Aktualizacja [02.04.2023]
Nie zrobiłem za wiele w tym tygodniu. W następnym też raczej dużo nie zdziałam.
1. Złożyłem jeszcze jedną wersję po tych wszystkich poprawkach i ją sobie obszedłem.
2. Poprawiłem w zenie, to co udało mi się jeszcze wypatrzeć.
3. Dodałem do skryptów dwie funkcje-fixy:
a) blokującą u handlarzy zakładanie najlepszej broni, jaką mają w ofercie;
b) wyświetlającą precyzyjne nazwy leżących itemów (zamiast ogólnego opisu "Mikstura" jest konkretna nazwa danego przedmiotu).
Szkoda, że wcześniej tego nie dodałem, bo trochę czasu straciłem na poprawianie tych opisów bezpośrednio w skryptach.
Na koniec doszedłem do wniosku, że nie będę wrzucał do moda żadnych "bajerów" typu: wolne celowanie, kolorowe podpisy skrzyń i NPC itp. Jest teraz tyle różnorakich wtyczek, że kto co będzie chciał, to tam sobie sam doda. Z tych, które dostaje się aktywne w gratisie do pakietów Ikarus&Lego, to kolorowe opisy NPC wyłączyłem, a funkcja bloodsplats, czyli te rozbryzgi krwi na ekranie pojawiające się po otrzymaniu obrażeń, będzie domyślnie nieaktywna, ale będzie można sobie ją włączyć przez plik ini modyfikacji.
Nie zrobiłem za wiele w tym tygodniu. W następnym też raczej dużo nie zdziałam.
1. Złożyłem jeszcze jedną wersję po tych wszystkich poprawkach i ją sobie obszedłem.
2. Poprawiłem w zenie, to co udało mi się jeszcze wypatrzeć.
3. Dodałem do skryptów dwie funkcje-fixy:
a) blokującą u handlarzy zakładanie najlepszej broni, jaką mają w ofercie;
b) wyświetlającą precyzyjne nazwy leżących itemów (zamiast ogólnego opisu "Mikstura" jest konkretna nazwa danego przedmiotu).
Szkoda, że wcześniej tego nie dodałem, bo trochę czasu straciłem na poprawianie tych opisów bezpośrednio w skryptach.
Na koniec doszedłem do wniosku, że nie będę wrzucał do moda żadnych "bajerów" typu: wolne celowanie, kolorowe podpisy skrzyń i NPC itp. Jest teraz tyle różnorakich wtyczek, że kto co będzie chciał, to tam sobie sam doda. Z tych, które dostaje się aktywne w gratisie do pakietów Ikarus&Lego, to kolorowe opisy NPC wyłączyłem, a funkcja bloodsplats, czyli te rozbryzgi krwi na ekranie pojawiające się po otrzymaniu obrażeń, będzie domyślnie nieaktywna, ale będzie można sobie ją włączyć przez plik ini modyfikacji.