07.01.2017, 00:53:03
Cytat:Dlatego dobrym motywem (nie pamiętam w jakim RPGu) były zapisywane dialogi w dzienniku do danego zadania, a nie specjalnie tworzone wpisy.
masz jakiekolwiek pojęcie o mechanizmach skryptowych w Gothic oraz sposobach tworzenia wpisów w tej grze?
chyba jednak nie
chyba także nie za bardzo czytałeś dialogi ,bo gdybyś czytał, to byś zobaczył ile zajęłoby miejsca umieszczenie dialogów ze średnio złożonego zadania w dzienniku.
Nadmienię, że jest to możliwe do zrobienia tylko to po prostu nie jest ta gra.
Cytat:Oczywistym faktem jest, że MOŻNA sobie rozpracować wszystko tak, aby załatwiać kilka zadań za jednym zamachem podczas długich tras.
skoro można to znaczy że wszystko jest w porządku
skoro ktoś nie chce tego robić to już całkowicie jego problem
Cytat:Pojawia się tylko teraz pytanie, czy ma sens takie śledzenie i układanie sobie skrupulatnie wszystkiego, analizowanie różnych czynników itp.
Tak, ma jak najbardziej bo pod takim kątem było Przeznaczenie tworzone.
Cytat:Ja po robocie czy przed nią, raczej wolę się zrelaksować, niż bawić się w analityka.
Czyli nie poczytałeś jakie wymagania i wyzwania stawia gra przed jej rozpoczęciem.
A mówiliśmy o tym przed prawie dwa lata prac do chwili premiery....
Cytat:To ma być rozrywka, a nie żmudna praca.
nie, to ma być dzieło sztuki , zmuszające do do myślenia przyczynowo-skutkowego
nie nie napiszę - idź grać w Returning jak chcesz rozrywki, bo tam z kolei trzeba żmudnej pracy przy rozwoju samej postaci , liczenia i kalkulowania by pierwszy lepszy zębacz nie stał się przeszkoda nie do pokonania
ja wiem, że współczesny gracz łaknie łatwej, miodnej rozgrywki w kolorowych lokacjach, dlatego Half Life nie jest już taki kultowy jak niegdyś
ogólnie - było standardowe myślenie - "o nowy modzik do Goticzka, se popykam w wolnej chwili! "
ale to nie tak, bo nie taki cel postawiła sobie ekipa tworząc Przeznaczenie na zrębach i fundamentach Global RU i zachowując w sferze logicznej jego zasady.
Gdybyśmy poszli na łatwiznę, zrobiliśmy polski odpowiednik Returninga na kilkunastu mapach usianych potworkami i prostymi do ogarnięcia zadaniami bez szczególnych powiązań
i pewnie mimo,że nie byłoby super akcji animacyjno skryptowych to radość ogólnej masy graczy by była wielka, zwłaszcza tych najmłodszych, a my nie napracowalibyśmy się tyle przy digitalizacji postaci i dialogów .
Jednak, jak podkreślam nasz cel był inny.
Stworzenie elitarnej gry intelektualnej i do takiej grupy skierowaliśmy ją.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
"Only The Strong Survive!"