20.04.2021, 01:22:27
Pijesz miksturę akrobatyki. Dostajesz dodatkowe 90 zręczności (chyba 90) i umiejętność akrobatyki. Mikstura przestaje działać (czyli tracisz te bonusy, które wymieniłem wcześniej) gdy:
a) użyjesz na kimś kradzieży kieszonkowej
b) stracisz HP (punkty zdrowia, inaczej życia)
c) minie jakiś tam określony czas, nie pamiętam ile ona dokładnie działa jeżeli nie przerwiesz jej działania w jeden z powyższych sposobów
W każdym bądź razie użycie tej mikstury da Ci zdolność akrobatyki dzięki której możliwe, że wskoczysz tam gdzie chcesz, aczkolwiek nie gwarantuję, bo już nie pamiętam jak to tam wyglądało.
a) użyjesz na kimś kradzieży kieszonkowej
b) stracisz HP (punkty zdrowia, inaczej życia)
c) minie jakiś tam określony czas, nie pamiętam ile ona dokładnie działa jeżeli nie przerwiesz jej działania w jeden z powyższych sposobów
W każdym bądź razie użycie tej mikstury da Ci zdolność akrobatyki dzięki której możliwe, że wskoczysz tam gdzie chcesz, aczkolwiek nie gwarantuję, bo już nie pamiętam jak to tam wyglądało.