02.11.2019, 18:12:59
Właśnie w tym momencie wybił mi Rozdział 3!
(Postaram się bez spoilerów)
Wrażenia ogólne:
2 rozdział dla mnie był co najmniej 2 razy dłuższy niż pierwszy czego się nie spodziewałem, tutaj już zacząłem sporo biegać na szybkich śledziach i miksturach szybkości a mimo to zajęło mi to ogromną ilość czasu.
- Może zacznę od tego co mi się nie spodobało - Jakim prawem strażnik Zjednoczonego Obozu żąda od nas 5k za wejście? Kto to w ogóle wymyślił? Przecież do cholery zdobywamy zaufanie jednego z członków tego obozu, odpowiadamy prawidłowo na hasło i do tego ci ludzie nas pamiętają.. Ja rozumiem wydatki typu 10k na pergamin czy 5k na naukę czarów od pewnego maga bliżej bagien ale to? Obóz składający się z byłych skazańców, górniczą dolinę zalewają smoki tak jasne dawaj 5k żeby wejść do naszego wspaniałego obozu z drewnianymi chatami na zadupiu? Dla mnie to było strasznie nie logiczne i z dupy.
+ Reszta zadań była świetna czy to krótsze czy dłuższe questy prowadziły nas przez ciekawe historię. Ludzie opowiadają nam swoje historię często powiązane z Gothiciem 3 czy nawet Arcanii (tu nie jestem pewny). Dialogi to kwintesencja tej modyfikacji, mimo spędzenia ponad 120 godzin tylko ogrywając 2 pierwsze rozdziały modyfikacji bawiłem się jak dotąd świetnie.
Lokacje:
Dolina Pradawnych - najlepsza jak dla mnie lokacja z jakąkolwiek się spotkałem w modyfikacjach do G1/2, obóz myśliwych i klimat w nim jest fenomenalny, dodatkowo misja ze starcem czy zagadka dźwigni w świątyni naprawdę mi sie podobały.
Jarkendar - tutaj moim zdaniem dużo się nie zmieniło przynajmniej w tym rozdziale. Jarkendar zawsze był dla mnie przyjemnym miejscem i w tej modyfikacji również przechodziło mi się go przyjemnie i prosto. Parę nowych zadań tylko dodawało uroku miejscu które i tak już lubiłem.
Górnicza Dolina - nie przepadałem za tą lokację w podstawce, jednak w przeznaczeniu nowe lokacje i misję po prostu biły na głowę, tutaj tak naprawdę już trzeba rozumieć jak działa modyfikacja, mnóstwo zadań jest powiązanych lub odblokowuję postęp w kolejnym przez co górnicza dolina stała się dla mnie ciekawa.
Mniejsze lokacje (Świątynia Śniącego, Cmentarzysko Orków, Stara/Opuszczona/Nowa Kopalnia) - we wszystkich lokacjach czuć mroczny klimat, są bardzo wymagające jak na 2R szczególnie Świątynia Śniącego czy dostanie się do Nowej Kopalni.
Moja postać i pozostałe misję:
Siła: założony set wojownika + pas mocy, rozwijalem siłę do 90 pkt a następnie dopiero wszystkie bonusy.
Zręczność: Tylko bonusy, z setem posłańca i pasem otwiera mi się możliwość kradzieży do 159 pkt zręczności.
Mana: Tylko bonusy, jakieś 15 pkt jeszcze mógłbym dobić z jedzenia ale przydaje się i nie chcę mi sie przejadać wszystkiego od razu.
Punkty trafień: Tylko bonusy, sporo zeżarł mi niestety Szpon Beliara i jego ulepszanie co jakiś czas.
Broń dwuręczna: Aktualnie tylko tyle ile sie wyuczylem, tabliczki czekają na użycie później jak dobije próg zmiany PN.
Broń jednoręczną, Łuki, Kusze: Tylko bonusy.
Trofea: Wyuczone wszystko co możliwe na 2R, języki dosyć późno bo myślałem że nie będą mi potrzebne a jednak lodowy jaszczur też dropi swój język do questa nght
Kowalstwo: Wyuczone wszystkie bronie do zamówienia Harada a także legendarne miecze dwuręczne aktualnie do tego zadającego 150 obrażeń.
+ Guru Kopaczy.
Tutaj prosiłbym o skorygowanie jeżeli jakieś misję są do ruszenia dalej w 2R, starałem się rozwijać wątki jak najbardziej i wspierałem się forum jak utknąłem gdzieś, będę bardzo wdzięczny za każdą radę.
Uriziel- muszę znaleźć maga który mi naładuję broń.
Nowy pomocnik w wytwórni - na razie Arto nikogo nie ma.
Kolekcjoner ksiąg - udało mi dostarczyć księgę o uczonych oraz o lordzie Hagenie.
Dowcipny Stone - "chyba nie potrzebuję mojej pomocy".
Pierścień kultu - mam go zachować.
Najemnik orków - czekam na odpowiedź Ur-Shaka.
