01.10.2017, 11:17:53
Najwyższych lotów ZEN DP nie jest, ale najgorszy też nie
Korzenie Zła - przebieg prac
|
01.10.2017, 11:46:06
Akurat nie zauważyłem, aby Dolina Przodków zżerała wydajność w Przeznaczeniu. Może i nie jest jakoś super piękna, ale tak to ma swój urok i bardzo mocno zalatuje Gothicem 1 a dla mnie, jako dla nostalgicznego dinozaura, to bardzo duży plus.
01.10.2017, 14:22:26
Moim zdaniem jest brzydka i to mocno, w wielu miejscach są tekstury źle zeskalowane, niektóre krzoki blokują przejścia, a powinny być przenikalne, teren nad lasem po lewej stronie mapy jest strasznie pusty i nic tam nie ma, dużo tego do wymieniania. Da się oczywiście grać, nie mniej jednak ten zen jest nieporównywalnie gorszy od oryginalnych światów, czy światów z innych modów, a na słabszych komputerach czuć, że działa dużo gorzej od jakiegokolwiek innego świata, chociaż to i tak niebo a ziemia, w porównaniu z Global Modem.
01.10.2017, 14:32:04
(01.10.2017, 14:22:26)Dota napisał(a): niektóre krzoki blokują przejścia, a powinny być przenikalne,moim skromnym zdaniem to ŻADNE krzaki i drzewa nie powinny być przenikane, bo ja osobiście nie umiem przejść przed drzewo czy krzak (01.10.2017, 14:22:26)Dota napisał(a): teren nad lasem po lewej stronie mapy jest strasznie pusty i nic tam nie maa co powinno być? a może coś tam będzie? brzydki- niezliczone screeny temu przeczą zabugowany - w sensie? czy któryś z triggerów nie działa prawidłowo? który? (01.10.2017, 14:22:26)Dota napisał(a): dużo tego do wymieniania.no to słucham, co jeszcze konkretnie?
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
01.10.2017, 14:56:46
Jakby żadne krzoki nie były przenikalne, to po tym wielkim lesie nie dałoby się poruszać.
To, że na screenach z DXem z daleko prezentuje się w miarę dobrze to nie dziwota. Jest masa miejsc, które wyglądają tragicznie jak się stoi blisko, zresztą robiłem kiedyś screeny w klubie Przeznaczenia i pokazywałem te lokacje.
01.10.2017, 15:05:26
(01.10.2017, 14:56:46)Dota napisał(a): zresztą robiłem kiedyś screeny w klubie Przeznaczenia i pokazywałem te lokacje.a potem się popłakałeś i uciekłeś z Teamu jak przyszło do realnej pracy nad poprawkami, więc tak już zostało IMO dla odbioru fabularnego te fragmenty podłoża nie mają wielkiego znaczenia szkoda, że kawałek ziemi gdzieś tam z lekka niedorobionej przesłania wielotygodniowy wysiłek dotyczący chociażby digitalizacji postaci, także iw tym zenie zresztą oczywiście zawsze można przenieść całość akcji do niezniszczalnego zena Wyspa Etlu Zakończone zostały prace nad NPC w grze - wykonana została digitalizacja i rutyny (startowe). Łącznie w wersji podstawowej wystąpi 150 NPC ludzi (plus kilka gadających stworków) , natomiast w wersji rozszerzonej - 12 więcej. Dotyczy to wyłącznie NPC z dialogami. Tym razem żadnych NPC randomowych nie przewidujemy.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
01.10.2017, 19:55:00
Wersja rozszerzona - w koncu jakies platne DLC?
01.10.2017, 20:02:11
Powiedzmy, że nagroda dla inteligentnych graczy.
Zresztą to co inteligentni gracze zobaczą na zawsze zmieni ich wyobrażenie o lore i logice tej gry. Ponieważ to już NAPRAWDĘ ostatni projekt w jaki się angażuję, to mogę sobie pozwolić w tej materii na pewne mocno nieoczekiwane rzeczy
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
02.10.2017, 01:21:46
(01.10.2017, 20:02:11)Memorius napisał(a): to mogę sobie pozwolić w tej materii na pewne mocno nieoczekiwane rzeczyuuu będzie się działo W grze pojawi się tylko DP czy na przykład odwiedzimy kopalnię złota bez możliwości przejścia do GD ?
Jestem symbolem CHWAŁY... Jestem MISTRZEM ARENY...
05.10.2017, 11:16:32
Czy będą jeszcze jakieś gadające stworzenia oprócz goblin/ork - np. Jaszczuroludzie?
Tytanów mamy, a więc hmm.. co z smokami? Pojawią się może? ;d
05.10.2017, 11:38:53
Kto wie, co się pojawi gadającego? Na pewno gobliny i orkowie. Więcej atrakcji na razie nie przewidujemy.
„Primus in orbe deos fecit timor..."
06.10.2017, 09:05:51
Jaszczuroludzi gadających nie będzie. Możliwe że będą zwykli ale na razie nie byli uwzględnieni w pierwszej wersji testowej.
Najbardziej zależałoby mi na zrobieniu Nieumarłej Gadającej Rzepy i być może tym razem mocniej wgryziemy się w ten problem niż w poprzednich częściach Sagi Przeznaczenie. Na pewno natomiast nie będzie takiej masy potężnej magicznej broni jak poprzednich częściach i niewykluczone, że w wersji podstawowej asortyment broni dostępnej dla gracza ograniczy się do zestawu z G2 NK poszerzonej co najwyżej o takie rzeczy jak znane z Epilogu i Przebudzenia bronie z bonusami, jak Schiavona, Flamberg, Espadon czy Szamszir. Gracze też stale marudzili, że mikstur za dużo i roślinek masa się uskłada zawsze. Tym razem wyjdziemy naprzecie i mikstur leczniczych do kupienia w Korzeniach Zła praktycznie nie będzie (kilka sztuk). Kto korzysta z miksturek ten się nauczy alchemii , kto nie, ten będzie zjadał roślinki i sam gotował sobie żarcie. Oczywiście żadnych gówien w rodzaju śpiworów nie przewidujemy, a sen to tylko popychanie zegara do przodu.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
06.10.2017, 09:38:25
A jak będzie sprawa wyglądała z legendarną czwórką? Nie wiem jak ich losy się potoczą, bo dopiero ich odnalazłem w Przebudzeniu, ale czy odegrają jakąś rolę w Korzeniach i czy w ogóle w nich wystąpią?
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|