Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.908
Ruszyły żmudne testy!
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
czy jest to zawsze winą owej księgi?"
'Klasztor'
Dołączył: 27.05.2016
Liczba postów:1.000
Na screenach mozna ujrzec dosc ciekawe rzeczy....
Dołączył: 25.08.2016
Liczba postów:104
Czeka przygoda z ożywieńcami, to lubię!
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.053
Aktualna wersja poszła do kosza.
Pracujemy nad następną.
Rozpoczęły się testy nowej lepszej wersji VA3
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 27.07.2016
Liczba postów:636
Pozwólcie, że dorzucę swoje 3 grosze, jeśli jeszcze można.
Chciałbym tak po prawdzie tylko o 1 rzecz poprosić. To co pisałem już w moim podsumowaniu Epilogu - eksploracja była niezwykle przyjemna dzięki temu, że dorzuciliście w różnych miejscach roślinki, dla których warto było przebiec się po tym lesie. Co więcej, były w takich miejscach, że za prawie każdym razem gdy wracałem do danego obszaru udawało mi się znaleźć coś zupełnie nowego. Prosiłbym właśnie o takie poukrywane itemy, na które można się nie natknąć nawet mimo dość intensywnej eksploracji. Tym bardziej chciałbym, żebyście położyli na to nacisk w przypadku jakiejś nowej roślinki, o której Memorius wspominał z 10 stron temu
Aspekt eksploracyjny zawsze był jednym z moich ulubionych w Gothicu i cieszę się, że kładziony jest na niego nacisk i w Przebudzeniu, jako fan więc oczekuję, że będzie to zrobione na wysokim poziomie, conajmniej jak w poprzednich produkcjach (ta drabina za chatką Irwina w Przeznaczeniu choćby, czy szczawie w górach obok obozu goblinów w DP wydają mi się doskonałymi przykładami realizacji tego)
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.053
I potem jeden randomek z drugim zadadzą sakramentalne pytanie - "gdzie znajdę?" niczego oczywiście nie szukając uprzednio
:D
bez obaw
zadanie z szukaniem roślinek zdemoluje wasze wyobrażenie o szukaniu czegokolwiek, a bez tego gry się nie da ukończyć
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 27.07.2016
Liczba postów:636
Tu raczej miałem na myśli roślinki jak szczawie czy smocze korzenie - takie, które opłaca się poszukać dla lepszych statystyk tudzież satysfakcji, a nie o te questowe! (Te 3 roślinki dla jednego gościa z zamku w GD prześladowały mnie przez długi czas!)
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.053
na razie roślin podbijających statystyki jest umiarkowana ilość w na ogół średnio dostępnych miejscach
ponieważ rozwój postaci będzie rozwiązany zupełnie inaczej niż w Epilogu, to chyba za wiele tego już nie dodamy
testy to pokażą, bo takich rzeczy się od razu masowo nie dodaje
ponadto , ponieważ handel będzie miał bardzo duże znaczenie, to pewną ilość będzie trzeba po prostu kupić
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 27.07.2016
Liczba postów:636
Mhm, niech i tak będzie. Chodzi głównie o to, żeby uważny eksplorator miał jednak coś z tego czasu, który włoży w przeszukiwanie zakamarków. Jak słoneczny aloes gdzieś w niedostępnym obszarze, czy też - ze względu na to co napisałeś - jakiś skarb, który pozwoli Beziemu uzupełnić trochę sakiewkę w związku z niewielką ilością dostępnych funduszy.
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.908
stary, dobry Hipolit...
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
czy jest to zawsze winą owej księgi?"
'Klasztor'
Dołączył: 05.02.2016
Liczba postów:349
Fajnie, że na prośbę graczy dodaliście Hipolita do Przebudzenia
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.908
Trwają prace i testy. Uczestniczy 'stara gwardia ' DT. Nowe nabytki i transfery to totalne niewypały. Spokojnie, zrobimy to, co trzeba i gracze moda dostaną. Trzeba się tylko uzbroić w cierpliwość.
Tym razem gracz nie dostanie 'prezentów' na początku gry. To będzie żmudne budowanie postaci, a przemieszczanie w terenie - uważne, płochliwe i 'ciągle w biegu'... :D
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
czy jest to zawsze winą owej księgi?"
'Klasztor'
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.053
Testerzy przedstawili w dziale roboczym swoje pierwsze szersze opinie w formie recenzji i sprawozdań.
Jestem zaskoczony tak pozytywnymi opiniami, bo sam patrzyłem na całość przed przystąpieniem do testów z bardzo umiarkowanym optymizmem.
Ważne jest też to, że nie ma błędów krytycznych i ciężkich błędów skryptowych.
Drobne zmiany i poprawki sa wprowadzane do content na bieżąco.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 05.02.2016
Liczba postów:445
22.06.2017, 17:39:53
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22.06.2017, 17:40:04 przez Wiśnia.)
Powiem krótko Przebudzenie będzie od was wymagać dużo kombinowania i umiejętności orientacji w terenie, jeżeli myślicie że wszędzie się dostaniecie siekając co popadnie po drodze do się srogo mylicie, będziecie zmuszeni Myśleć jak ominąć trudniejsze stworki by dostać się do celu wędrówki, więc na plus wychodzi wysoki poziom trudności nie raz będziecie umierać zastanawiając się jak wykiwać potwory.
Górnicza dolina zmienia też niektórych ludzi, kiedyś dobrzy i przyjaźni wydają się teraz być strasznymi dupkami niekiedy.
Zadania stoją na bardzo wysokim poziomie przede wszystkim wciągają ale też niektóre bawią do łez.
Ciężko pisać coś więcej nie zdradzając szczegółów jak tylko Memo pozwoli co nieco ujawnić napiszę coś więcej, a póki co MACIE NA CO CZEKAĆ !!
Jestem symbolem CHWAŁY... Jestem MISTRZEM ARENY...
Dołączył: 06.02.2016
Liczba postów:722
No cóż. Wygląda zachęcająco.
Zapewne niektórzy nie mogąc przełknąć goryczy porażki znowu rozpoczną maratony wczytywania podczas walki
|