22.07.2018, 17:54:18
(22.07.2018, 17:25:20)Erwin napisał(a): lbo bym zablokował możliwość straszenia go kijkiem i patelnią i niech gracz myśli jak to obejść.przecież się tego nie da zrobić skryptowo
ja nie bardzo rozumiem tego waszego podejścia do tej gry - gracie to w zupełnie bez duszy, bez innego spojrzenia, dla was to kolejny Gothic z Bezim w tle...
nie umiecie się wcielić realnie w bohatera w tej akurat sytuacji - najlepszy przykład Inkwizytor straszy patelnią Brata Zakonnego
dlatego nie warto robić takich gier chyba, a już na pewno nie na silniku Gothic - jak widzę druga, znacznie bardziej mroczna i zagmatwana część Klasztoru, której zarys fabularny jakiś czas temu przygotowałem, byłaby i tak odebrana jako kolejny goticzek
dobrze się stało, że Michał odmówił, bo to była dla nas tylko kolejna frustracja, a dla mnie jako głównego scenarzysty podwójna
(22.07.2018, 17:25:20)Erwin napisał(a): W trzecim zenie zrobiłbym możliwość snu, tak żeby można było przewinąć noc, bez leczenia oczywiście.to tylko potwierdza wszystko co napisałem powyżej
widocznie zrozumienie ,że tak zostało zrobione celowo nie przyszło nikomu na mysl
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
"Only The Strong Survive!"