17.02.2018, 16:24:41
Nie było czasu na zmiany, bo zmiany nie były przewidywane w tym aspekcie.
W świecie otwartym przy zastosowaniu insertów dialogowych tak to już musi wyglądać.
Jest to obrona przed sytuacją z G2 NK, gdzie wszystko leżało od początku i akcje z wykorzystaniem itemów zazwyczaj kończyły się natychmiast po wzięciu zadania czy jego części:
Potrzebuje...
Mam...
No tobie Lewkooo chyba nie muszę tłumaczyć takich oczywistych rzeczy.
KZ z zamysłu gameplaya jest znacznie bardziej eksploracyjny od poprzednich części, stąd 40 kluczy itd.
W świecie otwartym przy zastosowaniu insertów dialogowych tak to już musi wyglądać.
Jest to obrona przed sytuacją z G2 NK, gdzie wszystko leżało od początku i akcje z wykorzystaniem itemów zazwyczaj kończyły się natychmiast po wzięciu zadania czy jego części:
Potrzebuje...
Mam...
No tobie Lewkooo chyba nie muszę tłumaczyć takich oczywistych rzeczy.
KZ z zamysłu gameplaya jest znacznie bardziej eksploracyjny od poprzednich części, stąd 40 kluczy itd.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
"Only The Strong Survive!"