26.03.2023, 17:33:05
Ta poboczna, to coś w stylu Wyspy Złodziei. Zmieniłem jej wygląd, bo była zbyt smukła i z daleka wyglądała, jak wbita w ziemię piłka do rugby.
[ OFFTOP ]
W nawiązaniu do mojego wcześniejszego posta o wysokich fps'ach wrzucam link do patcha, który likwiduje ten problem w Risen1.
Wiem, że są inne, ale podaję ten jako alternatywę. Sprawdzałem - działa. W opisie jest wyjaśnione, o co dokładnie chodzi.
https://github.com/VaanaCZ/Risen-FPS-Patch
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wracając do mojego moda, to zapomniałem napisać o przypadku, który u mnie wystąpił, a też przemawia na korzyść grania z Dx11 na testach.
Zrobiłem palisadę przy kopalni używając voba bramy ze Starego Obozu w Gothic 1. Z Dx11 okazało się, że ta palisada ( te bramy są bardzo wysokie ) przebiła się do jednej z odnóg kopalni, która znajduje się poniżej. Bez Dx11 wszystko wydawało się w porządku, choć na etapie vobowania świata oglądałem i ogrywałem go wiele razy, z różnymi opcjami odległości wyświetlania.
Poprawiłem oczywiście to wszystko, tworząc nową, krótszą wersję voba w programie do modelowania.
[ OFFTOP ]
W nawiązaniu do mojego wcześniejszego posta o wysokich fps'ach wrzucam link do patcha, który likwiduje ten problem w Risen1.
Wiem, że są inne, ale podaję ten jako alternatywę. Sprawdzałem - działa. W opisie jest wyjaśnione, o co dokładnie chodzi.
https://github.com/VaanaCZ/Risen-FPS-Patch
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wracając do mojego moda, to zapomniałem napisać o przypadku, który u mnie wystąpił, a też przemawia na korzyść grania z Dx11 na testach.
Zrobiłem palisadę przy kopalni używając voba bramy ze Starego Obozu w Gothic 1. Z Dx11 okazało się, że ta palisada ( te bramy są bardzo wysokie ) przebiła się do jednej z odnóg kopalni, która znajduje się poniżej. Bez Dx11 wszystko wydawało się w porządku, choć na etapie vobowania świata oglądałem i ogrywałem go wiele razy, z różnymi opcjami odległości wyświetlania.
Poprawiłem oczywiście to wszystko, tworząc nową, krótszą wersję voba w programie do modelowania.