Przebudzenie - przebieg prac
Nie wprowadzaj dzieci w błąd.
Tam jest SUSPENS jak u Hitchcocka.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Kto ma kopalnię ten ma władzę...

[Obrazek: fa2affb0529b5.bmp]
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Zahartowany kopacz, 10m dalej śnieg pada a ten bez koszulki siedzi :>
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!  Jack  
TEMU akurat to jest raczej wszystko jedno Relaks
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Niedlugo się dowiemy, co też takiego go trapi.
Pozostała do zrobienia dialogowo/skryptowo ostatnia godzina gry.
Potrwa to zapewne około dwóch tygodni, choć dziś zrobiłem bardzo dużo i może się ten czas uda jakoś skrócić.

Zostało do zrobienia  pół godziny gry w wątku głównym i nieco dialogów pobocznych, w znacznej mierze już napisanych przez Titufa i jedynie oczekujących na o0skryptowanie.
Wszystkie pozostałe zadania są gotowe, podobnie jak specakcje i eventy oraz inne rzeczy tego typu.

Tak się przygladam temu wszystkiemu i zauważam,ze im ekipa DT daje więcej, tym bardziej forum ubożeje i pustoszeje.
Chyba po raz pierwszy od czasu, gdy wziąłem się za pierwszą linijkę tłumaczenia "Global Moda" czuję się do tego wszystkiego autentycznie zniechęcony.
Dlatego do kosza poszła dziś seria akcji związanych z planowanymi nowymi itemami jeszcze nie użytymi w grze, całość interakcji z orkami. która nie został jeszcze dodana poza jednym drobiazgiem, dialogi retrospektywne jakie nie zostały jeszcze napisane a były planowane oraz większość planowanych i naszkicowanych dialogów z serii Konsekwencje i Planu Trzeciego.
Nie będzie planowanych nowych ksiąg, poza jedną, ani spec questa z Teofilem i ksiegami w ramach bonusa.
To, co zaprezentujemy i tak uważam za co najmniej dobre, i to wystarczy.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Czyli nie wycięto nic ukończonego. Skoro mod był już w fazie finalizacji wszystkiego to chyba nie stało się nic złego. Z reguły twórca nie wyrzuca nic co z czego jako twórca jest dumny.

;)
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Smutny czy jest to decyzja ostateczna? Jestem przekonany, że to co zamierzacie wypuścić i tak będzie bardzo dobre, ale myśl o tym, że aż tyle contentu zostało jednak porzucone i nie zaimplementowane przybija mnie bardzo... Wszystkie aspekty które wymieniłeś z pewnością dałyby dodatkowego uroku modyfikacji. Questa z księgami wspominam bardzo dobrze z Epilogu i byłoby super zobaczyć coś powiązanego w Przebudzeniu(a słowa quest i bonus w jednym zdaniu sprawiają, że serce bije szybciej), zaś o dialogach z serii konsekwencje wypowiadałem się na tym forum wielokrotnie.

Ja wierzę, że może nie od razu w dniu wypuszczenia, ale znajdzie się wielu graczy, dla których takie elementy byłyby wisienką na torcie(oczywiście, ja jak i część stałych bywalców zapewne też do tej grupy się zaliczamy). Tak czy siak trzymam za was kciuki i w głębi duszy wierzę, że jednak choć częściowo Memorius ulitujesz się nad nami i jednak choć niektóre aspekty jedak znajdą się w ostatecznej wersji gry(tym bardziej, że część jak sam wspomniałeś jest już naszkicowana przynajmniej).
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!  Jack  
Ja oczywiście myślę podobnie ale cóż. Pozostaje nadzieja :>
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
To, jak w tych aspektach gra wygląda aktualnie wiedza najlepiej testerzy i od ich opinii wiele tu zależy.

Zapoczątkowałem na ten temat dyskusję w dziale roboczym i może jakieś ustalenia "złotego środka" z  tego wyjdą.
Na ten moment dialogowy plan drugi trzeci jest co najmniej na poziomie Przeznaczenia i Epilogu, choć osobiście chciałem tu zrobić to jeszcze głębiej.
Specakcje są i nawet chyba więcej i ciekawsze niż w Epilogu, podobnie jak seria mini zadań nie zapisujących się w dzienniku.
Co do orków.
O czym można  z nimi tak naprawdę gadać?
Tych dialogów jest wyważona ilość moim zdaniem  teraz.
Pewne interakcje z orkami miały mieć charakter uzupełniający balans, ale jakoś tak się tym razem stało, ze balans wyszedł sam, bez naszej większej ingerencji w matematyczne równania i takiej potrzeby nie ma.
W przypadku Epilogu było tak, że nad drugim i trzecim planem dialogowym pracował sztab ludzi, i wszystko szybko przyrastało, mimo ze NPC z dialogami było ponad 350. Tu jest połowa tego albo i mniej i dzie to opornie, bo nie ma komu tego zrobić, a fina blisko.
Ja i Tituf to trochę za mało, by zrealizować pewien ambitny plan, jaki w warstwie dialogowej był wstępnie założony.

Nie wiem, może się Tituf w tej kwestii jeszcze tu wypowie.
To co on podrzuca w tych wszystkich sprawach wyżej wspomnianych jest w taki lub inny sposób implementowane w content.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Gracze polubili chyba nie tylko dialogi poboczne, nawiązujące do różnych wydarzeń i postaci, ale i ukryte mini-zadanka nie uwzględnione w dzienniku i uwarunkowane często błahostkami. Wczoraj właśnie Memorius dorzucił takiego bonus-questa, a ja podsunąłem pomysł na kolejnego. Tak więc ciągle, 'dopóki piłka w grze' - coś się dzieje z oprawą contentu.
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
To muzyka dla moich uszu! Z coraz większą niecierpliwością czekam wiedząc, że rozbudowujecie dobrze moje ulubione aspekty.. a jak już przy tym jesteśmy:

Testerzy, jak wam się podoba eksploracja? Jest dużo ciekawych ukrytych skarbów jak roślinki czy inne drogocenne lub przydatne(nie-questowe) przedmioty? :) Można spędzić kilka godzin zaglądając w każdą szparę i mieć nadzieję, że się to opłaci?
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!  Jack  
Również cieszę się z takiego rozwiązania, uwielbiam dialogi poboczne opowiadające o świecie, wydarzeniach itp. A dodanie takich mini questów jak w Epilog również jest świetnym rozwiązaniem, ogólnie to widzę że zapowiada się świetny mod. Z niecierpliwością czekam na premierę :)
           "Tubylcy to mieszkają w pokoju Gepsia, a nie w Koloni na bagnach"
                                                                                    ~ Opos
Oczywiście, że eksploracja będzie się opłacać. Są poukrywane bronie, rośliny, a nawet drobne przedmioty do mini questów. :>
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Mam nadzieję, że za wykonywanie tych mini-questów nagrody będą w miarę satysfakcjonujące.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości