25.07.2017, 18:14:06
No, trochę pograłem już i wreszcie jestem w 3 rozdziale.
Poziom 31 jest odpowiedni do wkroczenia w ten rozdział, brakuje mi 2 zręczności by kłaść orków elitów 3 strzałami, a wszystkie prawie potforki 1. Setki szybkich śledzi zapewniają mobilność, a szpon i najlepsza broń pod zręczność sprawiają się doskonale.
Ale teraz ważniejsze rzeczy. Wątek łowców nieumarłych warto jest sobie odświeżyć, choć powiem szczerze, że ŻADNA misja nie jest ani w połowie tak klimatyczna i przy żadnej tak ciarki nie przechodzą jak przy tej o grabarzu, jest to kwintesencja zadań tej gildii i miłuję to zadanie wielce. Mam cichą nadzieję, że nie rozczaruję się grając Myśliwym i wykonując misję związaną z chatką tego pana.
Gra mrocznym pozwala na zupełnie inne spojrzenie na pewne sprawy, dopiero zacząłem 3 rozdział, ale już jestem bardzo podekscytowany i sporo się dowiedziałem(wreszcie!). Zawsze zastanawiało mnie po co Santinno poszedł do jaskini - a tu już wiem! Zawsze zastanawiało mnie o co chodzi z posągami beliara w DP i dlaczego nie można nimi ładować MB - a teraz dostaję pewne zadanie, które może rzucić trochę światła na to! Sam pancerz mrocznego wojownika jest bardzo ładny, miło zrzucić wreszcie te ciężkie szaty i coś bardziej mobilnego założyć.
Podkreślę jeszcze raz - zjednoczony obóz to najlepsza frakcja w GD pod względem postaci ich zachowań, a także pod względem linii fabularnej. Troszkę brakuje mi może tej... dzikości, jaką mieli mieszkańcy GD w G1, jednak rozumiem, że czasy są takie jakie są. Cieszy mnie bardzo myśl o tym, że wrócę tam w Przebudzeniu.
Niestety chwilowo brakowało mi PN żeby testować nowe zaklęcia mrocznych, niedługo jednak będzie do tego okazja. Starzenie jest niezwykle potężne i używam go nałogowo, nic się nie ostanie po tym zaklęciu!
Poziom 31 jest odpowiedni do wkroczenia w ten rozdział, brakuje mi 2 zręczności by kłaść orków elitów 3 strzałami, a wszystkie prawie potforki 1. Setki szybkich śledzi zapewniają mobilność, a szpon i najlepsza broń pod zręczność sprawiają się doskonale.
Ale teraz ważniejsze rzeczy. Wątek łowców nieumarłych warto jest sobie odświeżyć, choć powiem szczerze, że ŻADNA misja nie jest ani w połowie tak klimatyczna i przy żadnej tak ciarki nie przechodzą jak przy tej o grabarzu, jest to kwintesencja zadań tej gildii i miłuję to zadanie wielce. Mam cichą nadzieję, że nie rozczaruję się grając Myśliwym i wykonując misję związaną z chatką tego pana.
Gra mrocznym pozwala na zupełnie inne spojrzenie na pewne sprawy, dopiero zacząłem 3 rozdział, ale już jestem bardzo podekscytowany i sporo się dowiedziałem(wreszcie!). Zawsze zastanawiało mnie po co Santinno poszedł do jaskini - a tu już wiem! Zawsze zastanawiało mnie o co chodzi z posągami beliara w DP i dlaczego nie można nimi ładować MB - a teraz dostaję pewne zadanie, które może rzucić trochę światła na to! Sam pancerz mrocznego wojownika jest bardzo ładny, miło zrzucić wreszcie te ciężkie szaty i coś bardziej mobilnego założyć.
Podkreślę jeszcze raz - zjednoczony obóz to najlepsza frakcja w GD pod względem postaci ich zachowań, a także pod względem linii fabularnej. Troszkę brakuje mi może tej... dzikości, jaką mieli mieszkańcy GD w G1, jednak rozumiem, że czasy są takie jakie są. Cieszy mnie bardzo myśl o tym, że wrócę tam w Przebudzeniu.
Niestety chwilowo brakowało mi PN żeby testować nowe zaklęcia mrocznych, niedługo jednak będzie do tego okazja. Starzenie jest niezwykle potężne i używam go nałogowo, nic się nie ostanie po tym zaklęciu!
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!