24.01.2019, 00:02:34
Dodawania drabin nie mam jeszcze przejrzanych i wypadałoby jakieś spisy znaleźć, albo sobie zrobić, bo widzę, że jak się wrzuca rzeczy do skrzyni, to muszą być wszędzie identyczne wielkości liter jak przy kodach, a ciężko zapamiętać np. w itmi_lockpick, co jest pisane dużą, a co małą literą.
Podszkoliłem się jeszcze trochę w obsłudze Spacera, więc podrasowałem swój mały, testowy, gothicowy świat.
Jest juz mała przystań, do której schodzi się po drabinie, a na dole, mamy też ławeczkę, na której można posiedzieć.
Przygrywa bazowa muzyczka z Jarkendaru, a w niektórych miejscach słychać dodatkowo wiejący wiatr.
Jest punkt startowy i mini siatka wp do postawienia jakiejś postaci.
Jest do wykopania skarb, gdzie wyskakuje nam z ziemi nagroda w postaci amuletu.
Jest dziwnie wiszący w powietrzu zwój, który spada na ziemię, kiedy przejdziemy między kolumnami.
Jest zamknięty kratą domek, który można otworzyć: przyciskiem, ale trzeba mieć w ekwipunku odpowiedni przedmiot, który jest do odszukania w zenie; lub otwierając skrzynię, która wyskakuje z ziemi jeśli pokopiemy kilofem w błyszczącym miejscu.
Wnętrze domku też trochę urozmaiciłem. W kominku pali się ogień i słychać jego odgłos. Dorobiłem pułapkę, która zamyka za nami kratę i dźwignię, dzięki której możemy się uwolnić ( oczywiście w lampie ). Dodatkowo po zapaleniu fajki unosimy się w powietrzu na dywanie.
Powstała też dodatkowa mini-wysepka z chatką zamkniętą kombinacją dwóch przycisków, gdzie po wybraniu błędnej kolejności zostajemy zabici wyskakującymi kolcami.
To wszystko jest mało urodziwe, ale to tylko taka platforma testowa, gdzie sprawdzam co i jak zrobić żeby działało.
Podszkoliłem się jeszcze trochę w obsłudze Spacera, więc podrasowałem swój mały, testowy, gothicowy świat.
Jest juz mała przystań, do której schodzi się po drabinie, a na dole, mamy też ławeczkę, na której można posiedzieć.
Przygrywa bazowa muzyczka z Jarkendaru, a w niektórych miejscach słychać dodatkowo wiejący wiatr.
Jest punkt startowy i mini siatka wp do postawienia jakiejś postaci.
Jest do wykopania skarb, gdzie wyskakuje nam z ziemi nagroda w postaci amuletu.
Jest dziwnie wiszący w powietrzu zwój, który spada na ziemię, kiedy przejdziemy między kolumnami.
Jest zamknięty kratą domek, który można otworzyć: przyciskiem, ale trzeba mieć w ekwipunku odpowiedni przedmiot, który jest do odszukania w zenie; lub otwierając skrzynię, która wyskakuje z ziemi jeśli pokopiemy kilofem w błyszczącym miejscu.
Wnętrze domku też trochę urozmaiciłem. W kominku pali się ogień i słychać jego odgłos. Dorobiłem pułapkę, która zamyka za nami kratę i dźwignię, dzięki której możemy się uwolnić ( oczywiście w lampie ). Dodatkowo po zapaleniu fajki unosimy się w powietrzu na dywanie.
Powstała też dodatkowa mini-wysepka z chatką zamkniętą kombinacją dwóch przycisków, gdzie po wybraniu błędnej kolejności zostajemy zabici wyskakującymi kolcami.
To wszystko jest mało urodziwe, ale to tylko taka platforma testowa, gdzie sprawdzam co i jak zrobić żeby działało.