11.10.2018, 21:49:18
(11.10.2018, 21:21:01)Memorius napisał(a): nie tworzymy dla wąskiej grupy
chyba że uważasz, że grupa tych którzy wolą książki od fejsbuczka, tych którzy wolą słowa od emotek i którzy wolą sami rozwiązywać problemy niż czekać na tabliczki z gotowymi rozwiązaniami jest wąska.
Ja tak nie uważam. Fakt robimy bardziej gry dla dorosłych niż dla dzieci, ale dzieci powinny się raczej pinie uczyć i spędzać czas na świeżym powietrzu niż grając w gry, do których muszą po prostu dorosnąć.
Inną sprawą jest słaby oddźwięk na forum, ale to już problem zupełnie innej natury, a szkoda bo samo Przeznaczenie dawno już we wszystkich wersjach przekroczyło 10 000 pobrań.
A co do Klasztoru to zrobiłem go dla siebie (mam na myśli fabułę, styl , dialogi i ogólnie te sprawy) a nie dla graczy.
Ponadto stworzenie gry wymaga postawienia sobie poprzeczki w trudności w jej stworzeniu. My tę poprzeczkę stawiamy sobie wysoko jako artyści, twórcy przez duże T , a nie rzemieślnicy.
Ja osobiście rzemiosłem się brzydzę.
Tak, nie tworzycie dla wąskiej grupy bo pobrać każdy może ale już ukończyć?
Pije do" Korzenie zła"
"a tak przy okazji, Kravis, czy ty skończyłeś Korzenie Zła? "
"Nie, i nie zamierzam tego ukrywać. Można powiedzieć, że nie jestem graczem kompletnym jeśli chodzi o sagę Destiny, niestety nie podołałem przy końcówce KZ kiedy to miałem problem z odnalezieniem ostatniego oddziału Jarkendarczyków, który prawdopodobnie zniknął, a nie miałem niestety na tyle silnej woli aby ten fragment gry od nowa powtarzać."
Skąd takie moje żale ? No ukończyłem wasze poprzednie mody (i kilkadziesiąt innych) a tego nie potrafię.
Pozdrawiam ?