Dołączył: 04.01.2020
Liczba postów:4
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.973
Cytat:Мод года
Предопределение
"Przeznaczenie" zostało uznane w specjalnej ankiecie na rosyjskim forum modyfikacją roku 2019!
Aktualnie gracze rosyjscy ogrywają modzika i pośród ocen przeważają zdecydowanie pozytywne odczucia, chociażby:
Cytat:Спасибо создателям этого сборного мода, играешь спокойно без тупых крафтов, типа как в Возвращении 2.0 (когда тебя ищущие выстегивают как котенка, приходится бегать как кролик, для чего такие моды делают, интерес вообще пропадает), другое дело "Предопределение", находят воспоминания о старых добрых модах, спасибо всем мододелам за создание шедевра. Респект за ваш труд!
Czy gdybyście mieli do wyboru w Przeznaczeniu opcję dubbingową z automatu - wybralibyście ją?
Poniżej mała próbka:
Cytat:Głos dla Sharky
https://yadi.sk/i/ZWBLNQ4-zdlBcg
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 27.05.2016
Liczba postów:1.026
Nawet fajnie ten bot czyta tekst. Dla mnie mogłoby być tylko jeszcze oczywiście kwestia doboru głosu.
Dołączył: 30.12.2019
Liczba postów:7
Według mnie to lepsze niż dubbing do Mrocznych Tajemnic . A tak serio podoba mi sie te rozwiązanie i chętnie z niego bym korzystał.
Dołączył: 27.05.2016
Liczba postów:1.026
O Boże...
Cytat:Убил Аттилу после того как сдал Ренгару ополчению, ключа в канализацию у него в трупе не оказалось
Cytat:Это задумка авторов мода, запутать все так , что после можно только с марвином попасть в канализацию.
Cytat:ItKe_ThiefGuildKey_MIS - Ржавый ключ (от канализации) код
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
To tylko wierzchołek góry lodowej A potem tacy beznadziejni radzieccy gracze mówią, że gra jest zbugowana.
Oczywiście jest tam dużo bardzo dobrych graczy, ale mnóstwo ma mózg zlasowany Returningiem, że nie rozumie czym jest gra RPG/action.
Szkoda słów po prostu.
Grają na włączonej konsoli, na nieśmiertelności, nie myślą tylko latają na F8 i go to WP i nieustannie skipują dialogi.
Ale podkreślam, nie wszyscy. Jest paru doskonałych graczy.
Potwierdza się prawda,ze Przeznaczenie to gra dla elit,a nie dla tępych dzieciaków.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 27.05.2016
Liczba postów:1.026
09.02.2020, 13:54:16
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.02.2020, 13:54:46 przez Klimek.)
Cóż, tacy gracze też są potrzebni dla urozmaicenia dyskusji
Szkoda, że u nas nie ma takiego życia już jak u nich. Co prawda 90% postów to pytania o problemy a nie dyskusja o modzie ale mimo wszystko jest co poczytać i na co odpisać.
Oto kolejny przykład, po co szukać skoro można sobie wpisać kod. Ciekawe jak by im szła gra jeśli marvin byłby nieaktywby?
Cytat:Siza
может быть ты его уже отправил на встречу с Джессом - тогда он в
долине под башней Ксардаса
если и там нет - вот код
bau_974_guy
перейди к нему или вставь
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.973
No tak, są gracze używający konsoli i kodów tylko po to, by poznać część fabularną moda i nowe zadania. Gothic jest tak organy do obrzydzenia, że wielu nie widzi sensu ciągłego powtarzania tego samego.
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 27.05.2016
Liczba postów:1.026
Ale jak ktoś wpisuje sobie kod na klucz do kanałów to raczej daleko nie zajedzie
Dołączył: 16.08.2016
Liczba postów:780
Właśnie ukończyłem Przeznaczenie po raz drugi.
Po pierwszej grze Magiem Wody, wybrałem teraz sobie Myśliwego. Nie żałuje tej decyzji ani trochę, wątek gildyjny świetny, aż szkoda było, że w pewnym momencie się kończył. Również po raz pierwszy miałem okazję dołączyć do Gildii Złodziei - teraz mogąc ocenić, dużo lepszej fabularnie od Jastrzębi, którzy chyba nigdy nie będą mi pasować do świata Gothica.
Oczywiście będą jeszcze kolejne podejścia, bo w moim przypadku już na dobre wygryzło G2NK, w które mając okazję ostatnio grać wydało mi się po prostu puste i niedokończone. Dopiero teraz po drugim przejściu zauważyłem ile mnie ominęło smaczków, alternatywnych rozwiązań niektórych zadań czy nawet easter eggów. Chapeau bas i do następnego.
