Zadania poboczne w DP
Dwa pytania:
- Gdzie w świątyni Budowniczych jest miecz Innosa dla Barthosa z Laran
- Który z myśliwych ma kostur starca?
- Co robisz? Topisz złoto?
- Nie, siekam cebulkę...
Odpowiedz
Znaczy Ogniste Smocze Ostrze Chaosu.
W pom. po prawej stronie od wejścia tyle, że trzeba rozwikłać system dźwigni rozlokowanych po świątyni.
Popróbuj. Jak coś to pomożemy, nawet na PW żeby nie spoilerować innym.

Nie jest na widoku, tylko siedzi w tym zamkniętym magazynie. Trzeba znaleźć dźwignię otwierającą.
Też popróbuj. Najwyżej podpowiemy jakby nie poszło.
Odpowiedz
Można śmiało zwiedzać i czyścić całą Dolinę Przodków bez strachu o zawalenie jakiegoś quest zbyt wcześniejszym odwiedzeniem jakiegoś miejsca? Czy są można sobie zablokować jakiś quest zabiciem kogoś zbyt wcześnie? Wyczyściłem prawie cały zen Khorinis i zabieram się za DP.
Odpowiedz
Nie bardzo. Z pewnością w okolicach wież nie ma się co pokazywać aż do odpowiedniego momentu. Zabijanie? Jeśli kogoś trzeba i wynika to z zadania, to można.
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
Chodzi mi o to, czy są jacyś wrodzy imienni bandyci albo inne postacie/stwory, których trzeba zabić w jakimś momencie albo pogadać z nimi przed zabiciem ich i czy ich kasacja nie sprawi, że nie zrobię niektórych questów.
Odpowiedz
Możesz czyścić wszystko co cię atakuje jak leci i bez pytania. Tylko tak jak Tituf mówił, nie próbuj cwaniakować i dostawać się w obszar Wież Mgieł a wszystko będzie ok.
Odpowiedz
Czy demony w wieży starca da się pokonać czymś innym niż ten kostur? Gram myśliwym i z wiadomych przyczyn nie mogę tego zadania zrobić. Czy muszę je robić w I rozdziale? Nie zablokuje mi się jakiś wątek gildii łowców nieumarłych jak zacznę w II rozdziale trudniejsze zadania?
Odpowiedz
(03.03.2019, 13:25:46)regularnydebil napisał(a): Czy demony w wieży starca da się pokonać czymś innym niż ten kostur? Gram myśliwym i z wiadomych przyczyn nie mogę tego zadania zrobić.
Nie, nie można pokonać ich niczym innym.
N8ie bardzo rozumiem, co ma do tego granie Myśliwym, bo to zadanie jest do zrobienia przez każda gildię.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Chodzi o to że kostur wymaga 60 siły. Grając myśliwym tyle siły będę miał pewnie gdzieś w 3 rozdziale. Więc czy można to zadanie zrobić później nie blokując zadania klucze i skrzynie gildii łowców nieumarłych czy jakichś innych zadań
Odpowiedz
To są wszystko domniemania , gdybania itd. To graj tak, żeby uzyskać w taki czy inny sposób wymaganą siłę dla Kostura. To możliwe, a nawet łatwe, niezależnie od preferencji.
Naprawdę nie zadawajcie tu pytań takich, jakie zadawane są z zjebanym Returningu.
Nie zadawajcie pytań - "co będzie jeśli".
W brew pozorom Przeznaczenie jest grą pełną alternatywnych rozwiązań, i chwytów, pozwalających wyjść z każdej sytuacji z opcji "balans i rozwój postaci". Grajcie, kombinujcie, wszystko ułoży się samo, albo i nie, bo nigdzie nie jest powiedziane, że wszystko uda się zrobić za pierwszym razem, na 100% w pierwszej rozgrywce.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
(03.03.2019, 16:23:52)Memorius napisał(a): To są wszystko domniemania , gdybania itd. To graj tak, żeby uzyskać w taki czy inny sposób wymaganą siłę dla Kostura. To możliwe, a nawet łatwe, niezależnie od preferencji.
Naprawdę nie zadawajcie tu pytań takich, jakie zadawane są z zjebanym Returningu.
Nie zadawajcie pytań - "co będzie jeśli".
W brew pozorom Przeznaczenie jest grą pełną alternatywnych rozwiązań, i chwytów, pozwalających wyjść z każdej sytuacji z opcji "balans i rozwój postaci". Grajcie, kombinujcie, wszystko ułoży się samo, albo i nie, bo nigdzie nie jest powiedziane, że wszystko uda się zrobić za pierwszym razem, na 100% w pierwszej rozgrywce.

Z bonusów, smoczych korzeni, pas plus biżuteria, zupki Hwora. Powinieneś spokojnie dociułać do tych 60-ciu. Nigdy nie miałem z tym problemów czy to grając magiem czy pod zrękę.
Odpowiedz
Da się jakoś otworzyć kratę do namiotu w obozie orków?
Odpowiedz
Da się. Po pniu trzeba wejść na górę do kołowrotu. Niedaleko wejścia głównego.
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
(03.03.2019, 14:32:58)regularnydebil napisał(a): Chodzi o to że  kostur wymaga 60 siły. Grając myśliwym tyle siły  będę miał pewnie gdzieś w 3 rozdziale. Więc czy można to zadanie zrobić później nie blokując zadania klucze i skrzynie gildii łowców  nieumarłych czy jakichś innych zadań

Mogę osobiście od siebie powiedzieć, że w 1 rozdziale z zupkami Hvora (jednej nie stestowałem), tabliczkami(mam 3 poziom języka, ale też jakoś super mocno nie eksplorowałem, jedynie to co przy okazji rzuciło się w oko), biżuterią (2 pierścienie, amulet), 3 gulaszami Thekli, eliksirem siły z ładowni Esmeraldy, bonusem od Erola i modlitwami do Innosa za 500 mam bodajże 58 bez władowania nawet jednego punktu w siłę (jeśli to coś zmieni to na razie jestem bezgildyjny), ale mogę się pomodlić chyba jeszcze 2 albo 3 razy, więc da się.
Ładne słowa nie wystarczą, aby zmienić świat.Lelouch Lamperouge
Odpowiedz
Cześć, potrzebuję pomocy z opuszczoną kopalnią w DP. W miejscu, w którym jest Przeklęty Nadzorca znajduje się również skarb. Zakładam, że ta krata się podnosi, jak wszystkie dźwignie się pociągnie. I w tym mam problem. Otóż, biegam już chyba dobrą godzinę po tej kopalni i nadal krata pozostaje zamknięta. Pomógłby mi ktoś z lokalizacją tych przełączników?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 18 gości