Przebudzenie - przebieg prac
Zamek zawsze był w serii jedną z najciekawszych lokacji. Strzelam, że będzie podobnie :>
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Wyczuwam powrót klimatu z G1 jeśli chodzi o zamek.
Wątek Zakonu Ocalenia w Przebudzeniu z pewnością wielu graczom bardzo się spodoba...

[Obrazek: bW0vY5H.jpg]
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Testy nadal trwają, a lista poprawek i zmian wynosi 27, z tego jedna o kardynalnym znaczeniu
Kilku rzeczy nie potrafimy naprawić czy też ustawić właściwie od samego początku prac nad Przebudzeniem.
Jednym z nich jest sprawa dodawania HP dp HP MAX przez mikstury i potrawy.
To dziś prawdopodobnie naprawiłem i będzie przetestowane przed downloadem wersji KLUB.
Jesli poprawka skryptowa nie zadziała, to będzie to naprawiane tak długo, aż błąd nie zostanie usunięty.
Druga sprawa to funkcjonalność teleportów, które bohater uruchamia w Przeznaczeniu na polecenie Merdariona.
Tego nie umiemy naprawić i poleciłem Prorokowi żeby całkowicie usunął ich funkcjonalność.
Nadal nie działają także wizuale jednego lub dwóch nowo dodanych pancerzy.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Teleporty nie działają? W Przeznaczeniu przecież nie było z nimi chyba problemu, czy przy dokładnie takim samym skrypcie nie powinny działać dokładnie tak samo?
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!  Jack  
Nie, to nie jest taki sam skrypt.
Teleporty w Epilogu działały ponieważ w Khornis były one włączone od początku gry.
W Przebudzeniu nie umiemy uruchomić teleportów tak, by działały od początku gry, bo w Przeznaczeniu było to robione drogą ich uruchamiania.
Tituf znalazł jedną tylko działającą sekwencję dla jednej kolejności innym się, zaczynając od innych teleportów to już nie udało.
Ponieważ jest to już ostatnia tura testów, to nie ma czasu ani możliwości tworzyć niepewnych skryptów, które się potem posypią może w wersji dla graczy.
Ja wyznaję zasade - poprawiamy coś tak długo jak się da, a jak się w końcu nie bardzo daje, albo są sprzeczne info od testerów, to polecam takie coś usunąć z gry i tyle.
Poziom frustracji z powodu tego, że coś nie wychodzi trzeba czasem uciąć radykalnymi metodami.
Problem jest tym większy, że pewien niezwykle ważny dla gry i efektowny event opierał się właśnie o funkcjonalność teleportów.
Teraz zdecydowałem się to to uprościć, bo ryzyko błędu jest zbyt duże.
Nie będzie już kolejnej tury testów, a rzeczy niepewnych i nieprzetestowanych nie mam zamiaru w wersji Klub Umieszczać.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

(20.08.2017, 19:06:14)SparrowJacek napisał(a): Teleporty nie działają?
zapewniam, że tego nie odczujecie 'w nogach'
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Prorok znalazł przyczynę tego, że teleporty nie działały i powinno to jednak działać. OK

Odnośnie dwóch zakończeń.
To nie będzie tak, że w pewnym momencie  dostajemy dwa jakieś tam różne dialogi z opcją wyklikania jednego z nich dla uzyskania takie czy innego zakończenia.
Gracz nawet nie zauważy jaka jego akcja spowoduje przypisanie mu pierwszego lub drugiego zakończenia i będzie to zdeterminowane już na dosyć wczesnym etapie gry.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

A czy jedno z zakończeń jest tym "gorszym" które oznacza, że gracz czegoś nie zauważył, pominął?
Nie, po prostu dokona takiego a nie innego wyboru w pewnej sytuacji i tyle.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

z powodu niefunkcjonalności niektórych poprawek potrzebna będzie przebudowa jednego z zadań i inne zmiany, co pociągnie za sobą jeszcze jedną turę testów.
Zawodnicy Areny Przebudzenia (KLUB) otrzymają wersję Klub być może w końcu września, reszta, której na tym wszystkim mniej zależy lub jak zwykle nie mają czasu na granie dostaną wersję ostateczną zapewne w roku 2018.

Lewkooo zakończył dzisiaj testy wersji BETA.
Grupa Tester została rozwiązana i oficjalnie dziękuję Wiśni za ogromny wkład w tworzenie Destiny Trilogy. OK
Lewkooo wraca do składu DESTINY TEAM z kolorem niebieskim.
Będzie jeszcze jedna tura testów wewnętrznych DT.

Mam nadzieję, że Lewkoo napisze parę słów podsumowujących całą grę, bo on nie znał oczywiście zakończenia.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Tak, Wiśnia. Jeszcze raz Dziękujemy Mistrzu winner

A post podsumowujący ukaże się niebawem.
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
(22.08.2017, 23:25:51)Lewkooo napisał(a): Tak, Wiśnia. Jeszcze raz Dziękujemy Mistrzu 
To ja wam dziękuję za miłą współpracę :)

Cóż pozostało mi czekać razem z innymi na finalną wersję
Jestem symbolem CHWAŁY... Jestem MISTRZEM ARENY...
Ukończyłem po raz kolejny Przebudzenie, tym razem już z zakończeniem (zagrałem wariant lepszy). Tak jak już wcześniej pisałem o początkowej fazie gry, jest trudno oraz są ciekawe wątki między różnymi ugrupowaniami. Jednak gdy dotarłem do fazy, której jeszcze wcześniej nie grałem, czyli końcówki, wiele się zmieniło. Ostatnie półorej godziny jest tak wciągające, że ciężko wyjść z gry, a co dopiero przestać myśleć o całej tej sytuacji. Wspomnę również, że końcówka gry jest niezwykle wymagająca pod względem poziomu trudności. Wszystko zakończone jest epicką i widowiskową sceną, godną zakończenia trylogii, jakiej nigdy w Gothicu nie widzieliście.
Nowe 5 zadań, mimo prostych rozwiązań, nadal są niezwykle ciekawe, a niektóre z nich dadzą wam do myślenia...
Przed nami ostatnia faza testów, która wynikła dość nieoczekiwanie, ale zebrało się prawie 2 strony poprawek!

I takie info dodatkowe : Będziecie mieli do wyboru prawie 20 różnych pancerzy :)
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Fajno, fajno. Nie wiem kiedy w to zagram, ale hype jest. :)
A jak to w końcu będzie z tymi kamieniami teleportacyjnymi? Dacie radę to zrobić, czy nie? Z doświadczenia wiem, że latanie w późniejszej fazie rozgrywki przez całą mapę, żeby oddać jednego questa odbiera zabawę z gry.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości