15.10.2018, 09:59:37
(14.10.2018, 18:10:14)Memorius napisał(a):Powiem tak, grałem w Global Mod'a do 3 rozdziału, później przestałem, Przeznaczenie ogrywałem do momentu z Quahodronem i też nie dokończyłem i nie zaznałem trudności mechanicznych w sensie walki itp. Lecz stwierdzając, czy na pewno Przeznaczenie nie jest łatwe, mogę powiedzieć, że jeśli się nie zwraca uwagę na dialogi, nie pojmuje się quest'ów i trzeba zaś szukać na forum, to ten mod jest faktycznie skomplikowany i trudniejszy jeśli chodzi o Returning'a, ale jedynie pod tym względem. Tak wiec fakt, modyfikacja zajmuje trochę czasu aby się pobawić, ale nie jest źle i da się przejść moda mimo wszystko, jeśli choć trochę się człowiek zaangażuje.(14.10.2018, 17:19:51)RoQus napisał(a): Ja bym powiedział że Przeznaczenie nie jest trudne tak więc chyba znamy już odpowiedź.RoQus litości, skąd ty możesz wiedzieć czy Przeznaczenie jest trudne, skoro o ile pamiętam nie wszedłeś nawet do miasta?
(14.10.2018, 17:04:32)RoQus napisał(a): 2. Czy Returning 2.0 jest dla was, graczy, trudną modyfikacją? W porównaniu stream'erów Gothic'a, Rebalance vs 2.0, to Rebalance jest pryszczem. Ale czy jest jakiś etap gry, który był dla was twardym orzechem do zgryzienia?
Odpowiem na to pytanie już teraz. Tak więc czytając fora BS nt Returning'a i mojej opinii grając w Rebalance, mogę stwierdzić, że Returning 2.0 nie sprawił mi problemów tak samo jak Rebalance, jednak różnica jest taka, że Rebalance dopiero od 2 rozdziału był banalny i nieskomplikowany, wcześniej musiałem troszkię pokombinować i pomęczyć się, ale nie było źle. Jeśli chodzi o Returna 2.0, to od początku nie było żadnych trudności, aktualnie jestem w 2 rozdziale na poziomie normalnym i mogę stwierdzić, że demoniczne szkielety, elitarni czarni orkowie są pryszczem i łatwo ich zabić pewnym sposobem, dzięki czemu udało mi się zdobyć w 1 rozdziale Orkową Zgubę, która ponoć niszczy orków, (ale chyba tylko w nazwie, ale to szczegół). Ogólnie kusza jest overpower i nie da się zaprzeczyć, że gra nie wymaga żadnych zdolności, nawet wydaje mi się, że na trudnym bym sobie poradził w podobny sposób, tylko różnica polega na tym, że wcześniej musiałbym zużyć dary, tak od wymogu 5 za 15, bo po prostu nie starczyłoby mi PN'ów aby podkoxić postać.
Co do wyższych poziomów trudności typu rzeźnik z rebalance albo typu very hard w returnie 2.0, to też bym sobie poradził, gdybym znał WSZYSTKIE lokalizacje roślin oraz tabliczek. Możliwe, że tutaj już nie jest tak łatwo jak by się mogło wydawać, bo ja jestem szałaput i chciałbym wszystko zrobić jak najszybciej i najefektywniej i wszystko siekać jak ta lala, a przecież nie o to tu chodzi, bo tutaj już wymagania są takie, że nie można zwalić postaci bo później jest trudno. Tak więc raczej za jakiś czas po testuję, zobaczę i wtedy jakoś rozwinę ten wątek gdyby mi się udało jednak kiedyś pokonać tą barierę i pochwalić się na forum, jakoś 'zrecenzować' itp. to będzie zarąbiście i może poczuję się jakoś 'lepszy hehe'.