08.12.2016, 22:16:00
Nic dodać nic ująć. Czym byłby teraz Gothic gdyby nie Mroczne Tajemnice, Edycja Rozszerzona, Returning, Przeznaczenie, Velaya, Złote Wrota i wieele innych?
Ulotnym wspomnieniem, bo pierwszy Gothic bez modów wieje pustkami i niewykorzystanym potencjałem. Nie wyobrażam sobie teraz nawet czystej NK bez Przeznaczenia czy Returninga. Nie mówiąc o modach opowiadających inne historie.
Czas gry i ilość zadań nie jest wyznacznikiem tego, że DK będzie lepsze niż Przeznaczenie czy Returning. Wyspa Vaduz ma być większa niż Khorinis (czyli rozumiem tereny wokół miasta + GD + Jarkendar), więc pewnie przedział 80-130h.
A to że DK to większy projekt nie umniejsza w ogóle Przeznaczeniu, które jest ogromnym dodatkiem i rozwinięciem podstawki i NK aniżeli nową historią.
Ulotnym wspomnieniem, bo pierwszy Gothic bez modów wieje pustkami i niewykorzystanym potencjałem. Nie wyobrażam sobie teraz nawet czystej NK bez Przeznaczenia czy Returninga. Nie mówiąc o modach opowiadających inne historie.
Czas gry i ilość zadań nie jest wyznacznikiem tego, że DK będzie lepsze niż Przeznaczenie czy Returning. Wyspa Vaduz ma być większa niż Khorinis (czyli rozumiem tereny wokół miasta + GD + Jarkendar), więc pewnie przedział 80-130h.
A to że DK to większy projekt nie umniejsza w ogóle Przeznaczeniu, które jest ogromnym dodatkiem i rozwinięciem podstawki i NK aniżeli nową historią.