Korzenie Zła - przebieg prac
#61
Najwyższych lotów ZEN DP nie jest, ale najgorszy też nie Język
 
#62
Akurat nie zauważyłem, aby Dolina Przodków zżerała wydajność w Przeznaczeniu. Może i nie jest jakoś super piękna, ale tak to ma swój urok i bardzo mocno zalatuje Gothicem 1 a dla mnie, jako dla nostalgicznego dinozaura, to bardzo duży plus. :>
#63
Moim zdaniem jest brzydka i to mocno, w wielu miejscach są tekstury źle zeskalowane, niektóre krzoki blokują przejścia, a powinny być przenikalne, teren nad lasem po lewej stronie mapy jest strasznie pusty i nic tam nie ma, dużo tego do wymieniania. Da się oczywiście grać, nie mniej jednak ten zen jest nieporównywalnie gorszy od oryginalnych światów, czy światów z innych modów, a na słabszych komputerach czuć, że działa dużo gorzej od jakiegokolwiek innego świata, chociaż to i tak niebo a ziemia, w porównaniu z Global Modem.
#64
(01.10.2017, 14:22:26)Dota napisał(a): niektóre krzoki blokują przejścia, a powinny być przenikalne,
moim skromnym zdaniem to ŻADNE krzaki i drzewa nie powinny być przenikane, bo ja osobiście nie umiem przejść przed drzewo czy krzak

(01.10.2017, 14:22:26)Dota napisał(a): teren nad lasem po lewej stronie mapy jest strasznie pusty i nic tam nie ma
a co powinno być?
a może coś tam będzie?

brzydki-
niezliczone screeny temu przeczą

zabugowany - w sensie? czy któryś z triggerów nie działa prawidłowo? który?

(01.10.2017, 14:22:26)Dota napisał(a): dużo tego do wymieniania.
no to słucham, co jeszcze konkretnie?
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

#65
Jakby żadne krzoki nie były przenikalne, to po tym wielkim lesie nie dałoby się poruszać.
To, że na screenach z DXem z daleko prezentuje się w miarę dobrze to nie dziwota. Jest masa miejsc, które wyglądają tragicznie jak się stoi blisko, zresztą robiłem kiedyś screeny w klubie Przeznaczenia i pokazywałem te lokacje.
#66
(01.10.2017, 14:56:46)Dota napisał(a): zresztą robiłem kiedyś screeny w klubie Przeznaczenia i pokazywałem te lokacje.
a potem się popłakałeś i uciekłeś z Teamu jak przyszło do realnej pracy nad poprawkami, więc tak już zostało
IMO dla odbioru fabularnego te fragmenty podłoża nie mają wielkiego znaczenia
szkoda, że kawałek ziemi gdzieś tam z lekka niedorobionej przesłania wielotygodniowy wysiłek dotyczący chociażby digitalizacji postaci, także iw tym zenie zresztą
oczywiście zawsze można przenieść całość akcji do niezniszczalnego zena Wyspa Etlu

Zakończone zostały prace nad NPC w grze - wykonana została digitalizacja i rutyny (startowe).
Łącznie w wersji podstawowej wystąpi 150 NPC ludzi (plus kilka gadających stworków) , natomiast w wersji rozszerzonej - 12 więcej.
Dotyczy to wyłącznie NPC z dialogami.
Tym razem żadnych NPC randomowych nie przewidujemy.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

#67
Wersja rozszerzona - w koncu jakies platne DLC? Troll
#68
Powiedzmy, że nagroda dla inteligentnych graczy.
Zresztą to co inteligentni gracze zobaczą na zawsze zmieni ich wyobrażenie o lore i logice tej gry.
Ponieważ to już NAPRAWDĘ ostatni projekt w jaki się angażuję, to mogę sobie pozwolić w tej materii na pewne mocno nieoczekiwane rzeczy Relaks
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

#69
(01.10.2017, 20:02:11)Memorius napisał(a): to mogę sobie pozwolić w tej materii na pewne mocno nieoczekiwane rzeczy
uuu będzie się działo <3
W grze pojawi się tylko DP czy na przykład odwiedzimy kopalnię złota bez możliwości przejścia do GD ?
Jestem symbolem CHWAŁY... Jestem MISTRZEM ARENY...
#70
Nie będzie Opuszczonej Kopalni.
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
#71
No to coś ciekawego, trzeba będzie wstawić w przejście ;)
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
#72
Czy będą jeszcze jakieś gadające stworzenia oprócz goblin/ork - np. Jaszczuroludzie?
Tytanów mamy, a więc hmm.. co z smokami? Pojawią się może? ;d
#73
Kto wie, co się pojawi gadającego? Na pewno gobliny i orkowie. Więcej atrakcji na razie nie przewidujemy.
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
#74
Jaszczuroludzi gadających nie będzie. Możliwe że będą zwykli ale na razie nie byli uwzględnieni w pierwszej wersji testowej.
Najbardziej zależałoby mi na zrobieniu Nieumarłej Gadającej Rzepy i być może tym razem mocniej wgryziemy się w ten problem niż w poprzednich częściach Sagi Przeznaczenie.
Na pewno natomiast nie będzie takiej masy potężnej magicznej broni jak poprzednich częściach i niewykluczone, że w wersji podstawowej asortyment broni dostępnej dla gracza ograniczy się do zestawu z G2 NK poszerzonej co najwyżej o takie rzeczy jak znane z Epilogu i Przebudzenia bronie z bonusami, jak Schiavona, Flamberg, Espadon czy Szamszir.
Gracze też stale marudzili, że mikstur za dużo i roślinek masa się uskłada zawsze.
Tym razem wyjdziemy naprzecie i mikstur leczniczych do kupienia w Korzeniach Zła praktycznie nie będzie (kilka sztuk).
Kto korzysta z miksturek ten się nauczy alchemii , kto nie, ten będzie zjadał roślinki i sam gotował sobie żarcie.
Oczywiście żadnych gówien w rodzaju śpiworów nie przewidujemy, a sen to tylko popychanie zegara do przodu.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

#75
A jak będzie sprawa wyglądała z legendarną czwórką? Nie wiem jak ich losy się potoczą, bo dopiero ich odnalazłem w Przebudzeniu, ale czy odegrają jakąś rolę w Korzeniach i czy w ogóle w nich wystąpią?


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości