11.10.2018, 20:43:49
Realnie nie ma praktycznie dla kogo tego robić !!!???
Cytat -Memorius
"Anulowałem definitywnie prace nad Imperium Popiołów. Realnie nie ma praktycznie dla kogo tego robić. Realne zainteresowanie naszymi produkcjami jest słabe, no chyba że inaczej jest poza forum, jednak ja osobiście nic o tym nie wiem."
"Sądząc po problemach jakie ma tak doświadczony zawodnik jak XaroN muszę stwierdzić, że stworzyliśmy tym razem naprawdę trudną grę.
Może nawet trudniejszą niż Epilog? "
Cytat - XaroN
"rzekłbym, że TE zagadki nie były trudne, co nie mogę powiedzieć tego samego o Micheaszu, czy Hernonie. Obu nie wykonałem, gdyż chęci ukończenia rozgrywki przejęły nade mną władzę. Największą zagadką w tych zagadkach była "gdzie zrobiłem błąd".
Cytat- Erwin
"Komu mogę polecić moda? Ze względu na poziom trudności i zastosowane w nim mechaniki poleciłbym go gothicowym hardcorom i fanatykom twórczości DT, którzy ukończyli poprzednie części. Ktoś nieograny i nie obyty pewnie ucieknie po godzinie rozgrywki."
Cytat- Klimek
"Korzenie Zła to mod, który wywołał u mnie najwięcej bólu wśród waszych produkcji. Na finiszu zaś najbardziej. Co mnie najbardziej irytowało podczas gry? Eksploracja. Żmudna, nieustanna eksploracja, poszukiwanie, bieganie ciągle po powtarzających się ścieżkach, wśród poznanych na pamięć drzew, i po wydeptanych przez Beziego łąkach. A to znajdź grzyba, a to poszukaj golemów, znajdź jakiegoś niemilca, którego czasem nie podano chociażby przybliżonej lokalizacji i przeczesuj całą Dolinę po raz enty. A gdy już wyzbierało się wszystkie roślinki i wybiło wszystkie potworki to każde kolejne zadanie "idź i znajdź" kwitowałem siarczystym "kurrrr*wa, znowu?!". Nieustanna eksploracja to nieodłączny element każdej części Sagi ale w Korzeniach zdecydowanie odbił się na mojej psychice najmocniej."
Jestem przeciętnym graczem ale wypowiedzi innych dobitnie pokazują dlaczego jest takie zainteresowanie waszymi modami.
Gdyby nie moja determinacja oraz pomoc " Tituf-a"(mam nadzieje że jeszcze mi pomoże) to dawno bym tym pizdnął
i nigdy nie wrócił. Tak jak pewnie wielu graczy.
Czy tworzyć coś nowego ? TAK ,TAK ,TAK ale uwzględnijcie że są gracze słabi i przeciętni którzy potrzebują więcej podpowiedzi.
Cytat -Memorius
"Anulowałem definitywnie prace nad Imperium Popiołów. Realnie nie ma praktycznie dla kogo tego robić. Realne zainteresowanie naszymi produkcjami jest słabe, no chyba że inaczej jest poza forum, jednak ja osobiście nic o tym nie wiem."
"Sądząc po problemach jakie ma tak doświadczony zawodnik jak XaroN muszę stwierdzić, że stworzyliśmy tym razem naprawdę trudną grę.
Może nawet trudniejszą niż Epilog? "
Cytat - XaroN
"rzekłbym, że TE zagadki nie były trudne, co nie mogę powiedzieć tego samego o Micheaszu, czy Hernonie. Obu nie wykonałem, gdyż chęci ukończenia rozgrywki przejęły nade mną władzę. Największą zagadką w tych zagadkach była "gdzie zrobiłem błąd".
Cytat- Erwin
"Komu mogę polecić moda? Ze względu na poziom trudności i zastosowane w nim mechaniki poleciłbym go gothicowym hardcorom i fanatykom twórczości DT, którzy ukończyli poprzednie części. Ktoś nieograny i nie obyty pewnie ucieknie po godzinie rozgrywki."
Cytat- Klimek
"Korzenie Zła to mod, który wywołał u mnie najwięcej bólu wśród waszych produkcji. Na finiszu zaś najbardziej. Co mnie najbardziej irytowało podczas gry? Eksploracja. Żmudna, nieustanna eksploracja, poszukiwanie, bieganie ciągle po powtarzających się ścieżkach, wśród poznanych na pamięć drzew, i po wydeptanych przez Beziego łąkach. A to znajdź grzyba, a to poszukaj golemów, znajdź jakiegoś niemilca, którego czasem nie podano chociażby przybliżonej lokalizacji i przeczesuj całą Dolinę po raz enty. A gdy już wyzbierało się wszystkie roślinki i wybiło wszystkie potworki to każde kolejne zadanie "idź i znajdź" kwitowałem siarczystym "kurrrr*wa, znowu?!". Nieustanna eksploracja to nieodłączny element każdej części Sagi ale w Korzeniach zdecydowanie odbił się na mojej psychice najmocniej."
Jestem przeciętnym graczem ale wypowiedzi innych dobitnie pokazują dlaczego jest takie zainteresowanie waszymi modami.
Gdyby nie moja determinacja oraz pomoc " Tituf-a"(mam nadzieje że jeszcze mi pomoże) to dawno bym tym pizdnął
i nigdy nie wrócił. Tak jak pewnie wielu graczy.
Czy tworzyć coś nowego ? TAK ,TAK ,TAK ale uwzględnijcie że są gracze słabi i przeciętni którzy potrzebują więcej podpowiedzi.