Nowe rynki zbytu - nie było nikogo z kim mógłbym pogadać o handlu z gildią w rozdziale drugim
Przyjaciele z Kolonii - Parvez zajmię się tą sprawą za jakiś czas
Zwiastun burzy - Zapytanie o broń Arto ma być śmiertelnie niebezpieczne, brak nowych dialogów
(Postaram się bez spoilerów)
Wrażenia ogólne:
2 rozdział dla mnie był co najmniej 2 razy dłuższy niż pierwszy czego się nie spodziewałem, tutaj już zacząłem sporo biegać na szybkich śledziach i miksturach szybkości a mimo to zajęło mi to ogromną ilość czasu.
- Może zacznę od tego co mi się nie spodobało - Jakim prawem strażnik Zjednoczonego Obozu żąda od nas 5k za wejście? Kto to w ogóle wymyślił? Przecież do cholery zdobywamy zaufanie jednego z członków tego obozu, odpowiadamy prawidłowo na hasło i do tego ci ludzie nas pamiętają.. Ja rozumiem wydatki typu 10k na pergamin czy 5k na naukę czarów od pewnego maga bliżej bagien ale to? Obóz składający się z byłych skazańców, górniczą dolinę zalewają smoki tak jasne dawaj 5k żeby wejść do naszego wspaniałego obozu z drewnianymi chatami na zadupiu? Dla mnie to było strasznie nie logiczne i z dupy.
+ Reszta zadań była świetna czy to krótsze czy dłuższe questy prowadziły nas przez ciekawe historię. Ludzie opowiadają nam swoje historię często powiązane z Gothiciem 3 czy nawet Arcanii (tu nie jestem pewny). Dialogi to kwintesencja tej modyfikacji, mimo spędzenia ponad 120 godzin tylko ogrywając 2 pierwsze rozdziały modyfikacji bawiłem się jak dotąd świetnie.
Lokacje:
Dolina Pradawnych - najlepsza jak dla mnie lokacja z jakąkolwiek się spotkałem w modyfikacjach do G1/2, obóz myśliwych i klimat w nim jest fenomenalny, dodatkowo misja ze starcem czy zagadka dźwigni w świątyni naprawdę mi sie podobały.
Jarkendar - tutaj moim zdaniem dużo się nie zmieniło przynajmniej w tym rozdziale. Jarkendar zawsze był dla mnie przyjemnym miejscem i w tej modyfikacji również przechodziło mi się go przyjemnie i prosto. Parę nowych zadań tylko dodawało uroku miejscu które i tak już lubiłem.
Górnicza Dolina - nie przepadałem za tą lokację w podstawce, jednak w przeznaczeniu nowe lokacje i misję po prostu biły na głowę, tutaj tak naprawdę już trzeba rozumieć jak działa modyfikacja, mnóstwo zadań jest powiązanych lub odblokowuję postęp w kolejnym przez co górnicza dolina stała się dla mnie ciekawa.
Mniejsze lokacje (Świątynia Śniącego, Cmentarzysko Orków, Stara/Opuszczona/Nowa Kopalnia) - we wszystkich lokacjach czuć mroczny klimat, są bardzo wymagające jak na 2R szczególnie Świątynia Śniącego czy dostanie się do Nowej Kopalni.
Moja postać i pozostałe misję:
Siła: założony set wojownika + pas mocy, rozwijalem siłę do 90 pkt a następnie dopiero wszystkie bonusy.
Zręczność: Tylko bonusy, z setem posłańca i pasem otwiera mi się możliwość kradzieży do 159 pkt zręczności.
Mana: Tylko bonusy, jakieś 15 pkt jeszcze mógłbym dobić z jedzenia ale przydaje się i nie chcę mi sie przejadać wszystkiego od razu.
Punkty trafień: Tylko bonusy, sporo zeżarł mi niestety Szpon Beliara i jego ulepszanie co jakiś czas.
Broń dwuręczna: Aktualnie tylko tyle ile sie wyuczylem, tabliczki czekają na użycie później jak dobije próg zmiany PN.
Broń jednoręczną, Łuki, Kusze: Tylko bonusy.
Trofea: Wyuczone wszystko co możliwe na 2R, języki dosyć późno bo myślałem że nie będą mi potrzebne a jednak lodowy jaszczur też dropi swój język do questa nght
Kowalstwo: Wyuczone wszystkie bronie do zamówienia Harada a także legendarne miecze dwuręczne aktualnie do tego zadającego 150 obrażeń.
+ Guru Kopaczy.
Tutaj prosiłbym o skorygowanie jeżeli jakieś misję są do ruszenia dalej w 2R, starałem się rozwijać wątki jak najbardziej i wspierałem się forum jak utknąłem gdzieś, będę bardzo wdzięczny za każdą radę.
Uriziel- muszę znaleźć maga który mi naładuję broń.
Nowy pomocnik w wytwórni - na razie Arto nikogo nie ma.
Kolekcjoner ksiąg - udało mi dostarczyć księgę o uczonych oraz o lordzie Hagenie.
Dowcipny Stone - "chyba nie potrzebuję mojej pomocy".
Pierścień kultu - mam go zachować.
Najemnik orków - czekam na odpowiedź Ur-Shaka.
Nowe rynki zbytu - nie było nikogo z kim mógłbym pogadać o handlu z gildią w rozdziale drugim
Przyjaciele z Kolonii - Parvez zajmię się tą sprawą za jakiś czas
Zwiastun burzy - Zapytanie o broń Arto ma być śmiertelnie niebezpieczne, brak nowych dialogów