11.10.2018, 21:21:01
nie tworzymy dla wąskiej grupy
chyba że uważasz, że grupa tych którzy wolą książki od fejsbuczka, tych którzy wolą słowa od emotek i którzy wolą sami rozwiązywać problemy niż czekać na tabliczki z gotowymi rozwiązaniami jest wąska.
Ja tak nie uważam. Fakt robimy bardziej gry dla dorosłych niż dla dzieci, ale dzieci powinny się raczej pinie uczyć i spędzać czas na świeżym powietrzu niż grając w gry, do których muszą po prostu dorosnąć.
Inną sprawą jest słaby oddźwięk na forum, ale to już problem zupełnie innej natury, a szkoda bo samo Przeznaczenie dawno już we wszystkich wersjach przekroczyło 10 000 pobrań.
A co do Klasztoru to zrobiłem go dla siebie (mam na myśli fabułę, styl , dialogi i ogólnie te sprawy) a nie dla graczy.
Ponadto stworzenie gry wymaga postawienia sobie poprzeczki w trudności w jej stworzeniu. My tę poprzeczkę stawiamy sobie wysoko jako artyści, twórcy przez duże T , a nie rzemieślnicy.
Ja osobiście rzemiosłem się brzydzę.
chyba że uważasz, że grupa tych którzy wolą książki od fejsbuczka, tych którzy wolą słowa od emotek i którzy wolą sami rozwiązywać problemy niż czekać na tabliczki z gotowymi rozwiązaniami jest wąska.
Ja tak nie uważam. Fakt robimy bardziej gry dla dorosłych niż dla dzieci, ale dzieci powinny się raczej pinie uczyć i spędzać czas na świeżym powietrzu niż grając w gry, do których muszą po prostu dorosnąć.
Inną sprawą jest słaby oddźwięk na forum, ale to już problem zupełnie innej natury, a szkoda bo samo Przeznaczenie dawno już we wszystkich wersjach przekroczyło 10 000 pobrań.
A co do Klasztoru to zrobiłem go dla siebie (mam na myśli fabułę, styl , dialogi i ogólnie te sprawy) a nie dla graczy.
Ponadto stworzenie gry wymaga postawienia sobie poprzeczki w trudności w jej stworzeniu. My tę poprzeczkę stawiamy sobie wysoko jako artyści, twórcy przez duże T , a nie rzemieślnicy.
Ja osobiście rzemiosłem się brzydzę.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
"Only The Strong Survive!"