Recenzja gry od znajomego.
Cytat:Jeśli chodzi o moda według mnie. Plusy:@edit
-poszerzenie terenów GD,
-nowa lokacja DP(chociaż szkoda, że trochę nie dopracowali bo czasami tam spadki FPS oraz te krzaki na wejściu gdzie nawet bezimiennego nie widzisz zbędne.... Albo mogli mniejsze zrobić),
-nowe gildię boczne i poszerzenie wątku złodziei,
-walka bocznych gildii o wpływy w porcie(chociaż mogli to zrobić tak, że bardziej się to czuję),
-nowe gildię główne,
-danie więcej postaci z G1, których nie było w G2,
- więcej misji czy to w khorinis czy gdzie indziej. Bardziej się wczuwałeś w to miejsce.
Minusy:
-często dużo biegania. Nie raz zbędne tam i z powrotem. Szczególnie w Gildii kupieckiej na początku albo z tymi pergaminami czy GD->jarkendar....
-dziennik bezużyteczny większości razy. Mogli zrobić go bardziej przydatny. Nie zawsze pamiętasz przecież do kogo masz iść itp, a dodatkowo sporo nowych postaci i imion. Może się przecież pojebać,
-nie raz nieintuicyjne rzeczy. Człowiek nie wiedział jak coś robić czy coś ruszyć,
-brak ekonomii. Dużo kasy miałeś i nie myślałeś, co kupować, a co nie,
-brak balansu. Typowy G2Nk gdzie zręczność dominuje atrybut nad innymi,
- jeśli chodzi o maga wody no to czary słabo przemyślane. Niektóre runy za dużo many pobierają np.gejzer. Dopiero od 4 rozdziału zaczynasz coś czuć, że tym magiem robisz. Jak masz już trochę many i naucyzles się Błyskawicy. Jeśli chodzi o misje dla tej gildii to nic ciekawego. Misja z książką dla któregoś maga żart trochę. Większość samo się robi
Cytat:Jak coś to Mag wody, Gildia złodziei. 40 lvl i krąg 6. Mana 750 z założonym zestawem kapłana. Miecz młodszy brat i magiczna kusza. Wszystkie zbierania trofea nauczone, języki. Wydałem pkt jedynie żeby wbić dwuręczną 30%, a reszta mana. No i jeszcze tam w alchemię 36pkt, aby eliksiry ducha zrobić. Zostało mi pod koniec gry 11pkt@edit2
Cytat:Runy co się nauczyłem: wodny pocisk, lodową lanca, piorun kulisty(nie wiem po co się to naucyzlem skoro prawie nie używałem tego), błyskawica, lodowa fala i grom. Co krąg jeden czar.