Przebudzenie - przebieg prac
Oooo, więcej zadanek - brzmi super!

A jeśli chodzi o balans - moim zdaniem wyższe statystyki nie są wcale złe, tak długo jak nie można osiągnąć ich za szybko. Poprzez balans położenia roślinek/mikstur(trudne do znalezienia i/lub bronione przez trudnych przeciwników), możliwości zakupu(występują gdy np wykonamy zadanie jak z gildią kupców, że trzeba się natrudzić, żeby goście pokazali swoje towary lub poprzez ograniczenia pieniężne) tudzież możliwości wykradzenia takich(dużo zręczności) da się to ładnie zrobić bez usuwania orkuf. W późniejszym etapie gry już w sumie mało się liczy czy mamy 140 czy 179 zręczności, jak warga i tak na 2 strzały położymy.
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!  Jack  
(07.08.2017, 17:57:38)SparrowJacek napisał(a): wyższe statystyki nie są wcale złe, tak długo jak nie można osiągnąć ich za szybko.
tu powinni wypowiedzieć się testerzy , jak toz tym jest

zdradze jedną tajemnicę - układ skryptowo logiczny Przebudzenia jest zupełnie inny niż w Epilogu i kolejność wykonywania zadań do pewnego dalekiego momentu w grze jest CAŁKOWICIE DOWOLNA
pokazał to ABSOLUTNIE odmienny ukłąd rozgrywki u Lewkooo i Wiśni.
Ukończyli grę w zupełnie innej kolejności zadań , korzystając do tego zupełnie innych alternatywnych rozwiazań zadan.
Chodziliw fazie początkowej praktycznie w zupełnie inne meijsca, zdobywali zupełnie inne bronie i spec itemy w danej fazie rozgrywki..
Jest głęboka nieliniowość w Przebudzeniu i to wywiera ogromny wpływ na rozwój postaci.
Wiśnia bezproblemowo ukonczył grę bez ciężkiego pancerza , mając tylko 43 siły i wcale nieimponującą zręcznośc i inne statystyki.
Korzystał ze ścieżki Gubernator/ spec bronie i zrobił wszystko bezproblemowo.
Lewkooo z kolei stworzył Schiavona Zręcznościowca z kolosalną iloscią zręczności władającego najlepszymi bronią na zręczność.
Tych ścieżek jest masa innych,
Ciężko tu o sztywny balans w oparciu  o" dostępność "itemów.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

O to to zdecydowanie na plus :>

Nie lubię wchodzić na forum i zazdrościć takiemu Jonxowi Lol , że grając tak samo ma lepsze statystki Język
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
raczej sądzę, że NIKT nie zagra tak samo i nie będzie miał takich samych postaci i statystyk
co do levela max - no myślę że 22-23 max

Właśnie skończyłem pisanie i skryptowanie obu zakończeń PRZEBUDZENIA. :> 
Mam nadzieję, że graczom oba się spodobają.
Gra jest gotowa w układzie Content od początku do końca, choć jeszcze nieco zostanie rozbudowana w detalach do chwili złożenia ostatecznej BETY, co nastąpi już niebawem.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

A co z tymi 5 questami? Będzie ich finalnie 60?
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!  Jack  
Nie wiem.
Coś jest dodane i aktualnie jest 57.
Jedno jest do oskryptowania prawie gotowe.
Planowałem jeszcze jedno z księgami, ale jest tylko zarys i nie wiadomo czy zdążę to zrobić przed kompilacją.
O zadaniu nr 60 można będzie mówić tylko wtedy, gdy do sprawy ustosunkuje się Prorok, bo jest tam konieczność stworzenia pewnego itema i być może pewnej przeróbki w zenie.

Tak , czy inaczej zobaczymy. Ważniejsze są na ten moment pewne nie zrobione jeszcze dialogi drugoplanowe, lore i z obszaru Konsekwencji.
Cóż, kiedyś content trzeba w końcu definitywnie zamknąć. Relaks
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Na czym w zasadzie polega kompilacja?
Na sprawdzeniu pewnych błędów wpływających na spójność całości content i stworzeniu takiego content, który można umieścić jako element zestawu folderów niezbędnych do złożenia całości gry.
Tym u nas zajmuje się Prorok.
Kompilacja, jeśli skrypty są dobrze zrobione trwa kilkanaście minut.
Najtrudniejsza i najbardziej pracochłonna jest zawsze pierwsza kompilacja i to trwa nieraz cały dzień, al eten etap mamy już dawno za sobą.

Ostatecznie będzie jednak 60 zadań i wszystkie zostaną ukończone do wieczora jutro.
Postarałem się, aby te zadania miały głębokie powiązanie Lore z Gothic 1 .
Oczywiście oprócz tego doszło jeszcze dużo nowych dialogów pobocznych i konsekwencyjnych.

Tituf kazał nie rozgłaszać, ale uchylę rąbka tajemnicy
Tituf przygotował morderczego ee/zagadkę , czegoś, czego nawet Geniusz OWN nie był w stanie rozwiązać Idiota 
Czekajcie cierpliwie. :>
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

(11.08.2017, 09:49:00)Memorius napisał(a): nawet Geniusz OWN nie był w stanie rozwiązać
Nestor Lol
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
No właśnie nadszedł dla mnie pewien ważny moment.
Zakończyłem pisanie i wstawiłem do Content ostatnie zadanie jakie stworzyłem dla gry Gothic 2.
Trochę to dziwne uczucie po kilku latach wytężonej pracy, ale przecież kiedyś ta chwila musiała nadejść...
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

,,Coś się kończy, coś się zaczyna" 
Dzięki Memo, stworzyłeś wiele pięknych, wzruszających i epickich questow. Mam nadzieję, że z pod twojej ręki wyjdzie jeszcze wiele dzieł.  OK
Hail the apocalypse...
też mam taką nadzieję, ale już to już nie będzie w świecie Gothic ;)

content jest gotowy, podobnie jak wszystkie elementy graficzne
najprawdopodobniej w niedzielę zostanie skompilowany i być może tego samego dnia Prorokowi uda się zmontować BETA Przebudzenia.
Jest możliwe rozpoczęcie testów już w niedzielę lub w poniedziałek, chyba że zajdą inne okoliczności.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Jedna z zagadek fabularnych Gothic zostanie w końcu wyjaśniona... A tak oceniając content z mojej perspektywy - będzie ciekawie, tajemniczo i zabawnie.
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Niestety jak dotąd złożenie instalki okazało się niemożliwe z powodu błędu w dodanych segmentach content.
Po bardzo długich dociekaniach uważamy z Prorokiem, że winą jest ENTER postawiony w którejś nowej linii B_LogEntry (TOPIC_

Trzeba będzie przejrzeć wszystkie nowe wpisy dodane po wersji VA4 ze szczególnym uwzględnieniem dłuższych.

panowie, bład znaleziony
błąd dotyczył nowo dodanych ksiąg i błędnego dzielenia linii typu Doc_PrintLines(nDocID
w kilku z nich
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Testy Bety rozpoczęte :)

[Obrazek: d034df75b724d.bmp]
[Obrazek: qAYZlrP.gif]


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości