nad fundamentem dla wersji Alfa Visual 1.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
18.09.2017, 21:22:07
Całość mam zainstalowaną w folderze "PRZEZNACZENIE Trylogia"
Z przyjemnością zmienię nazwę na "... XXXlogia"
19.09.2017, 13:07:42
To co teraz robimy, robimy już bardziej dla własnego funu niż dla tzw "Community".
Co z tego będzie - okaże się za jakiś czas. Tymczasem zdradzę, że będzie w grze trzech orków tylko, albo aż.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
19.09.2017, 14:50:30
Mimo wszystko miejcie gdzieś z tyłu głowy fakt, że to "Community" choć naprawdę skąpe, to jednak istnieje i ma się dobrze. Pamiętajcie, że najwierniejsi fani Waszej twórczości z Wami pozostaną.
Community jako takie jest, ale jest to takie, które pobierze, pogra, ale nic nie napisze oprócz kilkunastu osób. Np. Wyspa Wygnania, mały modzik na 5h ma po 9 dniach 483 pobrań.
19.09.2017, 16:03:53
(19.09.2017, 15:11:51)Opos napisał(a): Community jako takie jest, ale jest to takie, które pobierze, pogra, ale nic nie napisze oprócz kilkunastu osób.W takim razie bohaterem Korzeni Zła będzie młody sierota, pastuszek imieniem Bazyli, poszukujący swojego miejsca w otaczającej go okrutnej rzeczywistości. Będą też księgi ujawniające pewne autentyczne fakty z życia MacDuna, Fabioska oraz pewnej liczby najbardziej rozłajdaczonych Kurew Netowych z The Modders w tym niejakiego DukeNukem. Warto czekać!
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
19.09.2017, 16:20:51
W formie eastereggów czemu nie?
21.09.2017, 18:32:48
Pewnie nie jest to najlepszy temat, ale lepszego nie ma, a nie wiem czy jest sens nowy tworzyć. Tym bardziej, że nie mamy jeszcze działu Korzeni Zła.
Otóż koledzy i koleżanki. Chciałbym się was zapytać jakie misje najbardziej wam się podobały w Trylogii Przeznaczenia? Typy zadań, lub też zadania konkretne, specakcje, czy też same akcje skryptowe. Z wielką chęcią poczytamy o tym tu. A dlaczego tu? Gdyż jest to zakamuflowane pytanie - czego chcielibyście więcej w Korzeniach Zła?! Ja jednak wciąż wierzę w nasze community i wierzę też, że choć w pewnym stopniu cały team przychyli się do uwag graczy zawartych w odpowiedziach na moje pytanie. Tym bardziej oczywiście, jeśli wasze smaki zadaniowe będą odpowiadać naszym Zachęcam więc do wypowiadania się, bo zakładam każdy ma w końcu coś co go kręci w modyfikacjach DT, skoro jest użytkownikiem forum
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!
21.09.2017, 18:53:19
Zadania - opowiadania, jak np. Szósty zwiadowca, nie jest skomplikowanym skryptowo zadaniem, ale o to właśnie chodzi - o opowieść, DIALOGI. Czułem się jakbym czytał książkę, a nie grał w grę i szczerze powiedziawszy było to bardzo ciekawe doświadczenie.
Chętnie zobaczyłbym również mini-zadanie, w którym wykorzystalibyśmy sztukę kulinarną bohatera. Chciałbym również znowu zobaczyć jakiś pierścień przywołania towarzysza, tak.. A no i może jakieś nieoczywiste zadanko, które można dostać tylko w nocy? Myślę, że mogłoby być ciekawie. Mam nadzieję też, że wątków wzruszających nie zabraknie! Miło byłoby otrzymać zadanie, w którym będziemy musieli pokombinować z swoim ekwipunkiem. Mam na myśli coś na styl zabicia danego potwora tylko określoną bronią/zwojem (może pięścią?!). Tudzież z jakimś ciekawym skryptem np. tego naszego danego potwora możemy zabić tylko zwojem X, tylko i wyłącznie wtedy kiedy przeczytamy księgę zawierającą takie informacje(może te informacje mogłyby być jakoś zaszyfrowane i potrzebowalibyśmy pomocy od npca?).
21.09.2017, 19:05:38
Cytat:Zadania - opowiadania, jak np. Szósty zwiadowca, nie jest skomplikowanym skryptowo zadaniem, ale o to właśnie chodzi - o opowieść, DIALOGI. Czułem się jakbym czytał książkę, a nie grał w grę i szczerze powiedziawszy było to bardzo ciekawe doświadczenie.coś pomyślę a raczej już jest coś wymyslone wstepnie Cytat:Chętnie zobaczyłbym również mini-zadanie, w którym wykorzystalibyśmy sztukę kulinarną bohatera.będzie - rozpiska jakaś już jest Cytat:Chciałbym również znowu zobaczyć jakiś pierścień przywołania towarzysza, tak..jest to możliwe do zrobienia Cytat:A no i może jakieś nieoczywiste zadanko, które można dostać tylko w nocy? Myślę, że mogłoby być ciekawie.to się chyba da zrobić, choć zazwyczaj gracze się gubią z tym i jest "kiedy mam przyjść bo się nic nie dzieje, to pewnie bug jest w grze!" Cytat:Mam nadzieję też, że wątków wzruszających nie zabraknie! Tituf wstępnie juz na d tym pracuje, a ja dołożę nieco klasycznej "Brazylii" i "Turcji" serialowej (21.09.2017, 18:53:19)XaroN napisał(a): Miło byłoby otrzymać zadanie, w którym będziemy musieli pokombinować z swoim ekwipunkiem. Mam na myśli coś na styl zabicia danego potwora tylko określoną bronią/zwojem (może pięścią?!). Tudzież z jakimś ciekawym skryptem np. tego naszego danego potwora możemy zabić tylko zwojem X, tylko i wyłącznie wtedy kiedy przeczytamy księgę zawierającą takie informacje(może te informacje mogłyby być jakoś zaszyfrowane i potrzebowalibyśmy pomocy od npca?).to sa wyjątkowo skomplikowane skrypty i nie wiem czy warto sie z tym bawić, choć teraz jest kilku skrypterów i może któryś z nich się na to zdecydyje
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
21.09.2017, 19:17:33
(21.09.2017, 19:07:00)Memorius napisał(a): to sa wyjątkowo skomplikowane skrypty i nie wiem czy warto sie z tym bawić, choć teraz jest kilku skrypterów i może któryś z nich się na to zdecydyjeW takim razie czekam na odpowiedź reszty skrypterów ;d Tak jeszcze myślałem nad jakąś "nieruchomością", biznesem, z którego byłby stały przychód, też byłoby ciekawie.
21.09.2017, 19:23:01
(21.09.2017, 19:17:33)XaroN napisał(a): Tak jeszcze myślałem nad jakąś "nieruchomością", biznesem, z którego byłby stały przychód, też byłoby ciekawie.jeśli nie byłby wprowadzony element Licznika to byłby to farming a gdyby był wprowadzony Licznik to nie byłby to już dochód stały ponadto element ekonomiczny w Korzeniach Zła będzie miał raczej znaczenie marginalne, więc tego raczej nie wprowadzimy
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
21.09.2017, 19:44:31
Dla mnie zawsze najlepsze zadania to są zadania z jakąkolwiek alternatywą. Dla mnie Gothic to RPG, a nie książka i choć fajne historie na pewno robią klimat i upiększają rozgrywkę, to i tak nie mają się nijak do możliwość wyboru, choćby jakiegoś błahego. Nie chodzi mi tu o miliard rozwiązań, alternatyw i tak dalej, ale nawet najlepiej napisane zadanie dialogowo jest już powoli nużące jeśli polega tylko na klikaniu kolejnej opcji dialogowej (bo jest tylko jedna do wyboru) i zabiciu potwora/przyniesienia przedmiotu.
Np. w Przezanaczeniu z Zamitem i tymi zagadkami było zadanie z alternatywami i fajne było, pomimo że scenariuszowo było bardzo proste.
21.09.2017, 19:51:00
Mam w planach zrobić kolejną zagadkę podobną do takiej, jaka była w Epilogu. Wszystkich możliwych rozwiązań będzie prawdopodobnie 5x5x5x5x5x5x5 i tym razem nie będzie to praca z tekstem, a raz szyfr, raz Lore, raz kojarzenie. Multum świetnej zabawy!
Koniec kariery ~ emerytowany Arcymag Ognia
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|