08.02.2023, 19:54:09
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.02.2023, 23:11:47 przez Urudin.)
Właśnie ciężko mi nazwać gameplay Mrocznego trudniejszym, z jednej strony postać jest słabsza w czystych cyferkach, z drugiej strony jestem w stanie nią więcej zrobić niż postacią standardową. W rękach gracza który będzie chciał skorzystać z jej pełnego wachlarza możliwości i który nie wpadnie w pułapki (ja zemstę Beliara i Szpon Beliara brałem celowo, ale pominąłem już runy 1 kręgu) będzie mocniejsza niż standardowa. Rozumiem też przy okazji problemy balansowe i niechęć do np. wzmacniania pancerzy tej gildii (z drugiej strony finalnie kończy się to lataniem w niegildyjnych - tylko pytanie która gildia ma lepsze pancerze niegildyjne niż zbroja magnata, pancerz z rudy, czy świątynna - chociaż tak naprawdę przez możliwości tej postaci to można by było latać i bez pancerza).
Ogólnie staram się codziennie modlić, wpadać po piwo, odwiedzać kupców którym codziennie potrafi wpaść jakieś jedzenie dające statystyki. NPC nie biłem w celu uzyskania z nich rzeczy poza czarnymi jastrzębiami w latarni, bo tam mi fabularnie pasowało stłuczenie wszystkich - dzięki temu zdecydowali się przejść na lepszą drogę życia :D. Z run poza tymi do broni uczyłem się tylko starzenia, zębacza i golema. Zręczność to mikstury + bonusy, siły uczyłem się 22 + pas i biżuteria za 50. Nie wiem czy nie lepiej byłoby w pewnym momencie wyuczyć się też mikstur siły, dostajemy znacznie więcej bonusów do zręczności niż do siły - jestem obecnie gdzieś w połowie 4R i nie bardzo widzę na obecnej postaci możliwość dobicia tych 250 na najlepszą neutralną zbroję którą już posiadam. Z drugiej strony z mikstur 2 dodatkowej zręczności to więcej niż 1 siły.
@Edit: Minimalnie cofam narzekanie na itemizacje broni 2h - Szept Wiatru z zadania "Plany Miecza" jest zadowalającym ulepszeniem, szkoda tylko że nie jest on dostępny w 3R.
Statystyki z wejścia do 5 rozdziału, mam jeszcze 2% łuku i kuszy u Berta oraz tabliczki na te umiejętności czekające na wbicie jeszcze jednego poziomu. W 3 rozdziale brałem też runę przywołania golema, o której zapomniałem wspomnieć, a która finalnie nie okazała się jakoś szczególnie użyteczna biorąc pod uwagę runę przywołania zębacza czy znaleźne zwoje. W każdym razie zmarnowanie punktów nauki na nią i na Zemstę Beliara finalnie nie okazuje się jakimś szczególnym problemem, chociaż bardziej przydałoby się więcej kuszy.
Bronie żywiołów są naprawdę mocne, szkoda tylko że wariant 2h nie dostał więcej obrażeń niż 1h. Przebijanie przez blok jest naprawdę mocną sprawą.
Ogólnie staram się codziennie modlić, wpadać po piwo, odwiedzać kupców którym codziennie potrafi wpaść jakieś jedzenie dające statystyki. NPC nie biłem w celu uzyskania z nich rzeczy poza czarnymi jastrzębiami w latarni, bo tam mi fabularnie pasowało stłuczenie wszystkich - dzięki temu zdecydowali się przejść na lepszą drogę życia :D. Z run poza tymi do broni uczyłem się tylko starzenia, zębacza i golema. Zręczność to mikstury + bonusy, siły uczyłem się 22 + pas i biżuteria za 50. Nie wiem czy nie lepiej byłoby w pewnym momencie wyuczyć się też mikstur siły, dostajemy znacznie więcej bonusów do zręczności niż do siły - jestem obecnie gdzieś w połowie 4R i nie bardzo widzę na obecnej postaci możliwość dobicia tych 250 na najlepszą neutralną zbroję którą już posiadam. Z drugiej strony z mikstur 2 dodatkowej zręczności to więcej niż 1 siły.
@Edit: Minimalnie cofam narzekanie na itemizacje broni 2h - Szept Wiatru z zadania "Plany Miecza" jest zadowalającym ulepszeniem, szkoda tylko że nie jest on dostępny w 3R.
Statystyki z wejścia do 5 rozdziału, mam jeszcze 2% łuku i kuszy u Berta oraz tabliczki na te umiejętności czekające na wbicie jeszcze jednego poziomu. W 3 rozdziale brałem też runę przywołania golema, o której zapomniałem wspomnieć, a która finalnie nie okazała się jakoś szczególnie użyteczna biorąc pod uwagę runę przywołania zębacza czy znaleźne zwoje. W każdym razie zmarnowanie punktów nauki na nią i na Zemstę Beliara finalnie nie okazuje się jakimś szczególnym problemem, chociaż bardziej przydałoby się więcej kuszy.
Bronie żywiołów są naprawdę mocne, szkoda tylko że wariant 2h nie dostał więcej obrażeń niż 1h. Przebijanie przez blok jest naprawdę mocną sprawą.