11.09.2016, 13:17:17
Podstawowe opcje graficzne - widoczność itp możesz ustawić w pliku gothic.ini i powinno pamiętać do bólu
Odnośnie opcji zaawansowanych pod F11, zostawiłem ustawienia domyślne z dwoma wyjątkami
SMAA i Tesellacją - za każdym razem przy włączeniu gry je wyłączam (czasami nawet pamięta jedno z nich)
http://themodders.org/index.php?topic=21651.0
tutaj masz G2NK L'hiver Edition
- Zmodyfikowano szate graficzną (nowe tekstury, obiekty).
- Przemodelowano lokacje.
- Zmodyfikowane oświetlenie.
- Dodano nowe przedmioty (w tym pancerze i bronie)
- Dodano kilku nowych przeciwników.
- Potwory mają zwiększone statystyki oraz zasięg z którego reagują na gracza.
- Obniżono statystyki obrony wielu zbroi.
- Obniżono wartość przedmiotów, przy ich sprzedaży kupcom.
- Usunięto tabliczki dające stałe bonusy do statystyk.
- Dodano nową umiejętność - patroszenie zwierząt - od teraz wymagana do zbierania mięsa z zabitych potworów. Do wyuczenia u: Bospera (tylko po zostaniu jego czeladnikiem), Niclasa, Jacka Alligatora.
- Zmieniono efekty pożywienia (przykładowo: pieczone mięso przywraca teraz sporą wartość życia w procentach).
- Będąc czeladnikiem Harada, możemy nauczyć się wykuwania wielu nowych mieczy.
- Możemy ulepszać na kowadle niektóre zbroje (skórzana zbroja + nowe pancerze).
- Dodano nowy przedmiot: sztaba metalu (używana do ulepszania zbroii).
- Bennet uczy łowców smoków wykuwania nowych ostrzy w 5 rozdziale.
- Po wykonaniu zadania z krwawymi kielichami, jako nagrodę możemy wybrać nowy pancerz.
- Podział obrony i obrażeń na ostrza i obuchy.
- Styl chodzenia bezimiennego zmienia się zależnie od gildii.
- I wiele innych, mniejszych zmian...
Odnośnie opcji zaawansowanych pod F11, zostawiłem ustawienia domyślne z dwoma wyjątkami
SMAA i Tesellacją - za każdym razem przy włączeniu gry je wyłączam (czasami nawet pamięta jedno z nich)
http://themodders.org/index.php?topic=21651.0
tutaj masz G2NK L'hiver Edition
- Zmodyfikowano szate graficzną (nowe tekstury, obiekty).
- Przemodelowano lokacje.
- Zmodyfikowane oświetlenie.
- Dodano nowe przedmioty (w tym pancerze i bronie)
- Dodano kilku nowych przeciwników.
- Potwory mają zwiększone statystyki oraz zasięg z którego reagują na gracza.
- Obniżono statystyki obrony wielu zbroi.
- Obniżono wartość przedmiotów, przy ich sprzedaży kupcom.
- Usunięto tabliczki dające stałe bonusy do statystyk.
- Dodano nową umiejętność - patroszenie zwierząt - od teraz wymagana do zbierania mięsa z zabitych potworów. Do wyuczenia u: Bospera (tylko po zostaniu jego czeladnikiem), Niclasa, Jacka Alligatora.
- Zmieniono efekty pożywienia (przykładowo: pieczone mięso przywraca teraz sporą wartość życia w procentach).
- Będąc czeladnikiem Harada, możemy nauczyć się wykuwania wielu nowych mieczy.
- Możemy ulepszać na kowadle niektóre zbroje (skórzana zbroja + nowe pancerze).
- Dodano nowy przedmiot: sztaba metalu (używana do ulepszania zbroii).
- Bennet uczy łowców smoków wykuwania nowych ostrzy w 5 rozdziale.
- Po wykonaniu zadania z krwawymi kielichami, jako nagrodę możemy wybrać nowy pancerz.
- Podział obrony i obrażeń na ostrza i obuchy.
- Styl chodzenia bezimiennego zmienia się zależnie od gildii.
- I wiele innych, mniejszych zmian...