Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Lewkoo nie mieszaj.
Wcale nie musi wykonać Ulu Mulu, musi ukończyć całość zadania Zapomniana Magia.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 16.08.2016
Liczba postów:780
Ta?
INSTANCE DIA_Addon_Saturas_NW_TRZECIGRACZ (C_INFO)
{
npc = KDW_1400_Addon_Saturas_NW;
nr = 1;
condition = DIA_Addon_Saturas_NW_TRZECIGRACZ_Condition;
information = DIA_Addon_Saturas_NW_TRZECIGRACZ_Info;
permanent = FALSE;
Important = TRUE;
};
FUNC int DIA_Addon_Saturas_NW_TRZECIGRACZ_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Starec_INNOSFIRE) && Npc_KnowsInfo (other, DIA_UrNash_ulumuludone))
{
return TRUE;
};
};
FUNC void DIA_Addon_Saturas_NW_TRZECIGRACZ_Info()
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Addon_Saturas_NW_TRZECIGRACZ_03_01"); //Do boskich rozgrywek dołączył trzeci gracz - Pan nasz Adanos.
Dołączył: 22.08.2016
Liczba postów:190
No to the end...
Dołączył: 16.08.2016
Liczba postów:780
Nie no pewnie kod dostaniesz jak Memo wyrazi zgodę
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Fakt, zwracam honor.
Zupełnie zapomniałem tu zrobiony został warunek dwukrotnie zależny.
Co do kodu.
Jak tam chcecie, chociaż dla mnie trudno będzie w takiej sytuacji uznać Kravisa za kogoś, kto ukończył Korzenie Zła na równi z resztą.
Last info - Tituf wyśle kod na priv
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 22.08.2016
Liczba postów:190
Ja nie chcę się w żadnym wypadku czepiać, każdy ma prawo do błędu, ale gdyby Memorius dał jasno do zrozumienia, że Ulu-Mulu jest wymaganym zadaniem do ukończenia gry, to jeszcze byłbym skłonny cofnąć się te kilkanaście godzin i wczytać sejwa przed momentem spotkania się z orkami. Z drugiej strony też mogłem przejrzeć czy mam wszystkie składniki na stworzenie Ulu-Mulu, ale kompletnie nie spodziewałem się, że ta opcja zniknie już na stałe. No zupa się wylała, trudno.
Dołączył: 27.05.2016
Liczba postów:1.025
Też w życiu nie spodziewałbym się, żeby ta opcja zginęła na stałe po tym, gdy nie mamy składników potrzebnych do wykucia tej broni. To już taka bardzo brutalna pułapka jak widać uniemożliwiająca przejście gry.
Ja też w jedną taką wpadłem ale jakoś zdołałem się z niej sam wyczołgać no ale o tym już żem gadał.
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
(03.05.2018, 20:10:50)Klimek napisał(a): To już taka bardzo brutalna pułapka jak widać uniemożliwiająca przejście gry.
nie jest brutalna , jest w pełni logiczna
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 22.08.2016
Liczba postów:190
03.05.2018, 20:37:10
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.05.2018, 20:38:09 przez Kravis.)
Z tym bym się raczej nie zgodził. Logiczne byłoby niepełne stworzenie tej broni przy czym tylko wówczas, gdyby ktoś podobnie jak ja próbował ją wykuć, mając nie wszystkie potrzebne składniki. Wtedy cały proces skończyłby się niepowodzeniem, zmarnowane zostałyby poświęcone na ten proces komponenty i tyle. Nie uważam jednak, aby z tego powodu gracz nie miał możliwości jej ponownej próby wykucia, gdyby posiadał już wszystkie niezbędne składniki. Tak samo, myślę, wyglądałoby to w rzeczywistości i nie zaburzyłoby to w żadnym stopniu praw logiki.
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Właśnie na tym jak to jest z robione polega prosta brutalność tej akcji.
Ulu Mulu jest klasycznym , kultowym itemem tej gry.
Ja sobie po prostu nie wyobrażam, jak można kliknąć - "Zrób Ulu Mulu" nie mając wszystkich potrzebnych składników.
Jak to możliwe?
Zła rutyna w rozgrywce?
To właśnie zostało przełamane, ale jak widać najlepsi gracze oczywiście nie dali się na to złapać.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 22.08.2016
Liczba postów:190
03.05.2018, 20:59:30
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.05.2018, 21:02:08 przez Kravis.)
Natomiast reszta krótkowzrocznych graczy tzw. ciemna masa oczywiście błędnie wyszła z założenia, że nie mogą paść ofiarą tak brutalnej pułapki. Po takiej sytuacji nie powinno się sortować graczy na tych lepszych, jak i na tych gorszych, bo gracze niewiele mający wspólnego z moddingiem ( czyt. skryptami), do których się zaliczam mieli prawo się na tym przejechać, tym bardziej, że Gothic pod tym względem nie jest aż tak rygorystyczny. Dlatego przychylam się do zdania Klimka i wiem, że to brzmi jak marna próba usprawiedliwienia się, bo może po części tak jest, ale nie mogłem tej kwestii przemilczeć.
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Przecież tak naprawdę to nie jest żadna pułapka. To prosta logika posiadania składników.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 22.08.2016
Liczba postów:190
Myślę, że tu bardziej chodzi o lenistwo niż nieuwagę. Po prostu Gothic pod tym względem bardzo mocno rozpieszczał gracza, gra podawała informację czy dana broń została wykuta, czy brakuje składników, w związku z czym to był szybszy sposób niż mozolne przebijanie się przez tonę itemów w ekwipunku. Fakt, przejechałem się, bo byłem przekonany, że gra mnie wyręczy, a pierwsza nieudana próba wykucia obejdzie się bez konsekwencji. Tak czy siak, jakieś wnioski z tej lekcji wysunąłem.
Dołączył: 06.02.2016
Liczba postów:722
Kiedyś to musiało nastąpić
Jakaś podpowiedź co do konkretnego położenia pierwszej księgi, o której poinformował nas Alex?
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.972
Szukaj na wysokim nabrzeżu.
„Primus in orbe deos fecit timor..."
|