Po 52h i 31 min. ukończyłem Korzenie Zła. W dzienniku widnieją 32 zadania zaliczone, w niezaliczonych znajduje się "Nocni łowcy" które uznaję jednak za ukończone ponieważ zrobiłem wszystko co należało a Diana żyje.
Najbardziej podobało mi się:
- Zadania poboczne: zadania które skłaniają do refleksji „ Surowy ojciec”, „Miłosierdzie” i „Uzurpator”
- Postacie: Coby dużo nie mówić, każdy odznacza się własną intrygującą historią, ma własne cele i ideały za które walczy i niejednokrotnie umiera.
- Starzy znajomi i przyjaciele których spotkanie wywołuje uśmiech i chęć niesienia im pomocy
- Lokacja: Dolina przodków była lokacją której bardzo nie lubiłem w Przeznaczeniu i gdy dowiedziałem się że będzie głowną(i jedyną) lokacją w Korzeniach byłem sceptycznie nastawiony. Jednak zagrałem i nie żałuję bo dzięki tej modyfikacji zmienił się bardzo mój stosunek wobec tej lokacji a mogę nawet rzec, że ją lubię. Będę mógł teraz rozegrać ponownie Przeznaczenie(za jakiś czas) bez obawy przed wkroczeniem do tej lokacji co zawsze powodowało u mnie odrazę. Wynikało to pewnie z tego, że gra w DP bardzo lagowała na moim kiepskim sprzęcie, tekstury drzew/liści blokowały Bezimistrza w niektórych punktach i nie było Dx11, który zmienia na ogromną korzyść wygląd tej krainy. Wiem że jest kilka osób, które Dolina zniechęcała do rozgrywki i zagłębiania się w jej zakamarki ale w tym modzie i z Dx11 potrafi być przyjemna.
Była to wspaniała rozgrywka, która zajęła mi niemal dwa miesiące. KZ to najtrudniejszy z modów w jakie grałem od zespołu DT na co może również wskazywać czas rozgrywki, który w moim przypadku przekroczył sugerowany o dwanaście i pół godziny. Dziękuję twórcą za długie godziny jak zwykle dobrej zabawy i nie mogło być inaczej bo DT to gwarancja najwyższej jakości modów na Polskiej scenie modderskiej.
Moja ocena moda to 9/10, na pierwszym miejscu pozostaje "Przebudzenie" - pewnie przez wzgląd na to że uwielbiam Górniczą Dolinę.
Najbardziej podobało mi się:
- Zadania poboczne: zadania które skłaniają do refleksji „ Surowy ojciec”, „Miłosierdzie” i „Uzurpator”
- Postacie: Coby dużo nie mówić, każdy odznacza się własną intrygującą historią, ma własne cele i ideały za które walczy i niejednokrotnie umiera.
- Starzy znajomi i przyjaciele których spotkanie wywołuje uśmiech i chęć niesienia im pomocy
- Lokacja: Dolina przodków była lokacją której bardzo nie lubiłem w Przeznaczeniu i gdy dowiedziałem się że będzie głowną(i jedyną) lokacją w Korzeniach byłem sceptycznie nastawiony. Jednak zagrałem i nie żałuję bo dzięki tej modyfikacji zmienił się bardzo mój stosunek wobec tej lokacji a mogę nawet rzec, że ją lubię. Będę mógł teraz rozegrać ponownie Przeznaczenie(za jakiś czas) bez obawy przed wkroczeniem do tej lokacji co zawsze powodowało u mnie odrazę. Wynikało to pewnie z tego, że gra w DP bardzo lagowała na moim kiepskim sprzęcie, tekstury drzew/liści blokowały Bezimistrza w niektórych punktach i nie było Dx11, który zmienia na ogromną korzyść wygląd tej krainy. Wiem że jest kilka osób, które Dolina zniechęcała do rozgrywki i zagłębiania się w jej zakamarki ale w tym modzie i z Dx11 potrafi być przyjemna.
Była to wspaniała rozgrywka, która zajęła mi niemal dwa miesiące. KZ to najtrudniejszy z modów w jakie grałem od zespołu DT na co może również wskazywać czas rozgrywki, który w moim przypadku przekroczył sugerowany o dwanaście i pół godziny. Dziękuję twórcą za długie godziny jak zwykle dobrej zabawy i nie mogło być inaczej bo DT to gwarancja najwyższej jakości modów na Polskiej scenie modderskiej.
Moja ocena moda to 9/10, na pierwszym miejscu pozostaje "Przebudzenie" - pewnie przez wzgląd na to że uwielbiam Górniczą Dolinę.
Bolt Thrower