01.10.2021, 11:53:32
Jest to możliwe bez kompilowania skryptów. Musisz mieć zainstalowany Union, wtyczkę zParserExtender.
Następnie tworzy skrypt w folderze Gothic 2\system\autorun
TxtMenu.d
W skrypcie piszemy co następuje:
Teraz po uruchomieniu modyfikacji, w której menu statystyk nie zostało zmienione, ten skrypt zostanie zastąpiony.
Następnie tworzy skrypt w folderze Gothic 2\system\autorun
TxtMenu.d
W skrypcie piszemy co następuje:
Kod PHP:
META
{
Parser = Game;
Engine = G2A;
};
const string TXT_TALENTS[NPC_TALENT_MAX] =
{
"",
"Br. jednoręczna",
"Br. dwuręczna",
"Łuki",
"Kusze",
"Włamywanie się",
"",
"Magia",
"Skradanie się",
"",
"",
"Akrobatyka",
"Kradzież kiesz.",
"Kowalstwo",
"Tworzenie run",
"Alchemia",
"Trofea",
"Język Budown.",
"Zdolność Ognika",
"",
"",
""
};
Teraz po uruchomieniu modyfikacji, w której menu statystyk nie zostało zmienione, ten skrypt zostanie zastąpiony.