02.10.2021, 15:26:56
Lepiej poczytaj Polskie lekcje skryptowania na stronie http://themodders.org
Ponieważ bez zrozumienia jak to działa i prosząc o to, nigdy się nie nauczysz.
Ponieważ bez zrozumienia jak to działa i prosząc o to, nigdy się nie nauczysz.
Kod PHP:
META
{
Parser = Game;
Engine = G2A;
};
const string TXT_TALENTS[NPC_TALENT_MAX] =
{
"",
"Br. jednoręczna",
"Br. dwuręczna",
"Łuki",
"Kusze",
"Włamywanie się",
"",
"Magia",
"Skradanie się",
"",
"",
"Akrobatyka",
"Kradzież kiesz.",
"Kowalstwo",
"Tworzenie run",
"Alchemia",
"Trofea",
"Język Budown.",
"Zdolność Ognika",
"",
"",
""
};
// ***********************************
// B_TeachPlayerTalentForeignLanguage
// ***********************************
func int B_TeachPlayerTalentForeignLanguage (var C_NPC slf, var C_NPC oth, var int Language)
{
// ------ Kosten festlegen ------
var int kosten;
kosten = B_GetLearnCostTalent(oth, NPC_TALENT_FOREIGNLANGUAGE, Language);
//EXIT IF...
// ------ Player hat zu wenig Lernpunkte ------
if (oth.lp < kosten)
{
PrintScreen (PRINT_NotEnoughLearnPoints, -1,-1, FONT_ScreenSmall, 2);
B_Say (slf, oth, "$NOLEARNNOPOINTS");
return FALSE;
};
// FUNC
// ------ Lernpunkte abziehen ------
oth.lp = oth.lp - kosten;
Log_CreateTopic (TOPIC_Language,LOG_NOTE);
// ------ Kцrperteil nehmen lernen ------
if (Language == LANGUAGE_1)
{
Npc_SetTalentSkill (oth, NPC_TALENT_FOREIGNLANGUAGE , 1);
PLAYER_TALENT_FOREIGNLANGUAGE[LANGUAGE_1] = TRUE;
B_LogEntry (TOPIC_Language,LogText_Addon_Language_1);
};
if (Language == LANGUAGE_2)
{
Npc_SetTalentSkill (oth, NPC_TALENT_FOREIGNLANGUAGE , 2);
PLAYER_TALENT_FOREIGNLANGUAGE[LANGUAGE_2] = TRUE;
B_LogEntry (TOPIC_Language,LogText_Addon_Language_2);
};
if (Language == LANGUAGE_3)
{
Npc_SetTalentSkill (oth, NPC_TALENT_FOREIGNLANGUAGE , 3);
PLAYER_TALENT_FOREIGNLANGUAGE[LANGUAGE_3] = TRUE;
B_LogEntry (TOPIC_Language,LogText_Addon_Language_3);
};
PrintScreen (PRINT_LearnForeignLanguage, -1, -1, FONT_Screen, 2);
// ------ bei jedem Kцrperteil: ForeignLanguage-Talent lernen (programmvariable, wird nur zur Ausgabe in StatusScreen benutzt) ------
return TRUE;
};
const string TXT_TALENTS_SKILLS[NPC_TALENT_MAX] =
{
"",
"Zielony|Wojownik|Mistrz",
"Zielony|Wojownik|Mistrz",
"Zielony|Strzelec|Mistrz",
"Zielony|Strzelec|Mistrz",
"-|Uczony|-",
"0|1|2",
"0|1|2|3|4|5|6",
"-|Uczony",
"-|-",
"-|-",
"-|Uczony",
"-|Uczony",
"-|Uczony",
"-|Uczony",
"-|Uczony",
"-|Uczony",
"-|Wieśniak|Wojownik|Kapłan",
"-|Uczony",
"-|Uczony",
"-|Uczony",
"-|Uczony"
};