I trochę liczb.
127 godzin, 452 zadania.
Dołączył: 27.05.2016
Liczba postów:1.026
Gratki. Ja chętnie bym sobie jeszcze raz ograł Myśliwych, bo już słabo pamiętam ich wątek gildyjny ale
przede mną jeszcze Magowie Wody, Mroczny Mag i Paladyn, którego mam zamiar ograć przy najbliższym podejściu.
Zręczność jest kapitalna! Nie pamiętam, żebym kiedyś miał trójkę z przodu przy sile albo zręczności. Pewnie rozwijałeś ją kosztem umiejętności walki, bo one są dość przeciętnie rozwinięte?
Dołączył: 16.08.2016
Liczba postów:780
W sumie nie zastanawiałem się nad tym. Priorytetem po prostu było wbicie mistrza dla szybszej animacji. Nie miałem potrzeby już inwestowania dalej w łuki, bo wszystko i tak padało na strzał lub dwa, a na 70% często się trafia. Dalsze PNy dawałem i tak już tylko na HP i dobijałem mistrza 1H, więc myślę że nawet przy takiej ilości zręczności dałoby się wbić 100% w czymś.
Dołączył: 27.05.2016
Liczba postów:1.026
Moim zdaniem dla łucznika HP nie mają takiego znaczenia. Ostatnio grałem Najemnikiem również pod łucznika i dobiłem łucznictwo na max i nie żałowałem tej decyzji bo celność bardzo wzrasta i mowie tu o sporych odległościach. HP całkiem olałem, rozwijałem je tylko normalnie z poziomów i różnymi bonusami.
Az mnie korci żeby zagrać po raz kolejny aby jeszcze raz zagłębić się w taki wątek Łowców Nieumarłych albo Czarnych Jastrzębii ale teraz to już muszę doinstalować jakieś łatki, które znacząco wpływają na grafikę
Czas na opis dotychczasowych wrażeń z wersji 1.6
Jestem pozytywnie zaskoczony różnymi kosmetycznymi ale potrzebnymi zmianami. Podoba mi się komunikat o nowym zadaniu wpadającym do dziennika a także wpis o zakończeniu zadania. W przyszłości na pewno ułatwi to nieco obsługę dziennika. Szkoda tylko, że nadal zadania zakończone nie są uporządkowane w kolejności ich zakończenia.
Również zmieniające się kolory podpisów kufrów to przyjemne usprawnienie.
Widzę również, że troszkę zostało pozmieniane w opcjach dialogowych, przykładowo teraz można prosić Laresa o pomoc w zdobyciu zarówno pieniędzy, zbroi i broni a w poprzednich wersjach można było bezpowrotnie wybrać tylko jedną z tych opcji. Niby nic to nie zmienia w praktyce, ale na pewno rozbudowuje trochę content.
Jednak najlepszą zmianą, która powinna być już w podstawce Gothic 2 jest to, że teraz puste ciała zabitych potworów i NPC przestają się podświetlać co baaardzo ułatwia ich przeszukiwanie. W końcu będę mógł ograbić każdego orka, wcześniej jak leżał jeden na drugim było to niemożliwe.
Niestety, wygląda na to, że ta wersja jest również mniej stabilna. Już 3 razy wyrzuciło mnie z błędem Access Violation a poprzednich wersjach się to nie zdarzało. Teraz natomiast mam problem, bo wywala mnie od razu po wczytaniu gry i uniemożliwia kontynuowanie przygody ale pracuję nad rozwiązaniem tego problemu po swojemu, chyba, że macie jakieś rady.
Dołączył: 08.07.2018
Liczba postów:800
(22.03.2020, 08:27:25)Klimek napisał(a): Niestety, wygląda na to, że ta wersja jest również mniej stabilna. Już 3 razy wyrzuciło mnie z błędem Access Violation a poprzednich wersjach się to nie zdarzało. Teraz natomiast mam problem, bo wywala mnie od razu po wczytaniu gry i uniemożliwia kontynuowanie przygody ale pracuję nad rozwiązaniem tego problemu po swojemu, chyba, że macie jakieś rady.
Отключи DEP для Gothic2.exe
https://webentrance.ru/kak-otklyuchit-dep-v-windows-7/
В windows 10 в том же месте.
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Cytat:że teraz puste ciała zabitych potworów i NPC przestają się podświetlać
oczywiście pojawi się teraz masa pytań - gdzie znajdę ciało?
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
|