14.02.2020, 11:44:24
No, powiedzmy, że coś chyba zrozumiałem ale nie do końca o to mi chodzi.
Dla przykładu:
Mam miksturę, wypijam ją. Użycie mikstury aktywuje skrypt, po którym bohater wykonuje animację modlitwy, czyli klęka na ziemi.
Drugi przykład:
Naciskam przycisk. uruchamia sie skrypt, który każe bohaterowi wykonać animację otwierania skrzyni.
Coś takiego mi chodzi, czyli żeby w skrypcie dać jakoś komendę na wykonanie wybranej animacji.
Pewnie trochę naokoło mi to wyszło, bo da się zrobić prościej, ale Twój post pomógł rozwiązać mój wczorajszy problem.
W przycisku w onStateFunc dałem sobie FUNC_PORTAL i napisałem sobie skrypt do tego:
func void FUNC_PORTAL_S1()
{
if (Npc_HasItems (hero, ITFO_APPLE)>=1)
{
Npc_RemoveInvItems (hero ,ITFO_APPLE, 1);
Snd_Play ("MFX_TELEKINESIS_STARTINVEST");
Wld_SendTrigger("TEST1");
};
if (Npc_HasItems (hero, ITFO_APPLE)==0)
{
PLAYER_MOB_MISSING_KEY ();
};
};
i teraz jest w porządku. Co prawda bohater mówi, że potrzebuje właściwego klucza, ale tylko taką komendę znalazłem na necie, także dziękuję Nie znałem tego, że te końcówki _S1 są potrzebne.
Dla przykładu:
Mam miksturę, wypijam ją. Użycie mikstury aktywuje skrypt, po którym bohater wykonuje animację modlitwy, czyli klęka na ziemi.
Drugi przykład:
Naciskam przycisk. uruchamia sie skrypt, który każe bohaterowi wykonać animację otwierania skrzyni.
Coś takiego mi chodzi, czyli żeby w skrypcie dać jakoś komendę na wykonanie wybranej animacji.
Pewnie trochę naokoło mi to wyszło, bo da się zrobić prościej, ale Twój post pomógł rozwiązać mój wczorajszy problem.
W przycisku w onStateFunc dałem sobie FUNC_PORTAL i napisałem sobie skrypt do tego:
func void FUNC_PORTAL_S1()
{
if (Npc_HasItems (hero, ITFO_APPLE)>=1)
{
Npc_RemoveInvItems (hero ,ITFO_APPLE, 1);
Snd_Play ("MFX_TELEKINESIS_STARTINVEST");
Wld_SendTrigger("TEST1");
};
if (Npc_HasItems (hero, ITFO_APPLE)==0)
{
PLAYER_MOB_MISSING_KEY ();
};
};
i teraz jest w porządku. Co prawda bohater mówi, że potrzebuje właściwego klucza, ale tylko taką komendę znalazłem na necie, także dziękuję Nie znałem tego, że te końcówki _S1 są potrzebne.