04.06.2018, 15:45:02
(04.06.2018, 12:53:04)Erwin napisał(a): Z czaszkami miałem ten problem na 100%. Z młotami nie pamiętam.Michał wykonał serię testów w tym zakresie w różnych kombinacjach i błędu tego nie potwierdził
nie twierdzimy, że błąd nie istnieje, sądzimy jednak, że wynika on z indywidualnych błędów powiązanych z silnikiem gry w określonych konfiguracjach
realnie zakończone zostały prace nad wersją 1.1
Wprowadzone zostały następujące poprawki:
1/ przebudowany został zen w rejonie zamku i teraz nie powinno być problemu z crashami na taranie i wewnątrz dla pewnych konfiguracji sprzętowych
2/poprawiono skup magicznej rudy u Sparka
3/teraz nie można ukończyć gry bez wykonania zadania "Choroba duszy"
4/teraz Domecjusz ma prawidłowy wizual Szaty Nowicjusza Zakonu Ocalenia
5/teraz Logan jest widoczny w Obozie przez całą dobę
6/teraz Morakh udźwiękowienie dzika
7/zmieniono nieznacznie dyslokację przeciwników i itemów wokół zamku
8/usunięto lewitowanie niektórych roślin i itemów w terenie
9/teraz można przyzywać jednocześnie kilka rodzajów pomocników i już z sobą nie walczą, a nawet w wielu wypadkach współpracują
10/przerobiono miecz Złe Oko
Michał
Cytat:- podstawa to 150 punktów obrażeń od magii,11/ znacznie osłabiona została Wieczna Pochodnia
- miecz działa jednakowo na każdego przeciwnika,
- miecz zabiera 10 punktów many przy każdym uderzeniu,
- obrażenia bonusowe pojawiają się w kształcie czaszki i zależą od naszej umiejętności walki bronią dwuręczną i naszej maksymalnej many. Tam dochodzi jeszcze losowość, bo gdy wynik losowania jest mniejszy niż nasz % posługiwania się bronią, to zadamy więcej obrażeń, niż jakby ten % był mniejszy od wyniku losowania,
- leczymy się połową wartości zadanych obrażeń bonusowych.
12/podniesiona została wartość tytoniu grzybowego i ziołowego do 50 a miodowego do 200
13/skrzynia na najwyższej wieży w Zamku (ta z magiczną rudą) jest teraz otwarta i pusta
14/zmniejszony został Pan Pełzaczy
15/ zmieniono w interakcjach ze stołem alchemicznym
Cytat:- już nam nie zabiera menzurki, kiedy nie mamy składników na Mrok Północy,
- już nam nie zabiera menzurki, kiedy nie mamy składników na Zew Nocy,
- już nam nie kradnie tytoniu jabłkowego, kiedy klikniemy: 'Wstecz',
- już nam zabiera miód, ziele lub grzyba, gdy zmieszamy tytoń.
16/już nie będzie znikać stal, gdy nie mamy składników na magiczne strzały i bełty oraz ogniste.
17/od teraz gdy sprzedamy kopalnię to nie będzie dialogu z Alephem "Rozmawiałem z Grimesem." i tym samym nie pojawi się wpis do zakończonego wcześniej zadania
18/morakh skonfliktowany pod kopalnią z pełzaczem wojownikiem został przeniesiony w inne miejsce
19/ujednolicono pisownię niektórych kategorii itemów
innych zmian nie ma, ponieważ nikt więcej nic nie zgłosił
wersja 1.1. zastąpi w downloadzie wersję dotychczasową najprawdopodobniej jutro
info o zmianach zostanie wówczas powielone w temacie Download
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
"Only The Strong Survive!"