21.08.2019, 15:11:21
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.08.2019, 15:11:47 przez Klimek.)
Tutaj właśnie masz przykład hybrydy i to potężnej, bo taka postać będzie sprawna w każdym stylu walki, zarówno w zwarciu, na dystans no i przede wszystkim magicznie.
Mag Wody z pewnością ma tą przewagę nad Magiem Ognia, ze ma dostęp do dużo ciekawszych run takie jak bryła lodu czy błyskawica. Mag ognia za to kompletnie nie powinien uczyć się żadnego czaru poza kulą ognia, bo jak zdobędzie szpon i stworzy z niego runę to juz jest pozamiatane i do końca gry uzywa się tylko tego zaklęcia.
Powtórzę to co mówią koledzy wyżej: żądamy run teleportacyjnych w DP !!!
Mag Wody z pewnością ma tą przewagę nad Magiem Ognia, ze ma dostęp do dużo ciekawszych run takie jak bryła lodu czy błyskawica. Mag ognia za to kompletnie nie powinien uczyć się żadnego czaru poza kulą ognia, bo jak zdobędzie szpon i stworzy z niego runę to juz jest pozamiatane i do końca gry uzywa się tylko tego zaklęcia.
Powtórzę to co mówią koledzy wyżej: żądamy run teleportacyjnych w DP !!!