04.05.2024, 23:03:22
Wczoraj pod wieczór dowiedziałem się, że Klasztor 2 wyszedł... a dzisiaj już go skończyłem, co mówi samo za siebie
Modyfikacja w nieco innym stylu niż poprzednie dzieła DT i jak widać zdało to egzamin.
Bardzo małe lokacje przez co gra mogła szybko nabrać tempa, dynamiczna wciągająca fabuła praktycznie od samego początku (może to dlatego, że nie lubię grać w jaskiniach i chciałem się szybko wydostać ), brak jakichkolwiek błędów i świetnie rozwiązana kwestia balansu/walki i oczywiście soundtrack!! . Szczerze dawno nie grałem w nic tak wciągającego, a już tym bardziej jeśli chodzi o Gothica.
Udało mi się przejść bez żadnych problemów, niczego nie szukałem za długo, wszystko dosyć szybko się znajdywało. Zdecydowanie popieram słowa, że to najłatwiejszy z modów od DT.
Cieszę się, że w końcu udało się postawić na grę magiem pod zwoje, co było wplatane w poprzednich produkcjach coraz częściej, ale pojawiały się bronie, które nakłaniały z rezygnacji z magii. Tu tak nie miałem i całą grę na spokojnie ograłem magią (przepiękny czar Exitium zrobił robotę). Końcówka zadowalająca, spinająca wszystko w jedną całość - sprawiedliwość dopadła każdego.
Co do biegania, to trochę tego było mimo małych lokacji (mowa tylko o 1 świecie). Zdarzyło się kilka momentów, w których trzeba było zwiedzić kompleks jaskiń nieco dokładniej z parę razy, co mogło po 2/3 razie już trochę męczyć.
Oprócz tego, dwa błędy które zauważyłem :
Martello stał dalej jak stał i pancerz początkowy chyba daje z 5 punktów obrony mniej niż napisane.
Klasztor 2 wpada u mnie na drugie miejsce na podium modów od DT (epilog nie do zdarcia )
Modyfikacja w nieco innym stylu niż poprzednie dzieła DT i jak widać zdało to egzamin.
Bardzo małe lokacje przez co gra mogła szybko nabrać tempa, dynamiczna wciągająca fabuła praktycznie od samego początku (może to dlatego, że nie lubię grać w jaskiniach i chciałem się szybko wydostać ), brak jakichkolwiek błędów i świetnie rozwiązana kwestia balansu/walki i oczywiście soundtrack!! . Szczerze dawno nie grałem w nic tak wciągającego, a już tym bardziej jeśli chodzi o Gothica.
Udało mi się przejść bez żadnych problemów, niczego nie szukałem za długo, wszystko dosyć szybko się znajdywało. Zdecydowanie popieram słowa, że to najłatwiejszy z modów od DT.
Cieszę się, że w końcu udało się postawić na grę magiem pod zwoje, co było wplatane w poprzednich produkcjach coraz częściej, ale pojawiały się bronie, które nakłaniały z rezygnacji z magii. Tu tak nie miałem i całą grę na spokojnie ograłem magią (przepiękny czar Exitium zrobił robotę). Końcówka zadowalająca, spinająca wszystko w jedną całość - sprawiedliwość dopadła każdego.
Co do biegania, to trochę tego było mimo małych lokacji (mowa tylko o 1 świecie). Zdarzyło się kilka momentów, w których trzeba było zwiedzić kompleks jaskiń nieco dokładniej z parę razy, co mogło po 2/3 razie już trochę męczyć.
Oprócz tego, dwa błędy które zauważyłem :
Martello stał dalej jak stał i pancerz początkowy chyba daje z 5 punktów obrony mniej niż napisane.
Klasztor 2 wpada u mnie na drugie miejsce na podium modów od DT (epilog nie do zdarcia )